تعطیلی مدارس قم مسمومیت در قم غوغا کرده است – بازیگرها

تعطیلی مدارس قم  مسمومیت در قم غوغا کرده است – بازیگرها

موضوع تعطیلی مدارس قم مسمومیت هوای آزاد در قم سر و صدا به پا کرده است، اولین بار در سایت بازیگرها – سینما، بازی و هنر نوشته شد. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

مسمومیت های سریالی در مدارس قم چند روزی است که خبرساز شده است. این بار این مسمومیت های پی در پی تعطیلی مدارس قم ذیل

گاز مونوکسید کربن در برخی مدارس قم مشاهده شده است. گازی که چند دانش آموز را مسموم کرد. با این حال مسئولان این شهرستان همچنان بر این باورند که اضطراب و استرس عامل اصلی مسمومیت دانش آموزان است.

تعطیلی مدارس قم

مسمومیت در قم غوغا کرده است

مسمومیت مدارس قم
مسمومیت مدارس قم

مسمومیت دانش آموزان در مدارس قم ادامه دارد و امروز دانشگاه علوم پزشکی قم تعداد دانش آموزان مسموم شده را اعلام کرد. 61 دانش آموز قمی با علائم مسمومیت از 8 مدرسه به مراکز درمانی استان مراجعه کردند.

مجید محبی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص وضعیت دانش آموزان مست در مدارس استان گفت: وضعیت عمومی اکثر دانش آموزان منتقل شده به مراکز درمانی مساعد گزارش شده است. و هیچ مشکل جسمی نداشتند و بیشتر مضطرب و استرس داشتند.

وی با بیان اینکه در صورت مساعد بودن حال عمومی دانش آموزان از بیمارستان ترخیص می شوند، تصریح کرد: در حال حاضر 47 دانش آموز در مراکز استان قم تحت نظر پزشکان هستند و حال عمومی آنها مساعد است.

وی با بیان اینکه به طور قطع نمی توانیم درباره علت مسمومیت اظهار نظر کنیم، یادآور شد: علائم وجود گاز مونوکسید کربن در مدارس مشاهده شده است اما به طور قطع نمی توان گفت که همه مسمومیت ها ناشی از گاز مونوکسید کربن است، بنابراین آزمایشات ادامه دارد. .

اداره کل آموزش و پرورش استان قم پس از مسمومیت سریالی دانش آموزان در مدارس قم اعلام کرد: با توجه به نظر کارشناسان مبنی بر لزوم بررسی ابعادی از مشکلات به وجود آمده در مدارس و درخواست چند تن از اولیای دم در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 18 و 19 بهمن ماه کلاس ها در مدارس استان به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

لازم به ذکر است دانش آموزان این استان بیش از دو ماه است که دچار مسمومیت شده اند. این حوادث همچنان ادامه دارد و دلیل آن هنوز مشخص نشده است.

مدارس قم به دلیل مسمومیت تعطیل شد

بیشتر بخوانید:

  • ناپدید شدن چند فوتبالیست ایرانی پس از زلزله مهیب ترکیه
  • زمین لرزه شدیدی به بزرگی 5.8 ریشتر در روسیه رخ داد
  • فوری: تمدید فرصت افتتاح حساب در قرعه کشی ایران خودرو
  • فوری: سد آتاتورک پس از زلزله شدید ۷.۸ ریشتری ترکیه ترک خورد!
  • روایت علی قلی زاده فوتبالیست از زلزله ۷.۸ ریشتری ترکیه

موضوع تعطیلی مدارس قم مسمومیت هوای آزاد در قم سر و صدا به پا کرده است، اولین بار در سایت بازیگرها – سینما، بازی و هنر نوشته شد. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.