تب اس ۱۰ سامسونگ به کلید انحصاری Galaxy AI – Tekrato مجهز شده است

تب اس ۱۰ سامسونگ به کلید انحصاری Galaxy AI – Tekrato مجهز شده است

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

بر کسی پوشیده نیست که Samsung Galaxy AI نیروی محرکه موفقیت آن است. این بار در اقدامی جالب، این شرکت کلید مخصوص گلکسی AI را برای گلکسی تب اس 10 طراحی کرده تا دسترسی کاربران به این قابلیت را آسان کند.

به گفته Sammobile، سامسونگ همیشه سعی کرده از فناوری استفاده کند. هوش مصنوعیمحصولات خود را به سطح جدیدی ببرید. در طول سال 2024، این شرکت قابلیت‌های هوش مصنوعی را در اکثر دستگاه‌های خود، از تلفن‌های گلکسی گرفته تا لوازم خانگی سفارشی، تعبیه کرده است.

سامسونگ در جدیدترین اقدام خود قصد دارد یک کلید اختصاصی برای دسترسی سریع‌تر به مجموعه Galaxy AI روی صفحه کلید برای کاربران Galaxy Tab S10 و DeX اضافه کند. بر اساس گزارش های منتشر شده، این هوش مصنوعی کلیدی می تواند تجربه کار با تبلت های گلکسی را متحول کند.

کلید انحصاری Galaxy AI در کیبوردهای جدید سامسونگ

سامسونگ سال‌هاست که صفحه‌کلیدهای بلوتوثی را برای DeX، Windows و Mac ارائه می‌کند و همچنین پوشش‌هایی برای صفحه‌کلید ارائه می‌کند که می‌تواند تبلت‌های پرچم‌دار گلکسی را به جایگزین‌های لپ‌تاپ تبدیل کند. اکنون که سری گلکسی تب اس 10 در راه است، شایعات جدید از منبع معتبر WinFuture حاکی از آن است که سامسونگ به دنبال افزودن یک کلید هوش مصنوعی اختصاصی به صفحه کلیدهای بلوتوث و قاب کیبورد خود است.

تصاویر اولیه نشان می دهد که این کلید جدید دارای لوگوی Galaxy AI است و احتمالاً بین کلید Space و کلید Alt در سمت راست قاب صفحه کلید Galaxy Tab S10 قرار خواهد گرفت.

عملکرد چند منظوره کلید انحصاری Galaxy AI

گزارش ها حاکی از آن است که سری جدید گلکسی تب اس 10 شامل دو مدل می شود: مدل S10+ و مدل Ultra. هر دو مدل با لوازم جانبی کیبورد جدید سازگار خواهند بود و شاید کلید هوش مصنوعی مهمترین وجه تمایز این کیبوردها از مدل های قبلی باشد.

تب اس 10 سامسونگ به کلید انحصاری Galaxy AI مجهز شده است

در حالی که هنوز مشخص نیست این کلید دقیقاً چه کاری انجام می دهد، با توجه به تمرکز سامسونگ بر مجموعه هوش مصنوعی Galaxy، می تواند دسترسی سریع تری به قابلیت های هوش مصنوعی فراهم کند. کاربران ممکن است بتوانند هر یک از قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی را با این کلید ترسیم کنند.

از طرفی به نظر می رسد سامسونگ برای جایگزینی باید یکی از کلیدهای موجود را حذف کند. طبق تصاویر اولیه، این کلید جدید احتمالا جایگزین کلید “Lang” (تغییر زبان) در کیبوردهای سری گلکسی تب اس 9 خواهد شد. این کلید در صفحه کلیدهای قبلی برای تغییر زبان ورودی استفاده می شد، اما سامسونگ ممکن است این ویژگی را فدای کلید هوش مصنوعی کند.

تب اس 10 سامسونگ به کلید انحصاری Galaxy AI مجهز شده است

نتیجه گیری

اگرچه هنوز تمام جزئیات عملکرد دقیق این کلید مشخص نشده است، اما معرفی کلید AI بر روی کیبوردهای جدید گلکسی می تواند تجربه کاربری این تبلت های پرچمدار را به سطح جدیدی برساند و کاربران را با مصنوعی سامسونگ آشنا کند. قابلیت های اطلاعاتی . باید منتظر ماند و دید که این کلید چه ویژگی هایی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

بیشتر بخوانید:

  • رئیس سابق سامسونگ بار دیگر به اتهام افشای فناوری های تراشه به چین بازداشت شد
  • لیست دستگاه هایی که آپدیت Samsung One UI 6.1.1 را دریافت خواهند کرد، اعلام شد

مقاله Samsung Tab S10 به کلید انحصاری Galaxy AI اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.