تصاویر/ عجیب ترین لباس های زنانه ستارگان سینما!

تصاویر/ عجیب ترین لباس های زنانه ستارگان سینما!

لباس و پوشش یکی از جذاب ترین بخش های دنیای تصویر است. طراحی لباس بازیگران سینما می تواند یک اثر را ماندگار کند.

به گزارش صبح به نقل از «چه بپوشم»، برخی فیلم ها تنها به خاطر لباس شخصیت هایشان در ذهن ها مانده است. در این مقاله می خواهیم در مورد لباس های عجیب و غریبی که در فیلم ها می پوشند صحبت کنیم.

منظورتان از عجیب ترین چیست؟ یعنی لباس هایی که نامتعارف بود، ما را متحیر می کرد و البته در خاطرمان ماند. برای مرور لیست این مقاله آماده هستید؟

برخی از این لباس ها در رده عجیب، جالب و خوب و برخی در دسته عجیب و نامطلوب قرار می گیرند. اماده ای

ماتریس

ماتریکس یکی از آن فیلم های دوست داشتنی و خاص است که توانسته طیف وسیعی از مخاطبان را با خود همراه کند. همه چیز در این فیلم جدید و جالب بود.

از سبک بازیگران و لباس هایشان گرفته تا مفاهیم عمیقی که بیان می کرد. یکی از شخصیت های معروف این اثر، ترینیتی با بازی کری آن ماس بود.

او با کت چرمی، شلوار چرمی و در کل استایل تمام چرمی دیده شد. اندام آراسته و خوش اندام او در این سبک دلیل دیگری برای ماندگاری او در خاطره مخاطبان بود.

مدل مو، عینک مخصوص این بازیگر نقش برجسته ای در تکمیل استایل عجیب و خاص او داشت.

ماتریکس یکی از پرطرفدارترین ترندهای سال های گذشته است و اگرچه در سال های اخیر اپیزود جدیدی ساخته شد، اما نتوانست محبوبیت و شکوه آن دوران را تجربه کند.

داستان عامهپسند

عجیب ترین لباس های زنانه ای که ستاره های سینما به نمایش گذاشته اند.

اگر می‌خواهید یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های دنیا را ببینید که در فهرست بهترین‌های بسیاری از منتقدان قرار دارد، باید به سراغ فیلم Pulp Fiction بروید.

این اثر با روایت غیرخطی و هیجان انگیز خود توانست دل مخاطب را به دست آورد و نظر منتقدان و کارشناسان سخت کوش را جلب کند. این جادویی است که کوئنتین تارانتینو موفق به انجام آن می شود.

این کارگردان خبره در سینما جایگاه ویژه ای متفاوت از پالپ فیکشن پیدا کرد. یکی از جذاب ترین قسمت های فیلم، بازی اما تورمن بود.

او را در تصویر بالا با آن مدل موی عجیب می بینید. پیراهن سفید پوشیده شده روی شلوار کوتاه مشکی همیشه در خاطره مخاطبان جدی سینما حک شده است.

این مدل عجیب اگرچه روی چهره تورمن تاثیر منفی گذاشت، اما از طرفی باعث شد پله های شهرت را چندین پله در میان بردارد و به اعتبار بیشتری در دنیای سینما برسد.

آب سوسک

عجیب ترین لباس های زنانه ای که ستاره های سینما به نمایش گذاشته اند.

وینونا رایدر چهره معصوم و شیرینی است که او را در فیلم ادوارد دست قیچی به یاد داریم. او در مجموعه ای از فیلم های جذاب دهه 90 سینمای آمریکا خوش درخشید. اگرچه حضور او اکنون بسیار کمرنگ است، اما به خاطر دوستداران سینما باقی مانده است.

یکی از نقش های او به فیلم Beetlejuice برمی گردد. این اثر فانتزی تیم برتون پر از طراحی صحنه و لباس عجیب است.

داستان همچنین درباره زن و شوهری است که می میرند و روح آنها به خانه قبلی خود باز می گردد تا با آزار و اذیت ساکنان جدید آن را پس بگیرند.

وینونا نقش دختر ساکنان جدید خانه را بازی می کند که سبک و رفتارش چیزی کمتر از ماجراهایی نیست که در خانه جدید برایشان اتفاق می افتد.

او با مدل موهای زیبا و لباس های توری مشکی و قرمزش در این فیلم بسیار مورد توجه و دوست داشتنی است.

وینونا رایدر در این فیلم از سبک مشکی بسیار استفاده می کند. همان رنگی که تیم برتون دوست دارد برای فیلم هایش لباس و دکوراسیون طراحی کند.

در کار جدید او به عنوان کارگردان چند قسمت و تهیه کننده چهارشنبه، مشکی لباس بازیگران و صحنه ها را می بینید.

به طور کلی رنگ مشکی احساسات عجیب و غریب و نوعی رمز و راز را برمی انگیزد. آیا موافقی یا خیر؟

آنی هال

عجیب ترین لباس های زنانه ای که ستاره های سینما به نمایش گذاشته اند.

شما نمی توانید ادعا کنید که اهل سینما هستید اما وودی آلن را نشناسید. این کارگردان بزرگ با آن عینک های درشت و مستطیل شکل، موهای کم پشت و شلوار آنچنان استایل خوبی ندارد.

با این حال سبک بسیاری از بازیگران آثار او در ذهن باقی مانده است. یکی از این فیلم ها آنی هال است. در این فیلم شاهد داستان عشق و رابطه زن و مردی جوان هستیم که از با هم بودن به نتیجه موفقیت آمیزی نمی رسند.

این دو که نقش یکی را خود وودی آلن و دیگری را دایان کیتون زیبا بازی می کند، مشکلات زیادی را در رابطه خود احساس می کنند و در نهایت از هم جدا می شوند.

این فیلم درس بزرگی در مورد روابط پیچیده عاشقانه، فیزیکی و احساسی به مخاطب می دهد. یکی از نکات جذاب آن استایل دایان کیتون بازیگر فیلم است. او استایل عجیبی دارد و همانطور که در تصویر بالا می بینید از انواعی در فیلم استفاده می کند که بیشتر به مردان نسبت داده می شود.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید کیتون در زندگی شخصی خود سبک های بسیار متنوع و گاه عجیبی را برای خود آماده می کند.

اگرچه او را یکی از قدیمی ترین بازیگران هالیوود می دانند، اما حضور او بی تاثیر نبوده و همچنان در دنیای تصویر و استایل حرف های زیادی برای گفتن دارد. او در شبکه های اجتماعی فعال است و طرفداران زیادی دارد.

ماری آنتوانت

عجیب ترین لباس های زنانه ای که ستاره های سینما به نمایش گذاشته اند.

آخرین ملکه فرانسه قبل از انقلاب نیز داستان های رنگارنگ و نقل قول های مختلفی دارد. سبک عجیب او را در فیلم ماری آنتوانت نیز می بینیم.

البته این موضوع چندان به شخصیت فیلم باز نمی گردد. در واقع، سبکی که ما می بینیم تا حد زیادی تابع روند مد آن زمان است.

با این حال، مدل مو و مدل ماری آنتوانت نیز یکی از عجیب ترین مدل های فیلم است. تماشای این فیلم را نیز به شما پیشنهاد می کنیم. اثری خوش ساخت و داستانی تامل برانگیز است.

در پایان

چند سبک عجیب و خاص از زنان در فیلم ها را برایتان گفتیم. عجیب بودن تعاریف مختلفی دارد. باید ببینید منظور از عجیب چیست؟ رویکرد ما در معرفی یک سبک خاص و عجیب در این مقاله چه بود؟

ما به سبک های عجیب و غریبی می گوییم که متفاوت و خاص هستند و معمولاً افراد زیادی از آن استفاده نمی کنند. در واقع نوع و ظاهری که باعث تعجب می شود.

همانطور که گفتیم، برخی از ویژگی های عجیب و غریب خوب و جالب هستند، مانند سبک ترینیتی در ماتریکس، و برخی مانند سبک اما تورمن در فیلم Pulp Fiction در دسته ویژگی های ناخوشایند قرار می گیرند. آیا چنین شخصیت هایی را می شناسید؟

نوشته تصاویر/ عجیب ترین لباس های زنانه ستارگان سینما! اولین بار در صبح. ظاهر شد.