تصاویر/ این بازیگران ایرانی گیاهخوار هستند و گوشت نمی خورند!

تصاویر/ این بازیگران ایرانی گیاهخوار هستند و گوشت نمی خورند!

گیاهخواری یکی از رژیم هایی است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است و افراد زیادی با تغییر رژیم غذایی خود به دنبال مزایای گیاهخواری و سلامت بهتر بدن خود هستند.

به گزارش صبح امروز به نقل از نم نمک، برخی بازیگران با رعایت رژیم گیاهخواری مصرف گوشت را کنار گذاشته و آن را از فهرست غذایی خود حذف کرده اند.

برخی از بازیگران گیاهخوار بارها در صفحات شخصی خود از فواید گیاهخواری برای سلامت انسان و کره زمین صحبت کرده اند.

در این قسمت با ما همراه باشید تا چند بازیگری که در سال های اخیر گیاهخوار شده اند را معرفی کنیم.

شهره سلطانی

شهره سلطانی یکی از بازیگران ایرانی است که از مدافعان سرسخت گیاهخواری است. او مخالف گوشت خواری است و فقط زمانی گوشت می خورد که پزشک به عنوان دارویی برای تامین پروتئین بدنش اصرار داشته باشد.

فرهاد آئیش و مائده طهماسبی

بازیگران ایرانی که گیاهخوار هستند.

فرهاد آپیش و مائده طهماسبی سابقه نسبتا طولانی در گیاهخواری دارند.

این زوج بازیگر بیشتر به غذاهای شازکی مانند غذاهای چینی، تایلندی و ژاپنی که سرشار از سبزیجات سالم است علاقه دارند. و غذاهای ارگانیک جایگاه ویژه ای در لیست غذایی آنها دارند.

هدیه تهرانی

بازیگران ایرانی که گیاهخوار هستند.

هدی تهرانی بازیگر سرشناس سینما یکی دیگر از بازیگران گیاهخوار است. که به دیگران توصیه می کند ساده بخورند و از حداقل گوشت استفاده کنند.

پری ناز ایزدیار

بازیگران ایرانی که گیاهخوار هستند.

پری ناز ایزیار یکی دیگر از بازیگرانی است که از چند سال پیش گیاهخواری را آغاز کرده و گوشت نمی خورد. او دلیل علاقه‌اش به گیاه‌خواری را نگرانی‌اش برای سلامتی و عشق به حیوانات عنوان می‌کند.

میترا حجار

بازیگران ایرانی که گیاهخوار هستند.

میترا حجار دوستدار محیط زیست و گیاهخوار است اما لبنیات مصرف می کند.

وی مصرف گوشت را یکی از دلایل نابودی کره زمین می داند زیرا برای تولید هر کیلوگرم گوشت گوساله 15 هزار لیتر آب لازم است.

نوشته تصاویر/ این بازیگران ایرانی گیاهخوار هستند و گوشت نمی خورند! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.