ترس ریدلی اسکات از هوش مصنوعی؛ مدیر ناپلئون هوش مصنوعی را یک بمب هیدروژنی – بازیگرها توصیف کرد

ترس ریدلی اسکات از هوش مصنوعی؛  مدیر ناپلئون هوش مصنوعی را یک بمب هیدروژنی – بازیگرها توصیف کرد

ترس ریدلی اسکات از هوش مصنوعی؛ کارگردان فیلم ناپلئون هوش مصنوعی را بمب هیدروژنی توصیف کرد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

ترس ریدلی اسکات از هوش مصنوعی باعث شده است که این فناوری را بمب هیدروژنی توصیف کند. اسکات گفت که باید از این فناوری ترسید

در چند وقت اخیر هوش مصنوعی و مولدهای آن توجه بسیاری را به خود جلب کرده و کاربردهای متعدد آن بیش از پیش مورد بحث قرار گرفته است. ریدلی اسکات کارگردان انگلیسی که به خاطر ساخت فیلم های تاریخی و علمی تخیلی مشهور است، هوش مصنوعی را غیرقابل کنترل و شبیه بمب هیدروژنی توصیف کرد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • هوش مصنوعی چیست؟ بررسی ویژگی های مثبت و منفی هوش مصنوعی
  • ببینید: AI DALL-E 3 از ابرقهرمانان در حال خوردن بستنی سنتی عکس می‌گیرد

وحشت ریدلی اسکات از هوش مصنوعی

ریدلی اسکات که در برخی از آثارش از جمله Blade Runner و Alien از هوش مصنوعی استفاده کرده است، در مصاحبه ای با مجله رولینگ استون از او پرسیده شد که آیا هوش مصنوعی او را نگران کرده است یا خیر.

اسکات می گوید: «ما باید هوش مصنوعی را محدود و کنترل کنیم. اما نمی دانیم چگونه آن را کنترل کنیم. بحث هایی در این مورد در سطح دولت وجود دارد و می گویند چگونه باید هوش مصنوعی را محدود کنیم؟ اما آیا شوخی می کنید؟ شما هرگز نمی توانید این فناوری را کنترل کنید. وقتی بیرون می آید، بیرون می آید. اگر من هوش مصنوعی طراحی کنم، کامپیوتری خواهم ساخت که اولین وظیفه آن طراحی یک کامپیوتر هوشمندتر است.

ترس ریدلی اسکات از هوش مصنوعی؛  مدیر ناپلئون هوش مصنوعی را بمب هیدروژنی توصیف کرد
وحشت ریدلی اسکات از هوش مصنوعی

وی در ادامه این گفت و گو می گوید: وقتی این کامپیوترها به هم می رسند، کار سخت می شود، زیرا این سیستم ها می توانند کل سیستم پول الکترونیکی دنیا را در اختیار بگیرند و آن را خاموش کنند، این اولین فاجعه خواهد بود؛ یک فاجعه فنی. بمب هیدروژنی “به این فکر کنید که چه معنایی دارد؟”

ریدلی اسکات، کارگردان ناپلئون، که امسال منتشر شد، می‌گوید که او همیشه معتقد بود جهان در نهایت توسط دو شرکت کنترل می‌شود و ما در این مسیر پیش می‌رویم. او معتقد است وقتی این کامپیوترها به هم می رسند، کار مشکل می شود، زیرا این سیستم ها می توانند کل سیستم پول الکترونیکی دنیا را در اختیار بگیرند و آن را خاموش کنند.

این کارگردان باسابقه که فیلم هایی مانند گلادیاتور دارد در گفت و گو با سایت ددلاین هوش مصنوعی را بمب هیدروژنی توصیف کرد و تاکید کرد که باید از این فناوری ترسید. او گفت وقتی هوش مصنوعی جدیدی ایجاد می شود که از خالقش هوشمندتر است، کار از دست شما خارج می شود. تا زمانی که این اتفاق نیفتد، نمی‌دانید.

  • مکالمه هوش مصنوعی به نسخه رایگان ChatGPT اضافه شد
  • روبات مجهز به هوش مصنوعی راهی برای تولید اکسیژن در مریخ کشف کرد
  • چت ربات هوش مصنوعی ایلان ماسک پست های X را تجزیه و تحلیل می کند
  • استارتاپ Neuralink ایلان ماسک ۴۳ میلیون دلار سرمایه جدید جذب کرد
  • ایلان ماسک از بازگشت تیتر به لینک پیش نمایش X (توئیتر سابق) خبر داد.

نظر شما درباره نظرات ریدلی اسکات و ترس از هوش مصنوعی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. دو برابر اشتراک گذاری

ترس ریدلی اسکات از هوش مصنوعی؛ کارگردان فیلم ناپلئون هوش مصنوعی را بمب هیدروژنی توصیف کرد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.