تراشه اسنپدراگون X Elite کوالکام ۲۱ درصد سریعتر از M3 اپل است – بازیگرها

اسنپدراگون X Elite کوالکام 21 درصد سریعتر از M3

مقاله تراشه اسنپدراگون X Elite کوالکام 21 درصد سریعتر از M3 اپل است اولین بار در بازیگرها – زندگی با فناوری ظاهر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

تراشه Snapdragon X Elite طبق تست های انجام شده می تواند با تراشه قدرتمند M3 رقابت کند و حتی در برخی موارد از آن پیشی بگیرد.

پردازنده Qualcomm Oyron اسنپدراگون که در ماه اکتبر معرفی شد، با تراشه M2 Max اپل در آن زمان مقایسه شد. این برند در ماه اکتبر اعلام کرد که تراشه‌اش می‌تواند با حداکثر عملکرد یک رقیب سازگار با ARM رقابت کند و در عین حال 30 درصد انرژی کمتری مصرف کند. اما از آن زمان همه چیز تغییر کرده است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • تراشه Dimension 9400 مدیاتک بهتر از نسل چهارم اسنپدراگون 8 کوالکام خواهد بود.
  • گلکسی اس 25 احتمالا به نسل چهارم پردازنده اسنپدراگون 8 مجهز خواهد شد
  • Realme GT 5 Pro با اسنپدراگون 8 نسل 3 رسما معرفی شد [+ مشخصات و قیمت]

تراشه Snapdragon X Elite

اپل یک هفته پس از ارائه اسنپدراگون ایکس الیت کوالکام از تراشه های سری M3 و لپ تاپ های همراه خود رونمایی کرد. عملکرد بهترین نقطه مقایسه بوده است، به خصوص که اپل هنوز به هوش مصنوعی نپرداخته است. کوالکام CPU را با تراشه جدید M3 مقایسه کرده و ادعا می کند که تراشه آن در عملکرد CPU تک رشته ای از رقیب اصلی سازگار با ARM بهتر عمل می کند. کوالکام همچنین می گوید تراشه Oyron در عملکرد چند هسته ای 21 درصد سریعتر از M3 است. این یک بیانیه بسیار جسورانه است.

کوالکام اشاره کرد که احتمالاً تفاوت‌هایی در تجربیات نرم‌افزاری وجود دارد، اما سخت‌افزار یک نقطه مرجع ثابت باقی می‌ماند.

ساشا سیگانمدیر ارشد روابط عمومی اعلام کرد:

تجربه یکسان نخواهد بود زیرا آنها (اپل) macOS را اجرا می کنند و ما ویندوز را اجرا می کنیم، اما از نظر سخت افزاری، که تنها چیزی است که می توانیم کنترل کنیم، سخت افزار خوبی است.

تراشه Snapdragon X Elite

در ماه اکتبر، کوالکام CPU Oyron خود را سریعتر از پردازنده x86 پیشرو در بازار ارزیابی کرد. با این حال، اینتل از روز پنجشنبه آخرین پردازنده‌های Meteor Lake نسل چهاردهم خود را معرفی کرده است. اینتل مشخصات خود را برای این تراشه ها به اشتراک گذاشته است که شامل قابلیت های هوش مصنوعی و آمار عملکردی مختلف از جمله برخی گرافیک های یکپارچه چشمگیر است. با این حال، کوالکام می گوید هنوز فرصتی برای مقایسه سری جدید با اسنپدراگون ایکس الیت نداشته است.

رایانه های شخصی مجهز به اسنپدراگون در اواسط سال 2024 توسط سازندگانی از جمله ایسر، ایسوس، دل، اچ پی، آنر، لنوو، مایکروسافت سرفیس و سامسونگ در دسترس خواهند بود.

علاوه بر این، ساگان توصیه می کند که مصرف کنندگان در حال حاضر از لپ تاپ جدید پرهیز کنند. او به مشتریان پیشنهاد می کند منتظر اولین موج لپ تاپ های مجهز به اسنپدراگون باشند. درست است که اسنپدراگون

بیشتر بخوانید:

  • لپ تاپ جدید لنوو با پردازنده Intel Core Ultra 5 رونمایی شد; شاهکار مهندسی لنوو با قابلیت های هوش مصنوعی
  • بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i9; راهنمای خرید لپ تاپ گران قیمت [آذر 1402]
  • بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون شات. [آذر 1402]

نظر شما در مورد تراشه Snapdragon X Elite چیست؟ ایده های خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

.

منبع: Digital Trends

مقاله تراشه اسنپدراگون X Elite کوالکام 21 درصد سریعتر از M3 اپل است اولین بار در بازیگرها – زندگی با فناوری ظاهر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.