ترس جنیفر لوپز از طلاق از همسر جدیدش!

ترس جنیفر لوپز از طلاق از همسر جدیدش!

ترس جنیفر لوپز از طلاق برای چهارمین بار در بحبوحه اختلافات اخیر او با همسرش بن افلک افزایش یافته است.

به بازیگرها – جنیفر لوپز، بازیگر و خواننده، ترس شدیدی از ازدواج ناموفق و طلاق از همسرش بن افلک دارد.

به گزارش گروه ترجمه صبح، جنیفر لوپز ترسی ندارد که مشاجره و دعوا با همسرش بن افلک دوباره به طلاق منجر شود.

این خواننده و بازیگر اکنون بیش از هر زمان دیگری از طلاق بن افلک از خود می ترسد.

دلیل دعوا و مشاجره این زوج سرشناس خبرنگاران هستند. خبرنگارانی که همه جا آنها را دنبال می کنند و تک تک لحظات زندگی شان را بیرون از خانه ثبت می کنند.

جنیفر لوپز و بن افلک در چند روز گذشته بارها در حال مشاجره دیده شده اند. از جمله دعوای آنها در اولین نمایش فیلم جدید جنیفر لوپز به نام “مادر”.

بن افلک پس از دعوا با جنیفر لوپز در اولین اکران فیلم در 11 می 2023 در حال کوبیدن در ماشین به روی همسرش دیده می شود.

صحبت های کارشناس درباره رفتار عصبانی بن افلک!

جودی جیمز، کارشناس زبان بدن، با تحلیل ظاهرهای اخیر این زوج، ادعا کرد که لوپز می ترسد “فشارهایی که باعث از هم پاشیدگی نامزد اول این زوج شد” تکرار شود.

در سال 2004، لوپز و افلک نامزدی خود را به دلیل بررسی بیش از حد رسانه ها لغو کردند. با این حال، تقریباً دو دهه بعد، این دو دوباره عشق پیدا کردند و در سال 2022 عهد خود را رد و بدل کردند.

جدایی قبلی آنها جنیفر را ناراحت کرده بود و او به این نتیجه رسید که حضور مداوم مطبوعات برای آنها دردسر زیادی ایجاد کرده است. این کارشناس همچنین افزود:

“تصادف ماشین بعد از یک لحظه بسیار شیرین بین زن و شوهر وقتی برای قهوه بیرون رفتند اتفاق افتاد. بن جلوی جنیفر می رود و به نظر می رسد حالش تغییر کرده است. او در ماشین را برای او باز می کند، اما نگاهی به جنیفر لوپز نمی اندازد. همانطور که او وارد می شود

ژست او برای بستن در به نظر دراماتیک و عصبانی به نظر می رسد. اگرچه به نظر می رسد هر عصبانیتی که او دارد متوجه عکاسان است.

نگرانی این است که آیا او دوباره حضور مستمر خبرنگاران در زندگی اش را سخت و مشکل ساز خواهد دید؟ به گزارش صبح، این عصبانیت های بن افلک به نوبه خود می تواند جنیفر را نگران نابودی زندگی اش و ترس از طلاق کند.

نوشته ترس جنیفر لوپز از طلاق از همسر جدیدش! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.