تصاویر/ عروس بلوند فاطمه معتمدآریا در کنار پسر خوش تیپش

تصاویر/ عروس بلوند فاطمه معتمدآریا در کنار پسر خوش تیپش

پسر فاطمه معتمدآریا سال هاست که در خارج از کشور زندگی می کند و در آنجا ازدواج کرده است.

به گزارش صبح، در عکس های منتشر شده از وی در کنار همسر خارجی اش دیده می شود.

ماجرای ازدواج فاطمه معتمدآریا و همسرش

فاطمه معتمد آریا می گوید که در یک مهمانی خانوادگی با همسرش احمد آشنا شده است:

«وقتی احمد تازه از سوئد آمده بود و گفتند خیلی باسواد است، من هم گفتم ببینم چقدر سواد دارد و کمی در مورد سینما و ادبیات صحبت کردیم، این رابطه شکل گرفت و مدتی ادامه پیدا کرد تا اینکه دو ماه بعد من. به احمد گفت با من ازدواج می کنی؟

فاطمه معتمدآریا عروس بلوند است.

گفت باید برگردم سوئد، گفتم ولش کن، حالا بیا یک سال با هم زندگی کنیم، حداقل کمیته ما را نمی برد، اگر نمی خواهی بعد از یک سال از هم جدا می شویم، احمد گفت این است ایده خوبی است، چه باید بکنم؟ حالا بریم پیش پدرت؟ گفتم: بریم.

موتور هوندا داشت. سوارش شدیم و اومدیم نیاوران. پدرم فردی منظم و منظم بود. ناگهان دید ژولیده به طرف در می آید.

گفتم: دوستم می خواهد با تو صحبت کند. گفت: خواهش می کنم. احمد گفت: برای خواستگاری دخترت آمدم. پدرم گفت: پدر و مادر نداری؟ احمد گفت: من پدر ندارم ولی مادر دارم. پدرم گفت: پس برو با مادر بیا!

و بالاخره با احمد ازدواج کردم و الان 35 سال است که با هم زندگی می کنیم. فاطمه معتمدآریا با اشاره به ماندگاری ازدواج خود اظهار داشت:

می خواستم وابسته باشم و یکی شوم، اما احمد مدام تشویقم می کرد که مستقل باشی. در طول 35 سال، شاید 15 سال در خانه نبودم و این شاید دلیلی بر قدرتم باشد.

نوشته تصاویر/ عروس زیبا و بلوند فاطمه معتمدآریا در کنار پسر خوش تیپش برای اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.