تصاویر رسمی از Xiaomi 14 Ultra منتشر شد – بازیگرها

تصاویر رسمی از Xiaomi 14 Ultra منتشر شد – بازیگرها

مقاله منتشر شده تصاویر فوق العاده رسمی Xiaomi 14 اولین بار در وب سایت بازیگرها – Life with Technology نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

تصاویر رسمی از Xiaomi 14 Ultra در حالی که ما در حال آزمایش دوربین بودیم، یک آزمایش اولیه به بیرون درز کرد که جزئیاتی در مورد طراحی آن به ما می دهد.

شیائومی گوشی های هوشمند شیائومی 14 و 14 پرو را در ماه اکتبر عرضه کرد. اما مدتی است که شایعاتی در مورد نسخه رده بالای Ultra منتشر شده است. در حالی که شیائومی وجود آن را به طور رسمی تایید نکرده است، تصاویر جدیدی از دستگاه به بیرون درز کرده است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • هواوی با HarmonyOS وارد جنگ iOS شد
  • سری 14 شیائومی و ساعت هوشمند شیائومی S3 در یک نسخه ویژه در رنگ خودرو SU7 روانه بازار خواهند شد.
  • مقایسه شیائومی 13 لایت با شیائومی 12 لایت؛ بررسی شباهت ها و تفاوت ها
  • شیائومی لوگوی HyperOS را معرفی کرد

تصاویر رسمی از Xiaomi 14 Ultra

این عکس‌ها که احتمالاً در یکی از اولین آزمایش‌های دوربین گرفته شده‌اند، گوشی را نشان می‌دهند که در یک قاب محافظ پنهان شده است. این امر طراحی کلی را مبهم می کند، اما یک برآمدگی قابل توجه دوربین با لنز پریسکوپ در پایین سمت راست وجود دارد.

این گوشی در این تصاویر با شیائومی 14 پرو و ​​ویوو ایکس 100 پرو مقایسه شده و فریم آن نیز شبیه به شیائومی 13 اولترا به نظر می رسد. فراتر از ویژگی های قابل مشاهده، جالب ترین جزئیات مربوط به یک برچسب سفید در پشت گوشی است.

در پشت تلفن، علامت‌های «N1»، «P2» و «EU» وجود دارد که سرنخ‌های مرموز را ارائه می‌کنند. به گفته شیائومی، ‘N1’ با شماره مدل مورد انتظار برای پرچمدار لایکا مطابقت دارد و احتمال اینکه شیائومی 14 اولترا باشد، بیشتر می شود. “P2” نشان می دهد که این یک نمونه اولیه است، در حالی که “EU” به یک نسخه جهانی احتمالی در نظر گرفته شده برای بازارهای اروپایی اشاره دارد.

تصاویر رسمی از Xiaomi 14 Ultra

در حالی که ماژول دوربین تا حد زیادی مخفی است، انتظار طراحی آشنا با چهار لنز گرد را داشته باشید.

به گفته Tipster Digital Chat Station، Xiaomi 14 Ultra دارای سنسور اولیه 50 مگاپیکسلی (Sony LYT 900 با OIS) با دیافراگم متغیر است. انتظار می رود علاوه بر سنسور اصلی، یک لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی، یک لنز پریسکوپ 50 مگاپیکسلی دیگر و یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی این محدوده را تکمیل کنند.

اطلاعات فاش شده همچنین احتمال ارتقا قاب تیتانیومی را برای 14 Ultra نشان می دهد که جایگزین آلومینیوم استفاده شده در 14 Pro معمولی خواهد شد. همچنین شایعاتی در مورد اتصال دو طرفه ماهواره ای وجود دارد و ممکن است این گوشی دارای باتری 5180 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 90 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی باشد.

علاوه بر این، انتظار می‌رود که Xiaomi 14 Ultra با سری Pad 7 شیائومی در آوریل 2024 عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

  • نگاه کنید: تصاویر واقعی از Galaxy S24 Ultra منتشر شد
  • رندرهای آیفون 16 پرو و ​​پرو مکس منتشر شد. طراحی تکراری و تغییرات جزئی!
  • ویژگی محافظ صفحه نمایش قدیمی به گوشی های گلکسی باز می گردد
  • آپدیت HyperOS برای Xiaomi 13 Pro منتشر شد

نظر شما در مورد تصاویر رسمی شیائومی 14 اولترا چیست؟ ایده های خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

.

منبع: Gizmochina

مقاله منتشر شده تصاویر فوق العاده رسمی Xiaomi 14 اولین بار در وب سایت بازیگرها – Life with Technology نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.