تعطیلات کارگری؛ خبری که می تواند شما را خوشحال کند – بازیگرها

اقلام عیدی کارگران; خبری که می تواند شما را خوشحال کند اولین بار در سایت بازیگرها – فیلم، بازی و هنر – فیگر – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/ نوشته شد.

تعطیلات کارگران پیدا شد. اخباری که می تواند قبل از فرا رسیدن سال جدید کمی شما را شاد کند. در پی اعلام روز کارگر، آیا خبری از افزایش حقوق در سال جدید است؟

چیزی تا پایان امسال باقی نمانده است. اگرچه در حال حاضر خبری از افزایش حقوق در سال 1402 نیست، اما میزان عیدی کارگران امسال اعلام و مشخص شده است.

تعطیلات کارگران

خبری که می تواند شما را خوشحال کند

تعطیلات کاری
تعطیلات کاری

بر اساس آنچه تاکنون اعلام شده است، عیدی امسال کارگران معادل 60 و 90 روز حقوق آنان است. یعنی میزان مرخصی برای برخی از سطوح حقوق دو برابر حداقل حقوق ماهانه و برای سایر مقاطع مرخصی معادل 90 روز یا سه برابر حداقل حقوق است.

حداقل حقوق کارگران در سال جاری 4 میلیون و 179 هزار تومان است و بر این اساس کارگرانی که حداقل حقوق دریافت می کنند باید عیدی معادل دو ماه حقوق پایه دریافت کنند که مبلغ آن 8 میلیون و 350 هزار تومان است.

اما طبق قانون سایر سطوح درآمدی معادل 90 روز یا سه ماه حقوق پایه، عیدی می گیرند که مبلغ آن حدود 12 میلیون و 600 هزار تومان است.

به عبارت دیگر کارگرانی که تنها یک سال در یک مجتمع کار کرده باشند دو ماه حقوق به عنوان مرخصی و کارگرانی که بیش از یک سال کار کرده باشند دو مرخصی و یک سال که میزان آن سه برابر حقوق است دریافت می کنند. .

لازم به ذکر است که این دو رقم مربوط به کارگرانی است که 12 ماه در یک مجتمع مشغول به کار بوده اند. جدا از این مقدار عیدی کاهش می یابد.

تعداد عیدی کارکنان دولت پیشتر اعلام شده بود. بر این اساس پیشنهاد می شود امسال هر یک از کارکنان دولت یک میلیون و 600 هزار تومان عیدی دریافت کنند. سال گذشته عیدی کارکنان دولت یک میلیون و 500 هزار تومان بود.

در صورت قطعی شدن این عدد، کارمندان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکی یک میلیون و 600 هزار تومان عیدی دریافت می کنند. این در حالی است که عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی همانند عیدی کارگران و دو ماه حقوق محاسبه می شود.

جشن سال نو برای کارگران

بیشتر بخوانید:

  • ماجرای جنجالی لادن طباطبایی علیه مهدی فخیم زاده
  • انتقاد جنجالی از تهیه کننده فیلم چرا گریه نمی کنی؟
  • 200 اوکراینی در حمله موشکی روسیه کشته شدند
  • ارائه سامانه نخادا برای بازار ارز
  • درخواست خروج اتباع آلمانی از ایران

اقلام عیدی کارگران; خبری که می تواند شما را خوشحال کند اولین بار در سایت بازیگرها – فیلم، بازی و هنر – فیگر – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/ نوشته شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.