تصویر همسر کانادایی آدام همتی ستاره اسبق پرسپولیس؛ مشاور املاک اکنون

تصویر همسر کانادایی آدام همتی ستاره اسبق پرسپولیس؛ مشاور املاک اکنون

اظهارات اخیر علیرضا بیرانوند در یک برنامه و آوردن نام آدام همتی بازیکن سابق پرسپولیس بار دیگر جنجال حضور عجیب او در این تیم را زنده کرد.

بازیگرها- مصاحبه اخیر علیرضا بیرانوند در برنامه فوتبال برتر و گفته های کنایه آمیز او درباره آدام همتی بازیکن پیشین پرسپولیس بار دیگر نام او را بر سر زبان‌ها انداخت.

آدام همتی در سال ۹۶ پس از شرکت در تمرینات پرسپولیس به‌ عنوان بازیکن با قراردادی یک ساله به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست.

اما نکته عجیبی که از همان ابتدا جنجال برانگیز شد و تا مدت ها مورد توجه قرار گرفت حضور سفارشی او در میان پرسپولیسی‌ها بود.

چرا که این بازیکن نوه دختری سعید راد سوپر استار مشهور سینمای ایران بود، که ظاهرا به سبب پیشنهاد پدربزرگ اش به مدیران پرسپولیس  پیراهن این باشگاه پرطرفدار را به تن کرد.

هر چند این بازیکن ایرانی-کانادایی خیلی زود از عرصه فوتبال کناره گیری کرد و در ۲۶ سالگی برای همیشه از زمین سبز خداحافظی و مدتی است که در کانادا به کار مشاور املاک مشغول است.

حالا هم منتشر شدن تصویری از این بازیکن شناخته شده در کنار همسرش که یک دختر ایرانی- کانادایی است مورد توجه کاربران فضای مجازی گرفته است.

بخوانید: عکس/ تولد احساسی هادی چوپان در آمریکا رقبای خارجی اش را شگفت زده کرد!

برانکو ایوانکوویچ خدمت کرد یا خیانت؟/ نوه سوپراستار بزرگ سینما چطور فوتبالیست شد؟

پرسپولیس در زمان برانکو با پنجره بسته روبرو شد و با ۱۲ بازیکن تا فینال آسیا هم رفت. هنوز هم هواداران پرسپولیس از کار بزرگ برانکو می‌گویند و این مرد کروات بسیار در ایران محبوب است. آنقدر که وقتی به جنگ با کیروش رفت محبوبیت سرمربی تیم ملی را تهدید کرد!

در اینکه برانکو به فوتبال ما خدمت کرده شکی نیست اما آیا استفاده از بازیکنی که فوتبالیست نبوده خدمت محسوب می‌شود؟

در همان زمان رسانه‌ها از جمله ما چند بار به استفاده از این بازیکن خاص انتقاد کردیم. از اول صحبت بر سر این بود که آدام همتی به واسطه «نوه سعید راد بودن» به لباس پرسپولیس رسیده و شایستگی برای این جایگاه را ندارد!

از سال‌ها قبل حضور بازی فرزندانی که پدران ثروتمند داشتند در فوتبال پایه ما تبدیل به یک معضل شد. هنوز هم متاسفانه بسیاری از آکادمی‌ها فقط به پولداران روی خوش نشان می‌دهند. متاسفانه برخی باشگاه‌ها برای تیم‌های پایه هزینه نمی‌کنند و به مدیر و مربیان این تیم‌ها می‌گویند: خودتان پول درآورید!

روزی نیست که خبر یک کلاهبرداری از یک خانواده منتشر نشود. همین دو روز قبل باشگاه استقلال بیانیه داد که در این رابطه شکایت خواهد کرد. بستر این کلاهبرداری برای سودجویان از کجا درست شد؟

آن روزها سعید راد بارها این موضوع را تکذیب کرد که دخالتی در انتخاب نوه‌اش برای پرسپولیس نداشته و شاید هم واقعا نداشت اما حالا بعد سال‌ها بیرانوند ناخواسته این شایعه را تایید و به کنایه از آدام یاد می‌کند!

آدام همتی در ۲۴ سالگی فوتبال را کنار گذاشت و گویا حالا در کانادا یعنی زادگاهش معاملات املاک انجام می‌دهد و با هر تعریفی نمی‌توان او را یک پیشکسوت فوتبال معرفی کرد. اینکه در آن زمان با چه فرایندی به پرسپولیس آمد دیگر دردی دوا نمی‌کند اما این تجربه می‌تواند مانع از تکرار چنین اتفاقاتی شود.

منبع: خبرورزشی

نوشته تصویر همسر کانادایی آدام همتی ستاره اسبق پرسپولیس؛ مشاور املاک اکنون اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.