تصاویری که شایعه جدایی منوچهر هادی و یکتا ناصر را بالا برد!

تصاویری که شایعه جدایی منوچهر هادی و یکتا ناصر را بالا برد!

منوچهر هادی کارگردان پرکار سینمای بدنه ایران عکس هایی از خود در کنار دخترش منتشر کرده است.

به گزارش بازیگرها، مدتی است که خبری از دو عکس در صفحات منوچهر هادی و یکتا ناصر نیست.

گزارش کردن سلام جدید خبر طلاق منوچهر هادی از یکتا ناصر بازیگر سینما پس از انتشار تنها یک پست اینستاگرامی منتشر شده است زیرا در آن منوچهر هادی عنوان کرده است که در محل کار باید به گونه ای رابطه را مدیریت کنیم که اگر این رابطه برای هر کسی به هم خورد. دلیل، او به دنبال شما و برقراری مجدد رابطه است. وابستگی مطلق در هر رابطه ای یک اشتباه کامل است.

یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون در پاسخ به این سوال که آیا از منوچهر هادی طلاق گرفته است، گفت: اگر در مورد کار و برنامه های من سوالی داشتید حتما پاسخ می دادم اما در مورد این شایعات حرفی ندارم.

وی در ادامه با تایید این سوال که آیا این سخنان شایعه میدونی گفت: آره حتما همینطوره.

شایعه جدایی منوچهر هادی و یکتا ناصر مطرح شد.

پخش سریال منوچهر هادی از شبکه آی فیلم

سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی از شبکه آی فیلم پخش می شود.

به گزارش ایلنا: سریال «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی ایرج محمدی هر شب به جز پنجشنبه ها ساعت 22:00 از شبکه آی فیلم فارسی پخش می شود.

داستان این سریال توسط مهدی محمدنژادیان و بابک کایدان در 60 قسمت به شرح زیر نوشته شده است: فرزانه دختری جاه طلب و پر از آرزوهای دور و دراز است که عاشق جوانی ساده و نادان به نام مالک می شود. ملک به طور اتفاقی با یک گروه انقلابی آشنا می شود و با آنها همکاری می کند. در همین زمان جوان دیگری به نام نادر که ظاهرا شیرینی فروشی دارد اما در واقع یک عنصر امنیتی و وابسته به ساواک است وارد این مکان می شود و عاشق فرزانه می شود و…

سامان صفری، مسعود راجان، پانته آ بهرام، حمید گودرزی، آرش مجیدی، لیندا کیانی، مهدی صبایی، افسانا ناصری، سمیرا حسن پور، سیروس همتی، مهرانه محین ترابی، شاهرخ اصطخری، ملیکا شریفی نیا و مسعود کرفیس در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

«دلدادگان» در دو فصل گذشته و حال، داستان رویارویی دو خانواده را به نمایش می گذارد که قربانیان آن فرزندان آن خانواده ها هستند.

متن تصاویری که شایعه جدایی منوچهر هادی و یکتا ناصر را بالا برد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.