تصاویر/ زندگی متفاوت خانم وکیل نون. در دنیای واقعی!

تصاویر/ زندگی متفاوت خانم وکیل نون.  در دنیای واقعی!

هدی استواری بازیگر نقش خانم وکیل در سریال نون است. او نسبتاً مشهور شد.

به گزارش صبحگاهی، هدی استوری در عکس هایی که در صفحه شخصی خود منتشر می کند، سبک و سبک زندگی متفاوتی نسبت به شخصیت خود در این سریال دارد.

چند نمونه از عکس های او را در ادامه ببینید.

هدی استوری خانم وکیل نون.  خ در دنیای واقعی زندگی متفاوتی دارد.

هدی استواری; رفت و برگشت به بازیگری

هنرمند: هدی استواری، متولد 21 شهریور 1364، کرمانشاه، دکترای شیمی دارویی، بازیگر تئاتر و تلویزیون.

او در هفت کاسه توت هفت کاسه خون، مالدیو زودتر از دیگران غرق می شود، یرما، تدار و سریال های محبوب حکم رشد و نون خا به ایفای نقش پرداخته است.

گفت و گوی کوتاهی با هدی استواری داشته ایم.

هدی استوری خانم وکیل نون.  او در دنیای واقعی زندگی متفاوتی داشت.

*مدتی بازیگری را کنار گذاشتید و دوباره برگشتید، دلیل رفتن و برگشتن چه بود؟

همانطور که گفتم من از بچگی عاشق این بازیگر بودم. در چهارده سالگی در کرمانشاه اولین دوره بازیگری را با کلاس های آقای رطافی گذراندم.

تا زمانی که در کرمانشاه بودم تمرینات مستمری با گروه خود داشتیم. تا اینکه در هفده سالگی در دانشگاه شاهرود قبول شدم و مسیر به کلی عوض شد.

سال ها درس خواندم و کار کردم اما همیشه در بازیگری احساس شکست می کردم.

تا اینکه یک تلنگر در زندگی ام باعث شد فکر کنم که تا امروز فقط درس و کار هدفم بود. و من بزرگترین آرزویم را در گوشه قلبم دفن کرده ام و به جایی رسیده ام که دیگر نمی توانم این خلأ را نادیده بگیرم.

هدی استوری خانم وکیل نون.  او در دنیای واقعی زندگی متفاوتی داشته است.

*دوست دارید با کدام بازیگران بازی کنید؟

بزرگترین آرزوی من بازی در کنار زنده یاد خسرو شکیبایی بود.

حضور در سریال نون خا اتفاق خوبی بود؟

بازی در سریال نون خا فرصت بسیار خوبی برای من بود تا بتوانم همزمان با تصمیم دوباره به بازیگری در سریال پرطرفداری که با بازیگران همشهری و هم زبان و ریشه خودم ساخته می شد بازی کنم.

من توانستم نقشم را کاملا بپذیرم و احساس کنم و با راهنمایی آقای آقاخانی بهترین تجربه بازیگری را با بازیگران و در واقع بهترین دوستانم در سریال داشتم.

نوشته تصاویر/ زندگی متفاوت خانم وکیل نون. در دنیای واقعی! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.