تصاویر/ ژست های صمیمی ممتد پردیس احمدیه و هادی حجازی فر

تصاویر/ ژست های صمیمی ممتد پردیس احمدیه و هادی حجازی فر

هادی حجازی فر و پردیس احمدیه به ترتیب نقش های نعیم و ساحل را بازی می کنند که پدر و دختر هستند.

به گزارش صبحگاهی، چندی پیش بود که پردیس احمدیه عکسی صمیمی با هادی حجازی فر منتشر کرد و او را پدرش دانست.

حالا بعد از این در مراسم اختتامیه سریال پوست شیر ​​این بازیگر بار دیگر ژست دوستانه ای مقابل دوربین ها گرفت.

فردیس احمدیه و هادی حجازی فر خیلی به هم نزدیک هستند.

هادی حجازی فر; این روزها شلوغه

مهر: شاید هیچکس تصور نمی کرد که نقش اول ناشناخته «ایستاده در غبار» روزی به چهره و ستاره بسیاری از فیلم ها و سریال ها تبدیل شود و خوش بدرخشد.

هادی حجازی فر این روزها در مسیر بازیگری قرار دارد، او مدتی است که در شبکه تلویزیونی خانگی و با نقش آفرینی «نعیم» پدری که به دنبال متجاوزین و قاتلان برای انتقام دخترش است، بازی می کند. خون او نقش قهرمانی را ایفا می کند که تماشاگران می خواهند شاهد نبرد خونین و به ویژه پیروزی او باشند.

علاوه بر «پوست شیر» و نقش پدر جنایتکار زندانی، این هفته حجازی فر با سریال دیگری به نام «سرگیجه» به شبکه نمایش خانگی آمد که اتفاقاً جایگاهی بر خلاف صنف فعلی اش دارد. مردی مدبر و مدیر شرکتی که البته در اینجا با چالش دیگری روبروست.

وجود دو سریال همزمان در شبکه خانگی را می توان ریسک بزرگی برای بازیگران دانست. باید تکرار خودشان باشد و مخاطب را ناراحت کند.

اما شانس حجازی فر در فضا و جایگاه این نقش ها متفاوت است و باید دید او چالش خود را در «سرگیجه» چگونه ارائه خواهد کرد.

البته یکی از امتیازات او این است که با هر نقشی فقط گریم و لباسش تغییر نمی کند، بلکه می تواند پشت همان گریم و طبقه ای متفاوت شخصیت جدیدی خلق کند. شخصیتی که البته در کارنامه اش برخی نقش ها و موقعیت ها بیشتر به او می خورد.

نوشته تصاویر/ حرکات ممتد صمیمی پردیس احمدیه و هادی حجازی فر اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.