تصاویر/ جشن تولد بازیگر کمدی با حضور بازیگران زن!

تصاویر/ جشن تولد بازیگر کمدی با حضور بازیگران زن!

مرجانه گلچین بازیگر خوب سریال های طنز تولدش را جشن گرفت.

به گزارش صبح مرجانه گلچین در تصاویری که از جشن تولدش منتشر کرد مراسمی با حضور بازیگران زن برگزار کرد.

مرجانه گلچین در تلویزیون سکوت خود را درباره عصبانیت رضا عطاران شکست

رکنا: مرجانه گلچین در گفت و گو با یکی از خبرگزاری ها علت عصبانیت رضا عطاران از تلویزیون را پس از پخش سریال بزنگاه فاش کرد.

مرجانه گلچین تولد خود را با حضور بازیگران زن جشن گرفت.

رضا عطاران کلا تلویزیون را ترک کرد. خیلی ها بودند که می گفتند این سریال کار من نیست. داستان من چیز دیگری است و شکلی که الان به وجود آمده کار من نیست. در واقع با کینه به سینما رفتند.

بیشتر بخوانید:

عکس/ مرجانه گلچین قبل از مرگش با آرزوی عجیب همه را شگفت زده کرد!

عکس/ مرجانه گلچین حال بدش را بعد از عزاداری به تصویر کشید!

خیلی خوشحالم که موفقیت های بزرگ و متوالی به دست آوردند. رضا عطاران جوان با استعدادی است که همیشه کارش را دوست داشتم و دنبالش می کردم و خوشحال بودم که در «بزنگاه» با او کار کردم.

مرجانه گلچین در ادامه درباره همکاری با بازیگرانی که سابقه همکاری با آنها را ندارد، گفت: حتما همینطور است. من با افرادی مثل مهران مهام، سعید آقاخانی همکاری خوب و لذت بخشی داشته ام، البته دوست دارم دوباره این اتفاق بیفتد.

او با سعید آقاخانی، رضا عطاران و بسیاری از بازیگران طنز سیما کار کرده است اما هنوز تجربه همکاری با مهران را نداشته است.

نوشته تصاویر/ جشن تولد بازیگر کمدی با حضور بازیگران زن! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.