تصور کنید هوش مصنوعی تولید تصویر در نسخه وب – بازیگرها راه اندازی شود

تصور کنید هوش مصنوعی تولید تصویر در نسخه وب – بازیگرها راه اندازی شود

مقاله Imagine Imaging Artificial Intelligence در نسخه وب منتشر خواهد شد و اولین بار در وبسایت بازیگرها – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

هدف انتشار نسخه وب هوش مصنوعی تولید تصویر Imagine. مطلع. اکنون این دستیار هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار مستقل به کار خود ادامه خواهد داد.

همانطور که می دانید گل در شهریور ماه سال جاری. دستیار مجازی متا هوش مصنوعی مجهز به هوش مصنوعی مولد برای برنامه های اینستاگرام، مسنجر و واتس اپ ارائه شد. این چت بات ابزاری به نام Imagine داشت که می توانست تصاویر مرتبط را از پیام های متنی تولید کند. این شرکت ماه گذشته Meta AI و Imagine را در دسترس عموم قرار داد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • انجمن رسانه ای اسپانیا شکایتی 600 میلیون دلاری علیه متا تنظیم کرد
  • متا در حال آزمایش ویژگی نام کاربری در واتس اپ است
  • فراهوش مصنوعی (ارتباطات بدون درز) با قابلیت ترجمه فوری زبان های مختلف معرفی شد.
  • گوگل نسخه جدید AlphaCode را ارائه کرد که هوش مصنوعی مبتنی بر Gemini را رمزگذاری می کند

نسخه وب هوش مصنوعی تولید تصویر Imagine

متا اخیرا اعلام کرد که در حال توسعه و توسعه ابزارها است. تصور کن این خارج از چت بات است و قصد دارد آن را به یک ابزار مستقل تبدیل کند. متا می گوید Imagine به زودی در وب سایت قرار خواهد گرفت image.meta.com قرار می گیرد و افراد با مراجعه به این سایت می توانند به آن دسترسی داشته باشند.

هوش مصنوعی تولید تصویر Imagine.

این شرکت، ابزار مستقل جدید شماست با هوش مصنوعی متا تصور کنید نام دارد برای استفاده از این هوش مصنوعی کاربردی کافیست به وب سایت ذکر شده در بالا مراجعه کنید و با توضیح آن در قالب یک پیام متنی در کادر توضیحات و سپس فشار دادن دکمه Generate تصویر مورد نظر را دریافت کنید.

لطفا توجه داشته باشید که قبل از پردازش متن نوشته شده، طبق درخواست سایت، باید از طریق متا اکانت خود وارد پلتفرم شوید. پس از انجام این کار، بر اساس توضیحاتی که ارائه کردید، چهار تصویر ایجاد می شود و می توانید تصویری را انتخاب کنید که شباهت بیشتری به مدل مورد نظر داشته باشد. درحال حاضر تصور کن فقط برای کاربران مقیم ایالات متحده در دسترس است.

جالب است بدانید متا از ۱.۱ میلیارد تصویر برای آموزش Imagine استفاده کرده است. واقعاً خودتان را با هوش مصنوعی متا تصور کنید Emu (مدل پایه تصویر) پشتیبانی می شود و متا در پستی توضیح داد که این مدل پایه با استفاده از 1.1 میلیارد تصویر آموزش داده شده است.

بر اساس گزارش رویترز، این تصاویر از عکس های عمومی موجود در فیس بوک و اینستاگرام انتخاب شده اند. متاسفانه مشکل این هوش مصنوعی اضافه شدن واترمارک در پایین سمت چپ تصاویر است که به سرعت تشخیص می دهد که این تصاویر جعلی هستند و توسط Imagine تولید شده اند. با این حال، متا گفته است که این گزینه به زودی با آپدیت Imagine وارد خواهد شد. واترمارک نامرئی به آن می افزاید.

بیشتر بخوانید:

  • هوش مصنوعی Copilot در مرورگر Edge اکنون می‌تواند ویدیوها را خلاصه کند
  • هوش مصنوعی جمینی گوگل رونمایی شد. یک رقیب جدید ChatGPT وارد صحنه شده است
  • ایرانسل با کمک هوش مصنوعی در مصرف برق صرفه جویی می کند
  • شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک به دنبال جذب یک میلیارد دلار است
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید متن. با این ابزارها حرفه ای شوید

نظر کاربران بازیگرها در مورد هوش مصنوعی تولید تصویر Imagine چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: sammobile

مقاله Imagine Imaging Artificial Intelligence در نسخه وب منتشر خواهد شد و اولین بار در وبسایت بازیگرها – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.