تبلت Poco pad به زودی عرضه می شود. [+مشخصات] – بارها و بارها

تبلت Poco pad به زودی عرضه می شود. [+مشخصات] – بارها و بارها

تبلت Poco pad به زودی عرضه می شود. [+مشخصات] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

اخیراً سازمان صدور گواهینامه اتحادیه اروپا (EEC) تبلت Poco Pad را با شماره مدل 2405CPFCBG تأیید کرده است که شرکت سازنده نیز در اطلاعیه ای آن را تأیید کرده است.در حالی که طرفداران پوکو منتظر گوشی های سری Poco F6 هستند، شایعاتی مبنی بر احتمال عرضه گوشی های Poco F6 و F6 Pro در ماه می در بازارهای مختلف به گوش می رسد. از دیگر اطلاعیه های مهم این برند، معرفی اولین تبلت آن است. افشاگر فناوری Copper Skrzipak پستی را در AppX منتشر کرد که نشان می دهد احتمالاً این تبلت در هنگام عرضه به بازار Poco Pad نامیده می شود.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین تبلت های 2024
  • بهترین تبلت های سامسونگ 2024
  • بهترین تبلت های شیائومی 2024

مشخصات تبلت پوکو پد

این افشاگر فاش کرد که تبلت پوکو با شماره مدل 2405CPFCBG با نام پوکو پد در بازار جهانی عرضه خواهد شد. این تبلت پوکو که ممکن است نسخه تغییر برند Redmi Pad Pro باشد، همین مشخصات را خواهد داشت. انتظار می رود این تبلت با صفحه نمایش 12.1 اینچی IPS LCD با وضوح 2.5K و نرخ به روز رسانی 120 هرتز عرضه شود. این تبلت مجهز به تراشه Snapdragon 7s Gen 2 احتمالا تا 8 گیگابایت رم، حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 10000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی دارد.

همچنین گفته شده که دوربین جلو و عقب هر دو 8 مگاپیکسلی خواهند بود. علاوه بر این، این احتمال وجود دارد که این تبلت از سیستم عامل اندروید 14، جک 3.5 میلی متری صدا و چهار بلندگو استفاده کند.

در اخبار مرتبط، تبلت Redmi Pad Pro بر روی کنسول گوگل پلی ظاهر شده است که نشان می دهد عرضه جهانی آن قریب الوقوع است. گزارش دیگری ادعا می کند که نسخه 5G تبلت Redmi Pad Pro با شماره مدل 24074RPD2G (Global) / 24074RPD2I (هند) / 24074RPD2C (چین) و کد رمز (ruan) نیز در حال تولید است. این نسخه دقیقاً همان مشخصات نسخه Wi-Fi را خواهد داشت، اما اتصال 5G را نیز ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین تبلت های سامسونگ 2023
  • بهترین تبلت های شیائومی 2023
  • بهترین گوشی های کوچک 2024

منبع: گجت ها

تبلت Poco pad به زودی عرضه می شود. [+مشخصات] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.