تصاویر/ این زنان مشهور از بدی قد خود می گویند!

تصاویر/ این زنان مشهور از بدی قد خود می گویند!

اگرچه زنان قدبلند در زمینه هایی مانند مد و ورزش تقاضای زیادی دارند، اما بسیاری از این زنان در زندگی عادی با کلیشه های اجتماعی دست و پنجه نرم می کنند، تنها به این دلیل که قد بلندتر و متفاوت از اکثریت زنان هستند.

به گزارش صبح به نقل از روزیاتو، بازیگران قدبلند هالیوود نیز از مشکلاتی که در زندگی خود به خاطر همین ویژگی ظاهری با آن روبرو بوده اند گفته اند.

گوندولین کریستی – 190 سانتی متر

گوندولین کریستی در سال های اخیر به واسطه نقش آفرینی های ماندگارش در سریال هایی چون «بازی تاج و تخت» و «چهارشنبه» به شهرت زیادی دست یافته است.

با این حال، او برای رسیدن به این نقطه، زحمات زیادی کشیده است. او قبلا به دلیل قد بسیار بلندش فقط برای نقش های خیلی خاص انتخاب می شد.

این بازیگر 44 ساله در مصاحبه ای در این باره گفت: به من گفتند که به دلیل اینکه زنی قد بلند هستم و ظاهرم به نوعی غیرعادی است، احتمالا هرگز نتوانم بازیگر شوم.

با این حال او به لطف سریال چهارشنبه احساس کرد که ظاهرش هم بدون توجه به قدش زیباست. موفقیت این سریال باعث افزایش شهرت و محبوبیت کریستی شد. نقشی که او در این سریال داشت با تحسین زیادی مواجه شد.

الیزابت دبیکی – 190 سانتی متر

الیزابت دبیکی ترون در مورد قد آنها گفت.

الیزابت دبیکی به دلیل قد بلند و لاغری که داشت در کشورش استرالیا مدلینگ می شد. اما ورود به دنیای بازیگری برای او کاملا متفاوت بود.

نقش‌هایی که او برای آن انتخاب شد، اغواکننده، شرورانه و حتی بیگانه بودند، مانند نقش او در فیلم Guardians of the Galaxy – Vol. 2.

سرانجام در سال 2018 در فیلم «بیوه ها» بود که دبیکی توانست نقش یک فرد عادی را بازی کند. او در مصاحبه ای گفت:

این که نقش یک آدم معمولی به من پیشنهاد می شود واقعاً خیلی خوب است، مثلاً یک زن خانه دار یا جوانی که وضعیت اجتماعی و اقتصادی پایینی دارد، تا به حال فرصت زیادی برای ایفای چنین نقش هایی نداشته ام.

جینا دیویس – 183 سانتی متر

جینا دیویس ترون در مورد قد آنها گفت.

جینا دیویس در بسیاری از فیلم های ماندگار از جمله تلما و لوئیز بازی کرده است، اما او کار خود را به عنوان یک مدل آغاز کرد.

با این حال، او اخیراً در مورد اعتماد به نفس پایین خود به دلیل قدش در کودکی صحبت کرد. او اعتراف کرد که قد بلندتر از همکلاسی هایش باعث می شود در میان آنها احساس ناجوری کند.

او در مصاحبه ای گفت: من از بچگی قد بلندی داشتم، همیشه قد بلندترین بچه کلاس بودم، فرقی نمی کرد پسر باشد یا دختر. آخرین چیزی که می خواستم این بود که متفاوت باشم. اینطور نبود که بچه ها من را مسخره کنند. من خودم این حس را داشتم. “احساس می کردم مثل بقیه نیستم.”

او همچنین گفت: “مادر من از ابتدا می دانست که قدم خیلی طولانی خواهد بود و همیشه به من می گفت کز نکنم. او می گفت باید صاف بایستم. بنابراین در عوض باسنم را خم می کردم تا کمی کوتاهتر شوم. می خواستم این یک قدم کوتاه باشد.”

نیکول کیدمن – 178 سانتی متر

نیکول کیدمن که یکی از مشهورترین هنرپیشه های هالیوود است، در فیلم ها و سریال های زیادی حضور داشته است، تصویر او روی جلد مجلات زیادی بوده و حتی برای بازی در فیلم ساعت ها اسکار دریافت کرده است. با این حال در کودکی به دلیل قد بلند با مشکلات زیادی مواجه شد.

وی در مصاحبه ای گفت: در دوران نوجوانی به دلیل قد بلند ترس ها و ناامنی های روحی زیادی داشتم و تا 13 سالگی قدش به 178 سانتی متر رسیده بود.

شارلیز ترون – 175 سانتی متر

شارلیز ترون انواع و اقسام نقش ها را در کارنامه بازیگری خود دارد، از نقش های درام مانند فیلم «هیولا» (هیولا) که در سال 2003 برای آن اسکار دریافت کرد تا نقش های اکشن و شرورانه مانند مجموعه فیلم های «سریع و خشمگین» سریع و خشن). .

با این حال، او شهرت فعلی خود را به راحتی بدست نیاورد. به گفته ترون، قد او رسیدن به نقش های مورد نظر را برای او آسان نمی کرد. وی در این باره گفت:

«نقش‌های واقعاً ارزشمند به کسانی می‌رسند که از نظر بدنی مناسب آن‌ها هستند، و این همه نکته است. برای یک مدل قد و نیم متری و شیک چقدر نقش وجود دارد؟»

بلیک لایولی – 178 سانتی متر

بلیک لایولی ترون در مورد بدی قد آنها گفت.

بلیک لایولی فاش کرده است که همکلاسی هایش او را مسخره کرده اند و حتی او را «آبلاردو» (شخصیتی از نمایش عروسکی معروف خیابان سیسمونی که پرنده زرد بزرگی بود) صدا کرده اند.

او در پستی اینستاگرامی نوشت: در دبستان بچه ها دستم می گرفتند و به من می گفتند پرنده چاق (چون من خیلی قد بلند بودم و موهای طلایی داشتم) نمونه دوستی با چیزهایی که زمانی شما را آزار می داد. پس از این تجربه تلخ، حالا لایولی تاکید زیادی بر صحبت درباره پذیرش حضورش در شبکه های اجتماعی دارد.

سیگورنی ویور – 183 سانتی متر

سیگورنی ویور از بدی بلندشان گفت.

ستاره فیلم هایی چون «بیگانه» و «آواتار» همیشه به قد بلندش شهرت داشته که این فرصت را به او داده است تا برای نقش های جذاب انتخاب شود و به یکی از بزرگ ترین ستاره های هالیوود تبدیل شود.

با این حال، در کودکی، قد ویور همیشه توسط دیگران غیرطبیعی تلقی می شد و حتی پدر و مادرش او را به همین دلیل نزد پزشک می بردند.

به گفته ویور، او زمانی که به قد فعلی خود رسید، هنوز کودک بود که باعث نگرانی زیادی برای خانواده و مدرسه شد.

وی گفت: در 11 سالگی قدم به اندازه یک عنکبوت غول پیکر بود، فکر می کنم پدر و مادرم می ترسیدند که دوباره قدم بلند شود.

نوشته تصاویر/ این زنان مشهور از بدی قد خود می گویند! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.