تجارت یونایتد کاربران ایرانی را ناامید کرد! – شکل

تجارت یونایتد کاربران ایرانی را ناامید کرد!  – شکل

تجارت یونایتد کاربران ایرانی را ناامید کرد! اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

در روزهایی که بازار کلاهبرداری اینترنتی به شدت داغ شده است، اخباری به گوش می رسد که تقلب Trade United از کاربران ایرانی نشریه ای بود که حواشی زیادی داشت.

علیرغم تمامی اتفاقات و هشدارهایی که به کاربران ایرانی برای بررسی و بررسی صحت پروژه ها قبل از هر سرمایه گذاری داده شد، همچنان اخباری از تجارت متحد کلاهبرداری اینترنتی با هدف قرار دادن ایرانیان به گونه ای منتشر شده است که گویی حقیقت دارد.

تقلب Trade United از کاربران ایرانی

در زیر می توانید لوگوی United Trade را مشاهده کنید:

تقلب Trade United از کاربران ایرانی
تجارت متحد کلاهبرداری اینترنتی با هدف قرار دادن ایرانیان

به تازگی خبری جنجالی در بین کاربران ارزهای دیجیتال به گوش می رسد که در آن پرونده تقلب تجارت متحد موضوع در بالا قرار دارد. از ابتدای شروع این پروژه، نشانه های زیادی از احتمال تقلب بودن این پروژه وجود داشت و شب گذشته پس از حذف دسترسی از تمامی پلتفرم های این سکه، کاربران ایرانی متوجه شدند که فریب خورده اند.

تقلب Trade United از کاربران ایرانی
پرونده تقلب تجارت متحد

تجارت یونایتد کاربران ایرانی را ناامید کرد!

تجارت یونایتد یک وب سایت تجاری و فروشگاهی برای محصولات خرده فروشی وارداتی از جمله لوازم آرایشی، بهداشتی، مواد غذایی و غیره بود. کاربران محصولات مورد نظر خود را با هدف فروش در بازار ایران خریداری می کنند.

در این وب‌سایت، محدودیت خرید تعیین شده است و خریدار باید زیرمجموعه‌هایی را با کد ارجاع خود اضافه کند تا به سطوح VIP متعدد ارتقا یابد و مجوز خرید محصولات متنوع‌تری را کسب کند.

بیشتر بخوانید:

  • بزرگترین اخراج در تاریخ صنعت مخابرات توسط اریکسون
  • فناوری جدید سامسونگ برای اینترنت ماهواره ای
  • لیست قیمت بهترین گوشی های گیمینگ آیفون امروزی
  • مشخصات جدیدترین گوشی شیائومی لو رفت!
  • ویدیویی از گوشی جدید 13 میلیونی کوکاکولا

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده نظر بازیگرها رسانه نیست.

تجارت یونایتد کاربران ایرانی را ناامید کرد! اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.