تخلیه شبانه دفتر شرکت کروش; فروشنده قلابی آیفون میلیاردها تومان درآمد! [+عکس و فیلم] – بارها و بارها

تخلیه شبانه دفتر شرکت کروش;  فروشنده قلابی آیفون میلیاردها تومان درآمد! [+عکس و فیلم] – بارها و بارها

تخلیه شبانه دفتر شرکت کوروش; فروشنده قلابی آیفون میلیاردها تومان درآمد! [+عکس و فیلم] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

اتفاقی که نباید می افتاد. شرکت کوروش یکی از فروشندگان اصلی آیفون های تقلبی 20 میلیون تومانی از کشور گریخت. عکس هایی از دیشب تخلیه شبانه دفتر شرکت کوروش. بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته و برخی از فعالان حوزه فناوری به این موضوع پرداخته اند.

چند وقت پیش تبلیغات زیادی برای فروش آیفون 13 به قیمت 20 میلیون در فضای مجازی رسانه ها و … دست به دست هم دادند. اگرچه اهالی فناوری و فعالان این حوزه بارها هشدار داده اند که بوی تقلب می دهد، اما علاقه بیش از حد به گوشی های آیفون باعث شد تا بسیاری از مردم فریب بخورند و گوشی آیفون 13 را با قیمت 20 میلیون تومان خریداری کنند.

مدعیان اصلی فروش این گوشی دو شرکت معروف فروش گوشی موبایل یعنی شرکت کروش و موبایل موسوی هستند که کذب ادعای آنها به اثبات رسیده است.

شرکت سیرو تخلف وی پلمپ و دفتر وی توسط مراجع قضایی پلمپ شده است. حدود یک هفته پیش سایت شرکت کوروش دور از دسترس آنها بود و اکنون تصاویری از تخلیه شبانه دفتر شرکت کوروش منتشر شده است که نشان می دهد این شرکت و صاحبان آن با پول میلیاردی مردم از کشور فرار کرده اند.

عکس از دفتر شرکت دیشب. میلاد نوری، برنامه نویس و فعال فناوری مدت هاست که در رابطه با سخنان نادرست این شرکت و سایر موارد مشابه منتشر شده است موبایل استقلال هشدار داده بود

ببیشتر بخوانید: ۷۹ درصد درآمد گمرک از واردات خودرو و تلفن همراه است

تخلیه شبانه دفتر شرکت کوروش.

میلاد نوری از فعالان عرصه فناوری شب گذشته تصاویر امیدوارکننده ای از تخلیه شبانه دفتر شرکت کوروش در کانال تلگرامی خود منتشر کرد که نشان داد صاحبان این شرکت شبانه از کشور فرار کردند. شرکت کروش میلیاردها تومان پول نقد از مردم دریافت کرده بود تا با تبلیغات دروغین آیفون 13 را با قیمت 20 میلیون تومان خریداری کند و برای جذب مشتری از چهره های معروفی چون بازیگر، خواننده، ورزشکار و … استفاده کند.

اما با وجود تمامی هشدارها مبنی بر دروغ بودن فروش آیفون با قیمت 20 میلیون تومان، این شرکت موفق شد به هدف خود برسد و از علاقه مندان به آیفون اخاذی کند.

علاوه بر شرکت کوروش که جنایتش کشف شده است، شرکت دیگری که اخیراً به لطف این سلبریتی ها مشهور شده و نام خود را به دست آورده، 20 میلیون آیفون فروخته و هنوز به دست مشتریان نرسیده است. این شرکت موبایل موسوی (موبایل استقلال) نام دارد که به نام اسپانسر رسمی باشگاه استقلال آشنایی.

تخلیه شبانه دفتر شرکت کوروش.

چندی پیش موضوع را تکرار کردیم. تاخیر در تحویل آیفون مقرون به صرفه موسوی موبایل پرداخت کردیم و اخطار دادیم که احتمالا این شرکت از افرادی مثل شرکت کوروش اخاذی می کند. آیا می توان آیفونی که قیمتش 1000 دلار است و هزینه هایی مانند گمرک به آن اضافه می شود، 20 میلیون تومان (ارزانتر از خود اپل) اگر قیمت واقعی آن نزدیک به 60 میلیون تومان باشد؟

تخلیه شبانه دفتر شرکت کوروش.
آیفون 13 را با قیمتی کمتر از خود اپل در استقلال می فروشند

این موضوع نشان می دهد که موبایل استقلال عاری از تقلب نیست و باید پاسخگو باشد.

مهر دفتر شرکت کروش

دفتر شرکت کروش پس از تحویل ندادن گوشی به خریداران و شکایات این افراد جهت رسیدگی به پرونده فضایی و کلاهبرداری این شرکت پلمب شد. با وجود بسته بودن دفتر این شرکت، امکان خرید آنلاین گوشی از وب سایت شرکت وجود داشت. حالا به نظر می رسد ماجرای کوروش کمپانی با فرار از کشور وارد مرحله جدیدی شده است.

تخلیه شبانه دفتر شرکت کوروش.

میلاد موسوی در کانال تلگرامی خود به طور غیرمستقیم به تلفن همراه موسوی اشاره کرد. این فعال حوزه فناوری گفت: مالباختگان شرکت کوروش با وجود شکایت از این شرکت باید از سلبریتی هایی که در تبلیغات 20 میلیونی آیفون شرکت کوروش نقش داشته اند نیز شکایت کنند. در زیر می توانید تصاویر تخلیه دفتر شرکت کروش را به صورت تصویری مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

  • کدام کشورها بیشترین گوشی را به ایران وارد کرده اند؟
  • بوی ممنوعیت واردات موبایل نزدیک می شود؛ آیا کیفیت فدای تولید گوشی های ایرانی می شود؟
  • دستورالعمل مبارزه با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد

نظر شما در مورد کلاهبرداری دو شرکت کروش و موبایل استقلال چیست؟ آیا در حلقه شما کسی هست که یکی از 20 میلیون قربانی آیفون باشد؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. دو برابر به اشتراک بگذارید

تخلیه شبانه دفتر شرکت کوروش; فروشنده قلابی آیفون میلیاردها تومان درآمد! [+عکس و فیلم] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.