تصاویر/ باشکوه ترین لباس هایی که تا به حال دیده اید!

تصاویر/ باشکوه ترین لباس هایی که تا به حال دیده اید!

ستاره های زیبای سینما با لباس های زیبا و رنگارنگ خود روی پرده رژه می روند و ما را بیش از هر زمان دیگری بدفرم می کنند. دنیای مد همیشه عصای سینما و تصویر بوده است.

به گزارش صبح به نقل از چه بپوشیم، بسیاری از شخصیت های فیلم به دلیل استفاده از لباس های جذاب و استایل خاص در خاطره ها مانده اند. این یعنی شکوه; شکوهی که رنگ، طرح و استایل می تواند ایجاد کند.

باشکوه ترین لباس شخصیت های دنیای سینما چیست؟ در این مقاله می خواهیم به برخی از معروف ترین آنها نگاهی بیندازیم. با ما هستی؟

هدر رفته

اگر عاشق سینمای کلاسیک و مهمتر از آن رمان خوان هستید، حتما لذت تماشا و خواندن را از دست نداده اید.

این فیلم با حضور ویوین لی در نقش اسکارلت اوهارا و البته بازی درخشان کلارک گیبل یکی از معروف ترین فیلم های ساخته شده در سینمای جهان است.

در سکانس مهمانی که اسکارلت مجبور می شود لباسی جذاب و زیبا با پرده سبز و مخملی برای خود بدوزد، در خاطره مخاطب می ماند.

این لباس یکی از خاص ترین و خاطره انگیزترین لباس هایی است که در سینما پوشیده شده است. چشمان سبز اسکارلت را به یاد دارید و اینکه او چگونه با پارچه مخملی هماهنگ شد؟

شخصیت اسکارلت در این کتاب که بازی بسیار خوبی داشت، اما بازی جذاب ویوین لی فقید در آن نقش به ماندگاری کتاب و فیلم کمک کرد.

تایتانیک

اینها باشکوه ترین لباس های سینما هستند.

تایتانیک یک فیلم نوستالژیک است. نه فقط به خاطر تم رمانتیک و شخصیت های دوست داشتنی اش، بلکه به خاطر نحوه تماشای آن در آن سال ها. وقتی این فیلم اکران شد و به شهرت رسید، دسترسی آسان به فیلم های خارجی وجود نداشت.

خانواده ها این فیلم را به صورت گروهی و با ملاحظات خاص خود در خانه یا در خانه یکی از دوستان یا اقوام تماشا می کردند.

شاید یادت بیاد، نه؟ یکی از باشکوه ترین لباس های سینمایی نیز در سکانس مهمانی این فیلم با رنگ رز دیده شد.

لباس گیپور زیبای کیت وینسلت در نقش رز، مدل زیبای او و دستکش های بلند همراه آن در خاطره مخاطبان ماندگار شد.

در آن زمان ها، اوج پخش و نمایش تایتانیک، بسیاری از مردم برای دوخت لباس شب از لباس مهمانی معروف رز الگو می گرفتند.

غرور و تعصب

اینها باشکوه ترین لباس های سینما هستند.

به نظر ما تماشای غرور و تعصب برای همه خانم ها و آقایان جوان ضروری است. ارتباط، عشق و فردیت از مهمترین مفاهیمی است که در این اثر شرح داده شده است.

شخصیت لیزی با بازی کایرا نایتلی نیز یکی از به یاد ماندنی ترین لباس های این فیلم را بر تن می کند. وقتی لیزی و خواهرانش برای شرکت در مهم ترین مهمانی شهر حاضر می شوند، همه سعی می کنند خود را ابراز کنند.

تجمل و سبک سنت را می توان در لباس هر شخصیت مشاهده کرد. اما لیزی نگاه متفاوتی به زندگی دارد و ما او را با لباسی ساده تر اما در عین حال باشکوه تر می بینیم.

او شکوه استایل خود را مدیون اعتماد به نفسش است که او را زیباترین جلوه می دهد. در سکانس مهمانی، دختران دیگر دستکش می پوشند و سعی می کنند بی نقص باشند.

لیزی اینطور نیست، حضور متفاوتی دارد و با اینکه موهایش را مطابق میلش درست می کند و طرفدار مدل های موی معمولی نیست، ظاهر متفاوتی دارد و نظرم را جلب می کند.

این داستان هیجان انگیز را با تغییر شخصیت های اصلی آن در طول داستان حتما تماشا کنید. نسخه های مختلفی از آن وجود دارد.

اما یکی با بازی کایرا نایتلی خوش ساخت تر از بقیه است.

گتسبی بزرگ

اینها باشکوه ترین لباس های سینما هستند.

فیلم گتسبی بزرگ یکی از آن آثار جذابی است که اگر حوصله خواندن کتاب را نداشته باشید شما را با دنیایی آشنا می کند که اسکات فیتزجرالد نویسنده مشهور می خواست توصیف کند.

این فیلم پر از صحنه های مهمانی و نمایش ثروت است. در این اثر زیبای نمایشی و روانی حضور زنانی با لباس های فاخر و زیبا را مشاهده می کنید.

یکی از جذاب ترین استایل ها را در تصویر بالا در کری مولیگان مشاهده می کنید. اصطلاحی به نام گتسبینگ وجود دارد.

این اصطلاح از این فیلم گرفته شده است و به معنای ترتیب دادن یک مهمانی یا موقعیتی است که در آن بتوانید فردی را ببینید و ملاقات کنید که مستقیماً با او ارتباط ندارید.

در این فیلم هدف از اتفاقات مجلل و پر زرق و برق چیزی شبیه به این بود. این فقط برای مهمانی صادق نیست.

حتی گاهی پستی را در فضای مجازی منتشر می کنید که همه می توانند آن را ببینند، اما مخاطب شما مخاطب خاصی است. آیا شما هم چنین چیزی را تجربه کرده اید؟

کانال کوکو

اینها باشکوه ترین لباس های سینما هستند.

آیا برند معروف شانل را می شناسید؟ نه؟ اگر دوست دارید تاریخچه آن را بدانید و ببینید چه چهره ای پشت این حجم از موفقیت است، فیلم کوکو شانل را از دست ندهید.

این اثر بخشی جذاب از زندگی سازنده برند را نیز به نمایش می گذارد که با تلاش، پشتکار و البته هوشمندی به جایگاه فعلی خود رسیده است. شانل خدمات زیادی به دنیای مد ارائه کرده است.

نقش کلاه و لوازم جانبی با فعالیت های او برجسته شد. در تصویر بالا یک کت و دامن خوش دوخت را مشاهده می کنید که با اکسسوری گردنبند مرواریدی جذاب و زیباتر شده است.

دیو و دلبر

اینها باشکوه ترین لباس های سینما هستند.

آیا اما واتسون دوست داشتنی سریال هری پاتر را می شناسید؟ حضور او در بزرگسالی در مجموعه ای از فیلم های معروف و مهم را نمی توان نادیده گرفت.

او را در «دیو و دلبر» دیده‌ایم که اثری محبوب برای همه دوران‌هاست. این اثر کلاسیک و سرگرم کننده همچنین سبک های زیبا و باشکوهی را بر روی اما واتسون دوست داشتنی رواج داده است.

این لباس یکی از آن لباس هایی است که بیشتر دختر بچه ها دوست دارند آن را امتحان کنند. اینطور نیست؟

این پیراهن زرد پفی با دوخت های زیبا و ظریف در پایین دامن می تواند الهام بخش شما برای دوخت لباس رسمی یا عروسی باشد. شما چی فکر میکنید؟

در پایان

با شکوه ترین لباس ها را بررسی کردیم. قطعا فیلم های دیگری هم هستند که شخصیت هایی با لباس های جذاب و باشکوه دارند. نطر شما چی هست؟ کدام اثر را به لیست ما اضافه می کنید؟ با شکوه فقط به معنای لباس های پر زرق و برق نیست.

شکوه نوعی قدرت و اعتماد به نفس است که در کنار بافت پارچه ها، طراحی لباس و جذابیت اکسسوری ها می تواند تصویری قدرتمند و دلنشین از صاحب لباس در ذهن ما ایجاد کند.

در بین افرادی که در این لیست قرار دارند، لزوماً با لباس های خیلی عجیب و زیبا روبه رو نبودیم، بلکه از نوعی جذابیت و شکوه گفتیم که ما را به عنوان بیننده تحت تأثیر قرار داد.

توضیح تصویر/ باشکوه ترین لباس هایی که تا به حال دیده اید! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.