تقلب به بهانه دریافت بسته زندگی رئیس جمهور منتخب – بازیگرها

تقلب به بهانه دریافت بسته زندگی رئیس جمهور منتخب – بازیگرها

مطلب تقلب به بهانه دریافت بسته مسکن رئیس جمهور منتخب اولین بار در سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

کلاهبرداران و خودشیفتگان این بار با بهانه بسته عمر را از رئیس جمهور منتخب دریافت کنید. آنها سعی در فریب افکار عمومی دارند. داستان در مورد چیست؟

پیوندهای حاوی بدافزارهای مخرب و تعداد خانه های سوزان روز به روز بیشتر می شود و به نوعی ترفندهای کلاهبرداران را نشان می دهد. یک روز به بهانه بسته اینترنت دولت، روز دیگر به بهانه بسته های معیشتی و امروز نیز به بهانه دریافت بسته معیشتی رئیس جمهور منتخب که واقعا جدید است.

ظاهراً شکایت زیادی دارد. پلیس سایبری ایران مطرح شده که مربوط به بسته های معیشتی رئیس جمهور منتخب مردم است. پیام های متنی که هدفی جز آلوده کردن تلفن و رایانه و خالی کردن حساب بانکی شما ندارند. در همین راستا پلیس فتا توصیه کرده است که جزئیات آن را در ادامه مطلب منتشر کنیم.


بیشتر بخوانید:

  • کلاهبرداری جدید به نام جریمه پلیس راهنمایی و رانندگی [+ ویدئو]
  • هشدار کلاهبرداری در صفحه اول محرم; افزایش فایل های آلوده به بدافزار
  • پلیس هشدار داد؛ کلاهبرداری پیامکی توقیف خودرو

تقلب به بهانه دریافت بسته معیشتی رئیس جمهور منتخب

سرهنگ رامین پاشایی، رئیس مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا: وی تصریح کرد: با رصد پلیس فتا از شکایات فضایی و قضایی شهرستان مکازی و همچنین گزارش های دریافتی از مردم، مشخص شد که این بار کلاهبرداران و مجرمان سایبری با ارسال پیام هایی حاوی لینک های مخرب به بهانه دریافت اطلاعات از هموطنان خود اخاذی کرده اند. رئیس جمهور – بسته معیشتی منتخبان.

پاشایی با اشاره به ترفندهای کلاهبرداران در ارسال پیامک حاوی لینک های مخرب گفت.

وی ادامه داد: این افراد همواره امنیت مالی و اطلاعاتی هموطنان خود را تهدید می کنند و بارها در این زمینه به هموطنان هشدارهای لازم داده شده است و خوشبختانه در رابطه با این شیرین کاری تعداد زیادی شکایات مردمی از طریق تعدادی دریافت شد. 096380 مرکز امداد و فوریت های سایبری پلیس فتا که هموطنان این روند مجرمانه را به پلیس فتا گزارش کردند.

تقلب به بهانه دریافت بسته معیشتی رئیس جمهور منتخب

رئیس مرکز امداد سایبری و فوریت های پزشکی پلیس فتا افزود: متاسفانه همچنان شاهد فریب برخی از کاربران و تشکیل پرونده قضایی در این زمینه هستیم، لذا لازم است هموطنان عزیز همواره توجه داشته باشند فریب این پیامک را که از طریق شماره شخصی یا پیام رسان های بومی و غیر بومی برای آنها ارسال شده است را نخورید و حتی در برخی موارد با استفاده نادرست از این پیام ها برای کاربران ارسال می شود از دوستان و آشنایان که نباید به آنها توجه کرد.

بیشتر بخوانید:

  • کلاهبرداری با فروش آنلاین اکانت تلگرام همستر
  • لغو نماد اعتماد موبایل موسوی; کلاهبرداری 300 میلیاردی موبایل استقلال
  • پلیس امنیت اقتصادی خانه ارزهای دیجیتال ایران را پلمپ کرد!
  • پلیس فتا هشدار داد؛ مراقب تبلیغات گمراه کننده به بهانه پیشنهادهای عمومی باشید

نظر شما در مورد گسترش کلاهبرداری پیامکی چیست؟ به نظر شما برای رهایی از این تله چه باید کرد؟ منتظر نظر شما هستیم

مطلب تقلب به بهانه دریافت بسته مسکن رئیس جمهور منتخب اولین بار در سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.