ترسناک ترین سریال های سینما جهان [۲۰۲۳، نتفلیکس و تمام دوران] – اندلرن

ترسناک ترین سریال های سینما جهان [2023، نتفلیکس و تمام دوران] - فیگار

مطلب ترسناک ترین سریال های سینما جهان [2023، نتفلیکس و تمام دوران] برای اولین بار در وب سایت اندلرن – فیلم، بازی و هنر نوشته شده است. – اندلرن – فیلم، بازی و هنر – رسانه تخصصی فیلم، بازی و هنر – https://andlearn.ir/

برای آشنایی با بهترین‌های 2022، 2021 و تمام دوران ژانر ترس که از محبوب‌ترین ژانرهاست، در نوشتار بهترین سریال های ترسناک همراه ما باشید.

ترسناک ترین سریال های سینما جهان

فیلم‌ها و سریال‌های ترسناک ، همیشه یکی از محبوب‌ترین ژانرها بوده‌اند. افراد زیادی به تجربه حس واقعی ترس و هیجان علاقه دارند و سریال های ترسناک جدید خارجی می‌توانند این نیاز را برآورده کنند. به همین دلیل، هر سال فیلم‌ها و سریال‌های ترسناک بسیار زیادی ساخته می‌شوند.

سریال‌های ترسناک ، در تمام دوران می‌توانند به شما کمک کنند که وارد دنیایی وهم‌آلود بشوید و به آرامی با خود دنیای ترسناک را بهتر درک کنید تا با ماجراجویی‌هایی وحشتناک و مملو از وهم، همراه شوید.

مقالات مکمل:

ترسناک ترین سریال های 2023 + [تاریخ اکران و تریلر]

ترسناک ترین سریال های پارامونت

500 تا از بهترین فیلم های ترسناک جهان

بهترین سریال های ترسناک

  • امتیاز Rotten Tomatoes، Metacritic و IMDB
  • بهترین سریال‌های ترسناک 2023
    • The Last of Us
    • Wolf Pack
  • بهترین سریال‌های ترسناک 2022
    • 1899
    • Shining Vale
    • Interview with the Vampire
    • Servant
    • What We Do in the Shadows
    • Cabinet of Curiosities
    • Resident Evil
    • Wrecked
    • Army of the Dead: Lost Vegas
  • بهترین سریال‌های ترسناک 2021

    • Yellowjackets
    • Midnight Mass
  • بهترین سریال‌های ترسناک نتفلیکس
    • Slasher
    • Hellbound
    • Stranger Things
  • ترسناک ترین سریال های دنیا
    • Dead Of Summer
    • The Walking Dead
    • Harper’s Island
    • American Horror Story

بیشتر بخوانید:

  • ترسناک ترین فیلم ها و سریال های مارول 2022 (تا 2024)
بهترین سریال های ترسناک 2021 و 2022
بهترین سریال های ترسناک 2021 و 2022

سال 2022 و 2021 هر دو حاوی سریال‌های ترسناک جذابی هستند. به همین دلیل شناخت سریال ترسناک جدید می‌تواند به شما در حس ترس کمک کند. با این حال، تماشای ترسناک‌ترین سریال‌های دنیا در تاریخ نیز می‌تواند حتی بیش از سریال‌های جدید شما را به حس ترس نزدیک کند.

امتیاز Rotten Tomatoes، Metacritic و IMDB

 

View this post on Instagram

 

A post shared by رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر (@andlearn.ir)

اگر شما نیز قصد دارید تا با بهترین سریال های ترسناک تاریخ و 2021 و 2022 آشنا شوید، می‌توانید تا انتهای این نوشتار با اندلرن همراه باشید. همچنین شما می‌توانید با ترسناک‌ترین سریال نتفلیکس در این نوشتار آشنا شوید.

بهترین سریال‌های ترسناک 2023

The Last of Us

بهترین سریال های ترسناک
ترسناک ترین سریال های 2023

آخرین بازمانده از ما یا همان The Last of Us، یک مجموعه‌ی تلویزیونی آمریکایی است که در سال ۲۰۲۳ توسط HBO پخش خواهد شد. این مجموعه‌ی تلویزیونی بر پایه‌ی سری بازی‌های آخرین بازمانده از ما ساخته‌ی ناتی داگ ساخته شده است.

این سریال، که گفته می‌شود گسترده‌ترین تولید تلویزیونی در تاریخ کانادا است، که از ژوئیه ۲۰۲۱ تا ژوئن ۲۰۲۲ در آلبرتا فیلمبرداری شد. این اولین سریال اچ‌بی‌او می‌باشد که بر اساس یک بازی ویدیویی ساخته شده است و محصول مشترک تلویزیون سونی پیکچرز، پلی استیشن ناتی داگ. مایتی مینت. ورد گیمز می‌باشد.

Wolf Pack

بهترین سریال های ترسناک
ترسناک ترین سریال 2023

در طی یکی از مأموریت‌ها، گروه گرگ‌ها به رهبری لائو دیائو که برای مدت طولانی درگیر کارهای امنیتی در خارج از کشور هستند، متوجه می‌شوند که نیروهای تروریستی خارجی دسترسی خود را به خطوط حیاتی انرژی چین گسترش داده‌اند.

به گفته‌ی برخی از منتقدان، خط داستانی بسیار کلی است و یک تیم درگیر کارهای امنیتی در خارج از کشور علیه حملات تروریستی است. شاید ما در طول این سال‌ها تعداد زیادی از این فیلم‌های مشابه را دیده‌ایم، اما حس ترسی که این سریال از ترس برای ما نشان می‌دهد، بسیار جدید است.

بهترین سریال‌های ترسناک 2022

1899

بررسی و معرفی بهترین سریال های ترسناک تاریخ [2022 و تمام دوران] از نگاه سایت اندلرن
بررسی و معرفی بهترین سریال های ترسناک تاریخ
۱۸۹۹ مجموعه تلویزیونی چندزبانهٔ آلمانی در ژانر درام تاریخی-حماسی و ترسناکِ معمایی است که توسط یانتیه فریزه و باران بو اودار ساخته شده است. این سریال در ۱۷ نوامبر ۲۰۲۲ در نتفلیکس نمایش داده شد. نقدهای منتقدان به این مجموعه عموماً مثبت بود و در زمینهٔ بازیگری، کارگردانی و فیلم‌برداری مورد تحسین قرار گرفت. سازندگان آن ایده‌هایی برای ساخت دو فصل دیگر دارند.

داستان سریال در سال ۱۸۹۹، درست در آغاز قرن جدید، به دنبال گروهی از مهاجران اروپایی است که از لندن با یک کشتی بخار به نام کربروس سفر می‌کنند تا زندگی جدیدی را در شهر نیویورک آغاز کنند. در حالی که مسافران کشتی در خوش‌بینی کاملی نسبت به آینده به سر می‌برند، ناگهان با یک کشتی مهاجر دیگری که در دریای آزاد سرگردان است، روبرو می‌شوند. حالا سفر ساده آنها به سرزمین موعود به کابوسی وحشتناک تبدیل می‌شود.

نقد و بررسی سریال 1899

حقایق پنهان سریال 1899

شاینینگ ویل (Shining Vale)

بررسی و معرفی بهترین سریال های ترسناک تاریخ
بررسی و معرفی بهترین سریال های ترسناک تاریخ

این سریال که پخش خودش را در سال ۲۰۲۲ آغاز کرده است داستان یک خانواده را روایت می کند که به یک خانۀ نفرین شده در شهری کوچک مهاجرت می کنند. این سریال تا به این لحظه امتیاز ۶٫۹ از ۱۰ را از ۳٫۶ هزار بیننده در سایت آی‌ام‌دی‌بی دریافت کرده است.

مصاحبه ای با خون آشان (Interview with the Vampire)

بهترین سریال های ترسناک
بهترین سریال های ترسناک

این سریال بر اساس رمانی به قلم «آن رایس» ساخته شده است و داستان خون آشامی را روایت می کند که درحال تعریف کردن زندگی اش برای یک روزنامه نگار می باشد. این سریال تا به این لحظه در سایت آی‌ام‌دی‌بی امتیاز ۷ از ۱۰ را از ۱۲ هزار بیننده دریافت کرده است.

خدمتگزار (Servant)

بهترین سریال های ترسناک
بهترین سریال های ترسناک

این سریال که تا به این لحظه در سایت آی‌ام‌دی‌بی امتیاز ۷٫۵ از ده را از مخاطبینـش دریافت کرده است داستان یک زوج را روایت می کند که پس از از دست دادن کودکشان، یک عروسک را جایگزین او می کنند.

آنچه در سایه انجام می‌دهیم (What We Do in the Shadows)

بهترین سریال های ترسناک
بهترین سریال های ترسناک

این سریال داستان چهار خون آشام را روایت می کند که به مدت یک قرن در یک جزیره در کنار همدیگر زندگی کرده اند. این سریال تا به این لحظه در سایت آی‌ام‌دی‌بی امتیاز ۸٫۶ از ۱۰ را از ۷۹ هزار بیننده دریافت کرده است.

قفسه عجایب (Cabinet of Curiosities)

بهترین سریال های ترسناک
بهترین سریال های ترسناک

گریمو دلتورو نیازی به معرفی ندارد؛ این سریال که توسط این کارگردان بزرگ مکزیکی ساخته شده است ۸ کابوس وحشتاک را در ۸ قسمت روایت می کند. این سریال تا به این لحظه در سایت آی‌ام‌دی‌بی امتیاز ۷٫۱ را از ۳۹ هزار بیننده دریافت کرده است.

Resident Evil

بهترین سریال های ترسناک 2022
سریال ترسناک جدید, بهترین سریال های ترسناک

اولین سریالی که به عنوان بهترین سریال ترسناک معرفی می‌شود، Resident Evil نام دارد. این سریال ترسناک براساس یک بازی ویدیویی با همین نام ساخته شده است.

داستان این سریال ترسناک جدید داستان یک مامور فدرال به نام لئون اس. کندی را روایت می‌کند. اخبار شیوع یک ویروس زامبی در جهان به گوش رسیده است و این مامور فدرال، برای ایجاد داستان‌های یکی از بهترینسریال های ترسناک قدم به جلو برداشته و تمام تلاش خود را برای مبارزه با زامبی‌ها می‌کند.

این سریال که توسط اندرو داب ساخته شده است، بین سال‌های 2022 تا 2036 می‌گذرد و جید وسکر (الا بالینسکا) را دنبال می‌کند که در حال تحقیق درباره ویروس تی است. هشت قسمت طول می‌کشد، فلش بک‌ها شخصیت و زیست جید و خواهرش بیلی را در طول یک جنگ جهانی زامبی‌محور توضیح می‌دهند. پدر آنها دانشمند شرکت آمبرلا بود (است)، شرکتی که مسئول ایجاد ویروس تی می‌باشد.

سریال رزیدنت اویل 2022 خوب است. یک اقتباسِ صرف مثل باقی اقتباس‌ها از این فرانچایز نیست، بلکه سریال الهام گرفته شده از زامبی‌های پرورش یافته طبقه‌ سرمایه‌داری است که همه ما در عصر تکنولوژی با وجود شیوع ویروس کرونا و امثالهم حس غریب اما آشنایی را با آن داریم.

نقد و بررسی فصل 1 سریال رزیدنت اویل (Resident Evil 2022)

Wrecked

بهترین سریال های ترسناک 2021
بهترین سریال های ترسناک 2021

سریال Wrecked، یکی از بهترین سریال های ترسناک 2022 است که داستان پسری 19 ساله به نام جیمی را روایت می‌کند. او اکنون یک سرباز جدید است و با این حال، تلاش می‌کند تا خواهر گمشده‌اش را پیدا کند. او در راه یافتن خواهر گمشده‌اش به خدمه ساکرامنتوم می‌پیوندد و در همین حین است که اتفاقات ترسناکی برای او رخ می‌دهد.

Army of the Dead: Lost Vegas

بهترین سریال های ترسناک 2021
بهترین سریال های ترسناک 2021

فیلم محبوب ارتش مردگان، در سال 2022 دارای یک اسپین آف خواهد شد. این اسپین آف ارتش مردگان: وگاس گمشده (بر وزن لاس وگاس) نام دارد و داستان آن درباره شخصی به نام اسکات و خدمه او است که تمام تلاششان را برای نجات تمام کسانی که دوسشان دارند در روز های اول شیوع ویروس زامبی در لاس وگاس، می‌کنند.

زک اسنایدر با مفهوم زامبی و حواشی اطراف این موجود در یک داستان تاریک و پر از تنش از سرمایه داری در اواخر تاریخ آمریکا صحبت می‌کند. بهترین فیلم اسنایدر از زمان اولین حضور خود در دنیای فیلم‌های سینمایی بلند، فیلم زامبی “Dawn Of The Dead (2004)” بوده و حالا سریال “Army Of The Dead” واقعا جذاب و ماهرانه به نظر می‌رسد.

اما سریال در ژانر انیمیشن جنایی و اکشن، توسط “Jay Oliva” ساخته خواهد شد. “تیگ نوتارو”، “انیا چالوترا” و “مونیکا باربارو” از ستارگان این سریال خواهند بود. تلاش اسکات وارد و خدمه نجاتش برای محافظت از تمام کسانی که دوستشان دارند در اولین مراحل شیوع مرموز زامبی‌ها در وگاس، موضوع این سریال خواهد بود.

نقد فیلم ارتش مردگان (Army of the Dead 2021)

بهترین سریال‌های ترسناک 2021

بهترین سریال های ترسناک 2022
سریال های ترسناک و هیجانی, بهترین سریال های ترسناک

همانطور که بالاتر ذکر کردیم، شناخت سریال های ترسناک جدید می‌تواند بسیار مفید باشد. با این حال، بهترین سریال های ترسناک 2021 می‌توانند حتی از بهترین سریال های ترسناک 2022 نیز بهتر باشند. زیرا اگر شما قصد داشته باشید تا به تماشای سریال‌های 2022 بپردازید، احتمالاً برخی از سریال‌های انتخاب شده توسط شما هنوز منتشر نشده‌اند.

Yellowjackets

بهترین سریال های ترسناک 2022
بهترین سریال های ترسناک 2022

سریال Yellowjackets یکی از بهترین سریا‌ل های ترسناک و در ژانر بقا است. داستان این سریال، به سقوط هواپیمای یک تیم فوتبال در بیابان انتاریو می‌پردازد. بازماندگان این سقوط هواپیما، مجبورند تا ماه‌ها برای نجات صبر کنند و همچین وضعیتی، دست به آدمخواری می‌زنند.

این سریال به نسبت دیگر سریال‌های مدرن ترسناک، کمی متفاوت است. ژانر این سریال از دیگر سریال‌ها منحصر به فرد بوده و سبک هنری آن نیز از همین روند پیروی می‌کند. اتفاقات سریال ژاکت زردها در دو بازه زمانی رخ می‌دهد. در ابتدا چهار دختر نوجوان را می‌بینیم که در سانحه‌ای هوایی در سال ۱۹۹۶ به طرز معجزه‌آسایی نجات می‌یابند.

در بازه زمانی دوم نیز که اتفاقات آن در سال ۲۰۲۱ رخ می‌دهد، همان چهار نوجوان را در دوران میانسالی می‌بینیم. سریال Yellowjackets بلافاصله پس از پخش مورد توجه منتقدان قرار گرفت و اکثر منتقدان از داستان جذاب و پرکشش سریال به همراه بازیگری‌های پخته تمجید کردند. موفقیت سریال ژاکت زردها خیلی زود باعث شد تا شبکه‌ شوتایم رأی به تمدید این سریال برای فصل دوم بدهد.

در قسمت‌های اول سریال Yellowjackets متوجه می‌شویم که این سریال تنها به لطف پیچیدگی‌های داستانی به دنبال جذب مخاطب نیست، بلکه شخصیت‌های متمایزی را دستمایه‌ قرار داده که بینندگان به زندگی آن‌ها علاقه‌مند می‌شوند.

سریال ژاکت زردها زندگی دختران پرشوری را روایت می‌کند که به عنوان تیم فوتبال دبیرستانی که قهرمان ایالت نیوجرسی شده‌اند راهی سیاتل هستند. اما هواپیمای آنها بر فراز ناحیه‌ای متروکه از کانادا دچار سانحه می‌شود و سقوط می‌کند. به این ترتیب آن‌ها ماه‌ها در منطقه سرگردان می‌شوند. در سال ۲۰۲۱ چهار بازمانده آن سانحه را می‌بینیم که به زنانی میانسال تبدیل شده‌اند و همچنان با خاطرات دردناک آن سانحه دست‌ و پنجه نرم می‌کنند.

Midnight Mass

بهترین سریال های ترسناک 2022
بهترین سریال ترسناک جهان, بهترین سریال های ترسناک

بهترین سریال ترسناک با نام Midnight Mass، جزو سریال‌های ترسناک نتفلیکس نیز محسوب می‌شود. این مینی سریال مضامین بسیار مهمی را نظیر مرگ، ایمان، گناه، اعتیاد و قدرت اراده آزاد بررسی می‌کند.

این مینی سریال با اپیزودهایی آرام کار خود را آغاز می‌کند. اما تمامی آن‌ها، تنها زمینه چینی برای یک پایان غیر منتظره و بینظیر هستند. همچنین در تمام سریال، ایفای نقش هامیش لینکلیتر در نقش پدر پل هیل که یک کشیش بسیار مرموز است، بسیار قابل تحسین است.

فلانگن، کارگردان سریال مراسم نیمه شب مهارت عجیبی در خلق داستان‌های وحشتناک و ترسناک دارد. این سریال که سری جدیدی از سریال‌های نتفلیکس است، شخصیتی که درگیر گوشه‌گیری و انزوا است را با ترس و وحشت به مخاطبش نشان می‌دهد، سریالی که نمونه جدیدی از داستان‌های وحشتناک نتفلیکس است.

داستان فیلم بین مردمان جزیره‌ای دور افتاده به نام کروکت اتفاق می‌افتد، داستان درباره‌ی شخصیتی به نام ریلی فلین با بازی زک گیلفورد است، مردی که در بین اهالی از احترام برخوردار نیست، او پس از اتفاق وحشتناکی که برایش می‌افتد به سمت خانه و خانواده‌اش برمی‌گردد، چرا که چاره‌ای جز این ندارد.

اما دلیلی که او را به خانه برمی‌گرداند، اتفاق وحشتناکی نیست که برای او افتاده، بلکه او برای دیدن صحنه‌ای می‌آید که یک کشیش آن را انجام می‌دهد، صحنه‌ای به ظاهر معجزه آسای یک کشیش که با بازی همیش لینکلتر دراماتیک می‌شود.

نقد مینی سریال Midnight Mass (مراسم نیمه شب)

بهترین سریال‌های ترسناک نتفلیکس

بهترین سریال های ترسناک 2022
بهترین سریال های ترسناک 2022

نتفلیکس همواره یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های استریمی بوده است. تاکنون سریال‌های بسیار زیادی توسط نتفلیکس ساخته شده‌اند که در این بین، شناخت ترسناک‌ترین سریال نتفلیکس می‌تواند به شما در یافتن سریال‌های ترسناک کمک کند.

Slasher

بهترین سریال های ترسناک 2022
سریال های ترسناک و هیجانی, بهترین سریال های ترسناک

سریال Slasher سریالی نسبتاً متفاوت است. با این حال، هیچ داستان واحدی در سریال Slasher  وجود ندارد. شیوه این سریال بدین شکل است که هر اپیزود، داستانی کاملاً متفاوت و جدید را با تیمی کاملاً جدید و متفاوت از بازیگران به شما نمایش می‌دهد. به همین دلیل، تنوع بسیار زیادی در سریال Slasher وجود دارد و تنها کافی است تا به ژانر ترس علاقه داشته باشید؛ این سریال هرچیزی که شما بخواهید را درون خود دارا است.

Hellbound

بهترین سریال های ترسناک
بهترین سریال های ترسناک

در ابتدا ایده اولیه سریال Hellbound کمی احمقانه به نظر می‌رسد. اما کاملاً واضح است که این سریال توانسته اکثر بینندگان را راضی نگه‌داشته و موفق عمل کند. سریال Hellbound یک سریال کره‌ای است که توسط نتفلیکس ساخته شده است و جزو بهترین سریال های ترسناک نتفلیکس محسوب می‌شود.

داستان این سریال، در رابطه با افرادی است که یک هشدار دریاف می‌کنند؛ هشداری مبنی بر زمانی که قرار است زندگی آن‌ها به پایان برسد. اکثر این افراد به آن هشدار بی‌اعتنایی می‌کنند و این ادعا را کذب و دروغ می‌دانند. اما هنگامی که زمان موعود فرا می‌رسد، هیولاهایی سیاه و ترسناک به سراغ آن افراد می‌روند و آن‌ها را به جهنم می‌کشند. شما می‌توانید نقد فصل اول سریال Hellbound را در اندلرن مطالعه نمایید.

اگر بخواهیم در یک خط سریال را برای شما توضیح دهیم، می‌شود گفت که این سریال، ظهور موجودات ماوراء‌طبیعی را به ما نشان می‌دهد که انسان‌ها را به جهنم محکوم می‌کنند. در ادامه همزمان با ورود یک گروه مذهبی است که همه چیز در بطن ساختار روایی از ایده عدالت الهی سرشار می‌شود.

اپیزود اول با یک سکانس هیجان‌انگیز در یک کافی شاپی غرق در سکوت شروع می‌شود. مردی میانسال تنها نشسته، به شدت عرق کرده و مدام زمان را چک می‌کند. وقتی ساعت 2 بعدازظهر می‌شود، سه چهره اهریمنی ظاهر می‌شوند. آنچه پیش می‌رود یک سکانس تعقیب و گریز حماسی با فضاسازی غریبانه است. باید بدانید که ریشه و اساس طرح سریال Hellbound در دنیای ترسناک قرار دارد.

جلوه‌های بصری به زیبایی با موسیقی دونگ ووک کیم درهم آمیخته شده اند. سکانس تیتراژ آغازین سریال دارای یک تم غریب اما آشنایی است که ریتم و تمپوی سریال را زیاد می‌کند. اگر یک نقص احتمالی در Hellbound وجود داشته باشد، این است که این مجموعه از جلوه‌های بصری کم استفاده کرده است. شمایل فرشتگان، قانع کننده به نظر نمی‌رسند.

و اما فیزیک و بیان بازیگران به شدت در خدمت ساختار روایی و مفهومی سریال است. در لابلای عناصر ترسناک سریال، کاوشی عمیقاً تأثیرگذار از وضعیت انسانی وجود دارد. بازیگران این سریال از مرز زبان فراتر می‌روند تا مخاطبان جایگاه خود را در جهان زیر سوال ببرند.

حقایق پنهان سریال عازم جهنم (Hellbound)

Stranger Things

بهترین سریال های ترسناک 2022
بهترین سریال های ترسناک 2022

تفاوتی ندارد که شما سریال Stranger Things را تماشا کرده‌ باشید یا خیر؛ امروزه سریال Stranger Things یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ترسناک فرهنگ عامه است و بی‌شک شما نیز با این سریال و طرفداران آن آشنایی دارید.

با وجود هیولاهایی عجیب و میان بعدی، همچنان این سریال یک سریال ترسناک است که تمرکز ویژه‌ای بر شخصیت پردازی دارد. شما با تماشای این سریال می‌توانید ترس را در وجود شخصیت‌ها حس کرده و وارد عمق ماجرا شوید. به همین دلیل است که این سریال ترسناک ترین سریال نتفیکس محسوب می‌شود.

این مجموعه‌ اینترنتی، توانست در چند بخش مختلف نامزد جایزه‌ی گلدن گلاب شود و از این حیث جزو سریالانی باشد که موفق عمل کرده است. این سریال برای 5 فصل برنامه ریزی شده، که به گفته‌ی کارگردان و نویسندگان، فصل آخر و پایانی سریال خواهد بود.

اتفاقات فصل 4 سریال، شش ماه پس از فصل 3 رخ می‌دهد. جایی که مایک در شهری جدا از دیگر دوستانش زندگی می‌کند و حالا مشکلاتی برای کودکان بعد از نبرد استارکورت به وجود آمده که سعی می‌کنند با آن‌ها دست و پنجه نرم کنند. در همین میان سر و کله‌ی موجود جدیدی در شهر پیدا می‌شود که تهدید جدیدی برای شهر است.

ادی منسون با بازی جوزف کویین، رهبر گروه باشگاه جهنمی هاوکینگز است که تقریبا یکی از نقش‌های مهم در سریال به شمار می‌رود و توانسته یکی از برترین بازی‌هایش را برای این سریال انجام دهد. او ابتدا چهره‌ای مغرور و ظالم را از خودش به نمایش می‌گذارد، اما به تدریج به شخصیتی دوست داشتنتی تبدیل می‌شود.

دیمتری آنتونوف، با بازی فوق‌العاده‌ی تام ولاچیها، بدون شک یکی از کاریزماتیک‌ترین و بهترین نقش‌های خاکستری دنیای سینما و تلویزیون شناخته شد. این شخصیت که جزو سربازان روسی است، در قبال بازگرداندن هاپ به آمریکا، از جویس طلب پول می‌کند. زندان‌بانی فاسد که با بازی ولاچیها خودش را به حد تنفر بالایی در بین هواداران سریال می‌اندازد.

هیولا‌هایی که در این فصل سریال حضور دارند، بسیار وحشتناک‌تر شده‌اند و حس ترس را بهتر به بیننده القا می‌کنند. ظاهری وحشتناک، با دیالوگ‌ها و صدا‌هایی که ترس را به وجود شخصیت‌ها می‌اندازد، از نقاط قوت شیاطینی هستند که در فصل چهارم هستند.

گریم برخی از هیولا‌هایی که درون این فصل حضور دارند، تداعی کننده‌ی شرور‌های دنیای فیلم‌های اسلشر هستند، که باعث شده هواداران این فیلم‌ها نیز به این سریال نمرات بالایی بدهند.

ترسناک ترین سریال های دنیا

بهترین سریال های ترسناک 2022
بهترین سریال ترسناک جهان, بهترین سریال های ترسناک

اکنون قصد داریم تا بهترین سریال های ترسناک را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با سریال‌هایی آشنا شوید که تاکنون تاثیر بزرگی بر ژانر وحشت گذاشته‌اند.

Dead Of Summer

بهترین سریال های ترسناک 2022
بهترین سریال های ترسناک 2022

فیلم Dead Of Summer (تابستان مرگبار) بهترین سریال ترسناک جهان است که داستان مردی به نام دب را روایت می‌کند. اکنون سال 1989 است و دب تصمیم می‌گیرد تا از یک کمپ تابستانی بازدید کند.

اما از آن‌جایی که این سریال جزو سریال های ترسناک و هیجانی است، واضح است که او خیلی زود متوجه خواهد شد که این کمپ از تصورات او بسیار متفاوت است. اکنون او در کمپی غیرعادی و ترسناک گیر افتاده است و شما نیز می‌توانید در این مورد از سریال های ترسناک داستان دب را دنبال کنید.

این کمپ چندان خوش سابقه نبوده و چند سالی به‌صورت متروکه رها شده بود. یک دختر جوان به نام امی Amy که در گذشته‌اش در ایجاد ارتباط با دیگران موفق نبوده است به تازگی به مدرسه‌ جدیدی منتقل می‌شود. در این مدرسه با دختری آشنا می‌شود که تحت نظر شدید مادرش برای رفتن به دانشگاه قرار دارد.

آن‌ها با یکدیگر قرار می‌گذارند که این تابستان به کمپ رفته و خوش بگذرانند اما دوست امی در یک پارتی شبانه از طبقه دوم سقوط کرده و جان می‌سپارد. امی به‌تنهایی به این کمپ رفته تا با چندین دانش‌آموز پسر و دختر جوان دیگر به صاحب کمپ در برگزاری این تابستان کمک کند.

باغبان مرموز اردوگاه او را از ماندن در اینجا بر حذر می‌دارد اما او نیز به طرز مرموزی کشته می‌شود و ماجراهای غیرطبیعی کم‌کم برای این عده آغاز می‌شود. تابه‌حال فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری در مورد وقایع وحشتناک در کمپ‌های تابستانی و با حضور دختران و پسران جوان ساخته شده است و این سریال نیز به همین موضوع می‌پردازد.

The Walking Dead

بهترین سریال های ترسناک 2022
بهترین سریال ترسناک جهان, بهترین سریال های ترسناک

ریک گرایمز، معاون کلانتر مورد اصابت یک گلوله قرار می گیرد و به کما می رود. هنگامی که او از خواب بیدار می شود، خود را در یک آخرالزمان زامبی می‌بیند. او که هنوز نمی‌داند چه کاری باید انجام دهد، تصمیم می گیرد تا خانواده اش را پیدا کند. پس از پیدا کردن خانواده‌اش، به گروهی می‌پیوندند و رهبری آن را برعهده می‌گیرد. گروهی که ریک گرامیز به آن می‌پیوندد، سعی می‌کنند تا زنده بمانند، غذا پیدا کنند و مکانی برای زندگی بیابند.

تقریباً تمام طرفداران ترسناک‌ترین سریال‌های دنیا با سریال معروف مردگان متحرک آشنا هستند. سریالی که جهانی تازه در سبک زامبی خلق کرد و جهان‌ را عاشق زامبی‌ها کرد. اکنون قرار است تا بخش نهایی فصل پایانی سریال محبوب مردگان متحرک در سال 2022 پخش شود و طرفداران را برای خداحافظی با این سریال محبوب و قدیمی آماده کند. سریال مردگان متحرک یکی از بهترین سریال های ترسناک است و فصل آخر آن در سال 2022 منتشر خواهد شد.

پایان بخش اول فصل 11 سریال The Walking Dead چندین داستان را حل نشده و حتی سوالات زیادی را بی پاسخ می‌گذارد؛ زیرا با یک تنش و تعلیق ناگهانی به پایان می‌رسد. با وجود پخش بیش از یک دهه، هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که The Walking Dead برای پایان دادن به آخرین فصل خود نیاز دارد. نکته این است که اگر AMC سرعت فعلی خود را حفظ کند، ممکن است بخش اعظمی از این پایان شل و رها شکل بگیرد.

متأسفانه، یکی از جنبه‌های برنامه فعلی این است که به جای اینکه داستان‌ها به گونه‌ای رضایت بخش به پایان برسند، شاید طرفداران انتظار داشته باشند که از هر دو بخش 1 و 2 منتظر cliffhangers باشند. پارت اول فصل 11 Walking Dead با حمله به محوطه Reapers در لابلای ساختاری روایی پر از تنش شکل می‌گیرد، اما قبل از اینکه پارت اول را به فصل جدید و بزرگتری به نسبت کشورهای مشترک المنافع تبدیل کند، با یک پرسش پایان می‌دهد که باعث می‌شود داستان برای مدتی در ذهن طرفداران این سریال خوب ادامه یابد.

این اولین باری نخواهد بود که The Walking Dead مخاطبانش را در دنیای از معما بازی با شخصیت‌های اصلی خود در آستانه مرگ به پایان می‌رساند. به راحتی مشهورترین مثال در این مورد بخش پایانی فصل 6 بود که با نیگان به پایان رسید و در نهایت منجر به مرگ ابراهیم و گلن در فصل بعد شد.

Harper’s Island

بهترین سریال های ترسناک
بهترین سریال های ترسناک

سریال جزیره هارپر طرفداران زیادی ندارد اما همچنان جزو بهترین‌ها محسوب می‌شود. شخصیت اصلی این سریال، ابی نام دارد. او قصد دارد تا به شهری که والدینش در آن به قتل رسیده‌اند بازگردد تا بتواند در جشن عروسی دوست خوبش هنری شرکت کند.

هنگامی که او به این شهر باز می‌گردد، خاطرات کودکی و والدینش او را آزار می‌دهند. با این حال، پس از گذشت مدتی، تنها خاطرات نیستند که ابی را آزار می‌دهند؛ خیلی زود او متوجه می‌شود که یک قاتل در شهر است و به همین ترتریب، داستان یکی از بهترین سریال‌ها شکل می‌گیرد.

متاسفانه سریال خوبی نیست، تنها کسانی از این سریال بیشترین لذت را می‌برند که سعی در این نداشته باشند که فیلمنامه را خیلی درک کنند یا آن را قوی بدانند. سریال Harper’s Island در واقع آنقدر چالش‌های فیلمنامه‌ای زیادی دارد که با هیچ چیز نمی‌توان تمامی آن‌ها را پر کرد.

جزیره کوچکی که در اپیزودهایی نهایی به یکباره خالی از سکنه می‌شود! افراد غیبشان زده، خانه و کاشانه خود را ترک کرده و از جزیره می‌روند. تنها شخصیت‌های اصلی باقی می‌مانند! جزیره آنقدر کوچک است که تنها کلانتر و چند دستیاری که هستند نمی‌توانند حتی برای پیداکردن فاتل یکبار کل جزیره را بگردند!

American Horror Story

بررسی و معرفی بهترین سریال های ترسناک تاریخ [2022 و تمام دوران] از نگاه سایت اندلرن
بررسی و معرفی بهترین سریال های ترسناک تاریخ
داستان ترسناک آمریکایی، یک سریال تلویزیونی در ژانر وحشت است که توسط رایان مورفی و براد فالچاک خلق و تهیه‌کنندگی شده است. هر فصل از این سریال داستانی مجزا دارد که در پایان همان فصل داستان پایان می‌یابد اما اکثر بازیگران اصلی سریال، در تمام فصل‌ها با نقش‌های متفاوت حضور دارند.

تا اکنون فصل دهم این سریال پخش شده فصل اول خانه قتل در ۱۲ قسمت، داستان یک خانه را روایت می‌کند که توسط ارواح ساکنان قبلی آن تسخیر شده است. فصل دوم تیمارستان در ۱۳ قسمت ساخته شده که داستانش در ۱۹۶۴ رخ می‌دهد، دربارهٔ یک تیمارستان مذهبی و آدم‌های درون آن است. فصل سوم محفل در ۱۳ قسمت، در دو بازه زمانی دهه ۱۸۰۰ تا ۱۸۱۰ و اکنون رخ می‌دهد و درباه جنگ بین ساحران و جادوگران است.

فصل چهارم نمایش عجایب نیز در ۱۳ قسمت در ارتباط با یک عده آدم عجیب‌الخلقه است که در یک سیرک کار می‌کنند و پیرامون همین سیرک اتفاقاتی می‌افتد. فصل پنجم هتل که در ۱۲ قسمت ساخته شده‌است مربوط به یک هتل قدیمی و حواشی و اتفاقات داخل آن است که مهم‌ترین بازیگر این فصل لیدی گاگا می‌باشد.[۳] فصل ششم روناک در ۱۰ قسمت، دربارهٔ یک خانه قدیمی و بزرگ در مزرعه‌ای در کارولینای شمالی است که توسط ارواح صاحبان اولیه آن تسخیر شده‌است و برای هر کسی که این خانه را می‌خرد در زمان خاصی از سال، اتفاقات وحشتناکی می‌افتد.

بیشتر بخوانید:

  • خفن ترین فیلم ها و سریال های گرگینه ای تاریخ سینما
  • بهترین فیلم های ترسناک جنگلی
  • احمق ترین شخصیت های فیلم های ترسناک
  • ترسناک ترین فیلم های که پایان خود را حدس میزنند
  • بهترین فیلم های ترسناکی که جامپ اسکیر زیادی دارند

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سریال های ترسناک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت اندلرن عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام اندلرن جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

ترسناک ترین سریال ها

مطلب ترسناک ترین سریال های سینما جهان [2023، نتفلیکس و تمام دوران] برای اولین بار در وب سایت اندلرن – فیلم، بازی و هنر نوشته شده است. – اندلرن – فیلم، بازی و هنر – رسانه تخصصی فیلم، بازی و هنر – https://andlearn.ir/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.