تراشه های ابعاد ۹۳۰۰ و ۸۳۰۰ بهینه سازی شده برای هوش مصنوعی Gemini – Tekrato

تراشه های ابعاد ۹۳۰۰ و ۸۳۰۰ بهینه سازی شده برای هوش مصنوعی Gemini – Tekrato

تراشه های ابعاد 9300 و 8300 بهینه سازی شده برای هوش مصنوعی Gemini – بازیگرها – زندگی با فناوری – – https://bazigarha.com/

Mediatek رسما اعلام کرد که تراشه ها ابعاد 9300 و 8300 به هوش مصنوعی Gemini Nano LLM Google بهینه شده اند.

این کار را می توان پیشرفت بزرگی در سهولت دسترسی افراد به هوش مصنوعی دانست. در حال حاضر گوشی های پرچمداری مانند گوگل پیکسل 8 پرو و ​​سری گلکسی اس 24 سامسونگ از جمنا نانو استفاده می کنند و انتظار می رود تمامی دستگاه های مجهز به تراشه های Dimension 9300 و 8300 به این گروه اضافه شوند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • ARM و سامسونگ برای تولید تراشه 2 نانومتری GAA همکاری می کنند
  • مایکروسافت ابزار پاکسازی مولد را به ویندوز 10 و 11 اضافه کرد
  • انویدیا ابتدا هواوی را به عنوان یکی از مدعیان اصلی هوش مصنوعی معرفی کرد
  • Gemini Imager AI به دلیل واکنش های منفی متوقف شد

تراشه های ابعاد 9300 و 8300 برای هوش مصنوعی Gemini بهینه شده اند

با بهینه سازی تراشه های ابعاد 9300 و 8300 برای هوش مصنوعی گوگلدستگاه های مجهز به این تراشه به عملکردهایی مانند تولید پاسخ های هوشمند یا خلاصه سازی در برنامه لاگ مجهز هستند. با این همکاری، توسعه‌دهندگان و تولیدکنندگان بیشتری دسترسی خواهند داشت تا قابلیت‌های هوش مصنوعی تولیدی را در اختیار کاربران قرار دهند.

در حال حاضر، مدیاتک و گوگل در حال همکاری با یکدیگر هستند نانوهوش مصنوعی Gemini در برنامه های خود ادغام شوند.

تراشه های ابعاد 9300 و 8300 برای هوش مصنوعی Gemini بهینه شده اند

اولین تراشه های مدیاتک بهینه سازی شده برای جمنا نانو در این همکاری، تراشه های Dimensity 9300 و 8300 خواهند بود و به زودی فایل کاربردی آن ها منتشر خواهد شد.

بهینه‌سازی تراشه‌ها برای هوش مصنوعی به این معنی است که عملکردهای جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را می‌توان به راحتی مستقیماً روی تلفن پیاده‌سازی کرد و دیگر نیازی به انجام فرآیندهای هوش مصنوعی در فضای ابری نیست. در نتیجه، عملکرد هوش مصنوعی بهبود می‌یابد، حریم خصوصی بیش از گذشته حفظ می‌شود و ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند حتی به صورت آفلاین نیز مورد استفاده قرار گیرند. در واقع، هر چه کمتر به خدمات ابری وابسته باشیم، برای همه بهتر است.

تراشه ابعاد 9300 می توان آن را کارت ستاره مدیاتک دانست که امسال باید سهم بازار این شرکت را به 35 درصد برساند. این تراشه در دستگاه هایی مانند Vivo X100 و Oppo FindX7 استفاده می شود و برخی از تحلیلگران معتقدند که Dimension 9300 در حال حاضر قدرتمندترین SoC گوشی هوشمند است. بنابراین این تراشه به عنوان یکی از نمایندگان مدیاتک برای این آپدیت انتخاب شده است.

تراشه دیگر، Dimensity 8300 نیز کارآمد است و قابلیت‌های تولید هوش مصنوعی را برای گوشی‌های هوشمند 5G میان رده ارائه می‌کند.

هر دو تراشه با تعهد به ارائه هوش مصنوعی پیشرفته به طور مستقیم به کاربران معرفی شدند. حالا با وجود این همکاری با گوگل، مدیاتک به خوبی به قول خود عمل کرده است.

بیشتر بخوانید:

  • مایکروسافت و اینتل قرارداد همکاری جدیدی برای تولید تراشه های اختصاصی امضا کردند
  • همکاری شیائومی با ARM؛ تراشه های اختصاصی شیائومی در راه است
  • تراشه های 2 نانومتری سامسونگ در دست ساخت هستند. اولین سفارشات به سامسونگ سپرده شد نه TSMC!
  • حذف 34 هزار شغل به دلیل هوش مصنوعی بازار کار در فتح هوش مصنوعی
  • هوش مصنوعی به زودی به مرورگر موزیلا اضافه خواهد شد

.

منبع: phonearena

تراشه های ابعاد 9300 و 8300 بهینه سازی شده برای هوش مصنوعی Gemini – بازیگرها – زندگی با فناوری – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.