تصاویر/ چهره جذاب عیسی در خواب و بیداری در ۳۰ سالگی!

تصاویر/ چهره جذاب عیسی در خواب و بیداری در ۳۰ سالگی!

متین عزیزپور فردی است که در کودکی در چندین فیلم و سریال حضور داشته است.

به گزارش صبح تایم، خاطره انگیزترین اثری که متین عزیزپور در آن بازی کرد سریال خواب و بیداری است که بیش از بیست سال از ساخت آن می گذرد.

او در این سریال نقش پسر کنجکاو عیسی را بازی کرد.

اکنون که سی ساله است چند عکس جدید از او را در اینجا مشاهده می کنید.

متین عزیزپور عیسی در 30 سالگی چهره ای جذاب دارد.

زندگی هنری متین عزیزپور

متین عزیزپور در هجدهم مهرماه 1372 در تهران به دنیا آمد. او بازیگر جوان سینما و تلویزیون است و بیشتر به خاطر نقش‌هایی که در دوران کودکی در سریال‌های معروف دهه 80 بازی کرده شناخته می‌شود.

متین عزیزپور بازیگر نقش عیسی یکی از سریال های محبوب دهه 80 بود. در فیلم هم نفس هم شاهد بازی خوب متین عزیزپور بودیم.

متین عزیزپور فرزند دوم خانواده است و یک خواهر به نام مهدیس به دنیا آورده است. متین عزیزپور از شش سالگی در فیلم ها و سریال ها ظاهر شد.

فیلم سینمایی دزدان هالیگر به کارگردانی کریم هاتفی نیا فیلم مادر زن سلام به کارگردانی خسرو ملکان در سال 1384 فیلم کمین به کارگردانی سارا صولتی در سال 1383 فیلم چشمان جان مالکوویچ به کارگردانی سارا صولتی در نقش سام. بچه ها در سال 1381 و هم نفس در سال 1382 از جمله فیلم های متین عزیزپور هستند.

متین عزیزپور در مجموعه تلویزیونی وارشه آگاهی نیکبخت به کارگردانی مرضیه برومند، روشن تر از خمیشی به کارگردانی حسن فتحی و سرزمین رویاها به کارگردانی مسعود آب پرور نیز حضور داشت.

او در سریال خوب و بیدار که در سال 1392 از شبکه اول سیما پخش شد، نقش عیسی را بازی کرد و مجددا از شبکه آی فیلم بازپخش می شود.

متین عزیزپور در سریال خواب و بیدار به کارگردانی مهدی فخیم زاده (در نقش عبدالله پلنگ) در کنار رویا نونهالی (در نقش ناتاشا). لادن طباطبایی (در نقش سودابه جلالی)، کامران تفانی (در نقش داماد عبدالله). و لیلا بشداری (در نقش کبری) نقشی را ایفا کرد که با استقبال تماشاگران مواجه شد.

نوشته تصاویر/ چهره جذاب عیسی در خواب و بیداری در 30 سالگی! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.