تصویری متفاوت از دنیای مدنی و مادرش که تا به حال ندیده اید!

تصویری متفاوت از دنیای مدنی و مادرش که تا به حال ندیده اید!

دنیای مدنی مدتی است با ظاهری متفاوت از ایران در خارج از کشور ظاهر شده است.

به گزارش صبح دانیا مدنی عکسی از دوران کودکی خود در کنار مادرش منتشر کرده است که به دوران کودکی او برمی گردد.

جشن اردیبهشت تئاتر مازندران با حضور رویا تیموریان و مسعود رایگان

ایرنا: هشتمین جشنواره اردیبهشت ماه تئاتر مازندران با حضور مسعود رایگان و رویا تیموری روز چهارشنبه در شهرستان جویبار برگزار می شود.

جشن های تئاتر اردیبهشت که هر ساله با هدف تمرکززدایی در شهرهای مختلف استان برگزار می شود، امسال به میزبانی شهرستان جویبار و در مجتمع فرهنگی-هنری غدیر این شهرستان برگزار می شود.

زمان اصلی جشن از ساعت 18:00 تا 20:00 روز چهارشنبه تعیین شده است. اما از ساعت 16 الی 18 کارگاه آموزشی بازیگری با نام من و بازیگری خاطره و اجرا برای هنرمندان و علاقه مندان به تئاتر استان با حضور فرهاد تجویدی هنرمند برجسته مازندرانی برگزار می شود. از سینما، تئاتر و تلویزیون کشور است.

حضور همه در این کارگاه آزاد است. از دیگر برنامه های جنبی این جشن برپایی نمایشگاه عکس دستاوردهای تئاتر استان است.

مسعود رایگان و رویا تیموریان به عنوان مهمانان ویژه در این جشن حضور خواهند داشت. قرار است علاوه بر مهمانان هنری تعدادی از مسئولان استانی و کشوری نیز در این جشن حضور داشته باشند.

تصویری متفاوت از دنیای مدنی و مادرش که تا به حال ندیده اید! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.