تصاویر/ مصائب بازیگران زن با ناخوشایندترین لباس های ممکن!

تصاویر/ مصائب بازیگران زن با ناخوشایندترین لباس های ممکن!

معمولا افراد مشهور در مراسم های مختلف در انتخاب پوشش، آرایش و به طور کلی استایل خود بسیار حساس و دقیق هستند.

به گزارش بازیگرها به نقل از چه بپوشیم، گاهی ممکن است نوع آرایش مو و صورت یا حتی مدل لباس در حساس ترین لحظه شما را ناامید کند.

بدون شک سلبریتی ها برای حضور در مراسم، جشنواره ها و فرش قرمز از بهترین تیم لباس و آرایش استفاده می کنند، اما با این وجود، بهترین تیم های آرایش گاهی ممکن است اشتباه کنند.

معمولا در این مواقع افراد مشهور خونسردی خود را حفظ می کنند و همچنان با لبخند ظاهر می شوند.

اما تامپسون

علاوه بر لباس، گاهی اوقات کفش ممکن است باعث ناراحتی افراد مشهور روی فرش قرمز شود. اما تامپسون یکی از سلبریتی هایی است که معمولا کفش های راحت را به کفش های پاشنه بلند ترجیح می دهد.

او حتی در یکی از رویدادهای کاخ باکینگهام با تونیک ظاهر شد. تامپسون بر خلاف عادت همیشگی اش با کفش های پاشنه بلند روی فرش قرمز جشنواره فیلم مونیخ حاضر شد.

سختی راه رفتن با کفش های پاشنه بلند باعث شد تامپسون کفش ها را در بیاورد و با پای برهنه روی فرش قرمز راه برود.

اما استون

بازیگران زن در ناراحت‌کننده‌ترین لباس‌های ممکن رنج می‌بردند.

در حال حاضر اما استون یکی از بهترین بازیگران زن هالیوود است. او در بسیاری از جشنواره ها و فرش های قرمز ظاهر شده است. در جشنواره فیلم کن 2015، اما استون یک لباس شیک با دامن کوتاه انتخاب کرد.

از آنجایی که فرش قرمز این مراسم در فضای باز برگزار می شود، باد نه تنها باعث بالا آمدن دامن کوتاه لباس این بازیگر شد، بلکه مدل موهای او را به هم ریخت.

اما استون به خوبی توانست این شرایط را کنترل کند و با لبخند به نشست خبری فیلمش رفت.

نیکول کیدمن نیکول کیدمن

بازیگران زن در ناراحت‌کننده‌ترین لباس‌های ممکن رنج می‌بردند.

نیکول کیدمن یکی دیگر از سلبریتی هایی است که با وجود ناراحتی در پوشش و استایلش تا پایان مراسم این وضعیت را تحمل کرد. او در اسکار 2017 یک پیراهن تنگ، توری و سنگ دوزی به تن داشت.

اما تنگی بیش از حد یقه این لباس باعث ایجاد حساسیت پوستی روی گردن نیکول کیدمن شد. نیکول برای بهبود این وضعیت، نوار نازک پشت این لباس را برداشت و نوار را دوباره به پشت گردنش بست.

جولیا رابرتز جولیا رابرتز

بازیگران زن در ناراحت‌کننده‌ترین لباس‌های ممکن رنج می‌بردند.

جشنواره های بزرگ و رسمی مانند جشنواره فیلم کن قوانینی برای حضور افراد مشهور روی فرش قرمز دارند.

برای مثال، سلبریتی های زن باید با کفش های پاشنه بلند و مردان با کت و شلوارهای رسمی روی فرش قرمز ظاهر شوند.

جولیا رابرتز اولین بار برای حضور در جشنواره فیلم کن در سال 2016 با کفش پاشنه دار روی فرش قرمز رفت. اما پس از آن برای راحتی بیشتر کفش هایش را درآورد و با پای برهنه مراسم را ادامه داد.

آن هاتاوی

بازیگران زن در ناراحت‌کننده‌ترین لباس‌های ممکن رنج می‌بردند.

آن هاتاوی یکی دیگر از سلبریتی هاست که اغلب در مراسم ها خوش لباس و بسیار شیک ظاهر می شود. اما او نیز مانند هر فرد دیگری در انتخاب مدل و نوع آرایش مو و صورت دچار اشتباه شده است.

به عنوان مثال، او در یکی از مراسم ها از پودر زیادی استفاده کرد تا چهره اش بسیار ناجور به نظر برسد. با این وجود او تا پایان مراسم با چهره باز حضور داشت.

جسیکا چستین جسیکا چستین

بازیگران زن در ناراحت‌کننده‌ترین لباس‌های ممکن رنج می‌بردند.

همانطور که مشخص است دامن های بسیار تنگ با چاک بزرگ تا ران می تواند بسیار ناراحت کننده باشد و راه رفتن را برای فرد سخت کند. همچنین علاوه بر آن دامن های به اصطلاح پف کرده راه رفتن و نشستن را سخت می کند.

جسیکا چستین در مراسم جوایز انجمن بازیگران سینما با لباسی با دامن پفی ظاهر شد. راه رفتن با دامن این لباس به قدری ناراحت کننده و سخت بود که تقریباً باعث شد چستن روی صحنه مراسم بیفتد.

کامرون دیاز

بازیگران زن در ناراحت‌کننده‌ترین لباس‌های ممکن رنج می‌بردند.

در برخی موارد، کفش های تنگ با پاشنه های بسیار بلند باعث ناراحتی افراد مشهور در مراسم شده است. کامرون دیاز همچنین در اولین نمایش فیلم Charlie’s Angels: Full Throttle در سال 2003 با کفش هایش مشکل داشت.

این موضوع مانع از حضور او در این مراسم نشد. بنابراین این بازیگر به جای اینکه به دنبال تعویض کفش هایش باشد، با پای برهنه روی فرش قرمز راه رفت.

تیلور سویفت تیلور سویفت

 

خوانندگان معمولاً در طول اجرا بسیار بیشتر از بازیگران روی فرش قرمز متحرک هستند. همین موضوع گاهی باعث می شود لباس خواننده ها در حین کنسرت دچار مشکل شود.

تیلور سویفت یکی از سلبریتی های موفق در عرصه موسیقی است. به تازگی تور جهانی او در آمریکا برگزار می شود.

در یکی از اجراها قسمتی از بند لباسش جدا شد و دچار مشکل شد. تیلور با حفظ خونسردی خود و بدون توقف خواندن، به سراغ یکی از اعضای باند خود رفت و از او برای بستن لباس هایش کمک خواست.

نوشته تصاویر/ مصائب بازیگران زن با ناخوشایندترین لباس های ممکن! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.