تغییر چهره زهرا حمیدی همه را شوکه کرد. چهره شکسته زهرا حمیدی – شعبونه ⭐️ را ببینید

چهره زهرا حمیدی همه را شوکه کرد چهره شکسته

چهره سالخورده و شکسته زهرا حمیدی همه را شگفت زده کرد، این بازیگر که یکی از زیباترین بازیگران زن سینما بود حالا در حال پیری است و پیری روی صورتش می نشیند.

خانم زهرا حمیدی یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون بود که در دهه 70 بیشتر نقش های اصلی را ایفا کرد و این روزها به ندرت مشغول به کار هستند.

جالب است بدانید زهرا حمیدی فرزندی دیده است، او درباره مرگ پسرش می گوید مرگ فرزند بدترین اتفاق برای مادر است. برای فیلمبرداری به اهواز رفته بودم که خبر فوت حامد را دادند. 16 ساعتی که از اهواز به تهران می آمدم یک عمر به نظر می رسید و لحظه ای نبود که چشمانم خیس نباشد. از لحظه ای که حامد به دنیا آمد و دکتر او را در آغوشم گذاشت تا مدرسه رفت و بزرگ شد، همه چیز مثل یک فیلم از جلوی چشمانم می گذشت. حامد من 27 ساله بود که این اتفاق برایش افتاد. او در خواب بر اثر ایست قلبی درگذشت.

تغییر چهره زهرا حمیدی همه را شگفت زده کرد.  چهره شکسته زهرا حمیدی را ببینید

حامد مانند همه جوانان هم سن و سال خود نگران سلامتی و تناسب اندام خود بود. به همین دلیل از داروهایی که در کلاس های بدنسازی به او معرفی می شد استفاده می کرد. این داروها بر قلبش اثر گذاشته بود.

به نظر من باید لحظه به لحظه زندگی کرد. خدا می خواهد بنده اش شاد باشد و بخندد. باور کنید اگر شاد باشید و دیگران را خوشحال کنید، برکات زیادی به زندگی شما خواهد رسید. غم ها را فراموش کنید و با انرژی بیشتر سعی کنید بهترین نتیجه را از آن بگیرید. غمگین نباش چون با غمگین بودن فقط به خودت و روحت صدمه میزنی.

تغییر چهره زهرا حمیدی همه را شگفت زده کرد.  چهره شکسته زهرا حمیدی را ببینید تغییر چهره زهرا حمیدی همه را شگفت زده کرد.  چهره شکسته زهرا حمیدی را ببینید تغییر چهره زهرا حمیدی همه را شگفت زده کرد.  چهره شکسته زهرا حمیدی را ببینید

تغییر چهره زهرا حمیدی همه را شوکه کرد. چهره شکسته زهرا حمیدی را برای اولین بار در بازیگرها ببینید ⭐️. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.