تصاویر/ استایل شیک لیلا اوتادی با کت و دامن رنگارنگ

تصاویر/ استایل شیک لیلا اوتادی با کت و دامن رنگارنگ

لیلا اوتادی در اکران مردمی فیلم سینمایی «یقه سفید» حضور یافت.

به گزارش صبحگاهی، لیلا اوتادی در این مراسم لباسی زیبا و رنگارنگ به تن کرد و فضای شاد او مورد توجه قرار گرفت.

«یقه سفید» آماده اکران است

شهرام مسلخی کارگردان فیلم سینمایی «یقه سفید» با اشاره به احتمال اکران این فیلم از هفته آینده و پس از یک سال انتظار، از آینده فعالیت خود در سینما ابراز ناامیدی کرد!

لیلا اوتادی با کت و دامن رنگارنگ شیک بود.

شهرام مسلخی تهیه کننده و کارگردان سینما درباره آخرین فعالیت های سینمایی خود گفت: در حال حاضر دو فیلم آماده دارم که منتظر دریافت پروانه نمایش هستیم.

پیگیری این پروانه نمایش بیش از یک سال طول کشید زیرا با دو شورای متفاوت مواجه شدیم. هم فیلم «پدران» و هم فیلم «یقه سفید» همچنان منتظر اکران هستند.

بخشی از فعالیت شوراهای مربوطه سلیقه ای است. این فیلم ها در شورای قبلی یک سری اصلاحات داشتند. و در شورای جدید اصلاحات دیگر و پیگیری روند اداری این اصلاحات باعث شد این فریاد زمان بر باشد.

وی افزود: نزدیک به یک سال و هشت ماه است که برای اکران فیلم سینمایی «قلاده های سفید» درخواست داده ایم. و حتی با اداره صدا و سیما قرارداد بسته ایم.

می دانم که شرایط اکران سینما آنطور که باید ایده آل نیست. اما از آنجایی که فیلم ما سرمایه گذار شخصی دارد و حدود سه سال است که روی این فیلم سرمایه گذاری کرده است. نمی توان انتظار داشت که بیش از این عقب بماند و فیلم را اکران نکند.

این کارگردان گفت: اگر امروز فیلم می تواند 10 برابر سرمایه ای که صرف آن شده بفروشد. با توجه به وضعیت کلی سینماها و وضعیت اقتصادی مردم قطعاً فروش آنچنانی ندارد، به صرفه نخواهد بود.

در شرایط فعلی چند فیلم خاص می توانند فرصت مناسبی برای اکران پیدا کنند. و فروش خوبی داشته باشد و قطعا فیلم ما نمی تواند فروش خوبی داشته باشد.

اما سرمایه گذار خیلی اصرار دارد که فیلم زودتر اکران شود و حداقل بخشی از سرمایه اش برگردد.

نوشته تصاویر/ تیپ شیک لیلا اوتادی با کت و دامن رنگارنگ اول صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.