تست سرعت ماشین الکتریکی شیائومی; ابتدا به شیائومی SU7 نگاه کنید [+ویدئو] – بارها و بارها

تست سرعت ماشین الکتریکی شیائومی;  ابتدا به شیائومی SU7 نگاه کنید [+ویدئو] – بارها و بارها

مقاله تست سرعت ماشین الکتریکی شیائومی; ابتدا به شیائومی SU7 نگاه کنید [+ویدئو] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

شیائومی امروز خودروی الکتریکی SU7 خود را معرفی کرد. این خودروی جذاب از پورشه تایکان الهام گرفته شده و در همه زمینه ها بهترین است. در ادامه از شما دعوت می شود تا تماشا کنید تست سرعت ماشین الکتریکی شیائومی ما می سازیم.

شیائومی صبح امروز طی مراسمی ویژه اولین خودروی برقی خود با نام «شیائومی SU7» را با طراحی مثال زدنی و استفاده از پیشرفته ترین فناوری های روز دنیا معرفی کرد. شیائومی علاوه بر مدل SU7، مدل پیشرفته تری از این خودرو به نام «SU7 Max» را نیز ارائه کرد که قادر است تنها در 2.8 ثانیه به 100 کیلومتر از حالت سکون برسد.

باید گفت که غول فناوری چینی ورود باشکوهی به بازار خودروهای برقی درست است و این می تواند زنگ خطری برای دیگر سازندگان خودروهای الکتریکی، به ویژه تسلا باشد. حال فیلم تست سرعت خودروی برقی شیائومی منتشر شده است و در ادامه مطلب ضمن مشاهده این تست، برای اولین بار شیائومی SU7 را نیز خواهیم دید.

بیشتر بخوانید: کاهش تعرفه واردات خودروهای برقی؛ تلاش برای متعادل کردن قیمت در بازار خودرو.

تست سرعت ماشین الکتریکی شیائومی SU7

امروز بالاخره شاهد معرفی شیائومی SU7 به عنوان اولین خودروی الکتریکی شیائومی ما جذاب بودیم مدیرعامل شیائومیوی در مراسم معرفی این هایپرکار جذاب گفت که شیائومی قصد دارد به یکی از 5 سازنده برتر خودروهای برقی جهان تبدیل شود. با توجه به مشخصات خودرو می توان انتظار داشت که شیائومی به این هدف دست یابد. در ویدیوی زیر از ابتدا به شیائومی SU7 نگاه کنید خواهید دید:

ماشین شیائومی SU7 در 3 مدل مختلف با 3 موتور مختلف و همچنین در 3 رنگ آبی، سبز و خاکستری تولید می شود. این برند چینی که سابقه طولانی در تولید دستگاه های هوشمند دارد، از پیشرفت های چندین ساله خود در فناوری در خودروی الکتریکی SU7 استفاده کرده است.

شیائومی SU7 در مدل حرفه ای تری به نام SU7 Max نیز تولید می شود که قدرتمندترین مدل این برند است. تست سرعت و حداکثر سرعت این خودرو را در ویدئوی زیر مشاهده می کنید:

شیائومی SU7 مکس با یک بار شارژ می تواند تا 800 کیلومتر را طی کند. همچنین دارای حداکثر سرعت 265 کیلومتر بر ساعت و گشتاور 838 نیوتن متر است.

شیائومی می گوید SU7 به سیستم شارژ پرسرعت 800 ولت HyperCharge مجهز شده است. این سیستم با پنج دقیقه شارژ می تواند مسافت 220 کیلومتری را طی کند. با شارژ ۱۵ دقیقه ای می توانید با خودروی شیائومی ۵۱۰ کیلومتر را طی کنید.

بیشتر بخوانید:

  • شیائومی لوگوی HyperOS را معرفی کرد
  • درگیری شیائومی با هواوی; این دو شرکت بر سر ثبت اختراع لولا برای گوشی های تاشو اختلاف نظر دارند
  • همکاری خودروسازان بزرگ ایرانی و چینی برای تولید خودروهای برقی داخلی

نظر شما در مورد قدرت و سرعت خودروی شیائومی SU7 چیست؟ لطفا افکار خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مقاله تست سرعت ماشین الکتریکی شیائومی; ابتدا به شیائومی SU7 نگاه کنید [+ویدئو] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.