تریلر رسمی سریال Gotham Knights منتشر شد! – شکل

تریلر رسمی سریال Gotham Knights منتشر شد!  – شکل

تریلر رسمی سریال Gotham Knights منتشر شد! اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

شوالیه های گاتهام یکی از موردانتظارترین سریال های سال 2023 کمپانی دی سی است که بالاخره امروز صبح شد. تریلر رسمی سریال Gotham Knights منتشر شد.

شوالیه‌های گاتهام یک مجموعه تلویزیونی ابرقهرمانی آمریکایی است که توسط جیمز استوتراکس، ناتالی آبرامز و چاد فیواچ برای CW ساخته شده است.

تریلر رسمی سریال Gotham Knights منتشر شد!

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی سریال Knights of Gotham را تماشا کنید:

تمرکز این فیلم بر اعضای خانواده بتمن و دیگر شخصیت‌های فرعی از دی سی کامیکس است و در ۱۴ مارس ۲۰۲۳ اکران خواهد شد. داستان سریال به دنبال مرگ بروس وین است، زمانی که پسر خوانده‌اش، ترنر هیز، اتحادی غیرمحتمل برقرار می‌کند. با پسران دشمنان بتمن

در دسامبر 2021، گزارش شد که CW در حال توسعه یک سریال تلویزیونی اقتباسی است. این سریال در حال حاضر توسط ناتالی آبرامز، جیمز استوتراکس و چاد پانجیوش در حال نگارش است که با گرگ برلانتی، سارا شچتر و دیوید مدن از طریق برلانتی پروداکشنز به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت می کنند.

بازی ویدیویی با همین عنوان نیز در شهری پس از بروس وین گاتهام اتفاق می‌افتد و دادگاه جغدها را به عنوان آنتاگونیست نشان می‌دهد و پروژه‌ها به هم مرتبط نیستند. در فوریه 2022، CW یک قسمت آزمایشی را برای بازبینی سفارش داد. در می 2022، CW شوالیه های گاتهام را انتخاب کرد.

تریلر سریال Gotham Knights

بیشتر بخوانید:

  • تاریخ انتشار سریال Dead Ringers مشخص شد!
  • تیزر رسمی سریال Dead Ringers منتشر شد!
  • هیو جکمن در مورد نقش ولورین صحبت می کند
  • جاناتان کی کوان در فصل دوم Loki حضور خواهد داشت
  • تاریخ اکران فیلم پیتر پن و وندی مشخص شد!

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده نظر بازیگرها رسانه نیست.

تریلر رسمی سریال Gotham Knights منتشر شد! اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.