تلگرام ویژگی های «سوء استفاده شده» را غیرفعال کرد. راهی برای آزاد کردن دوروف از اتهامات – بازیگرها

تلگرام ویژگی های «سوء استفاده شده» را غیرفعال کرد. راهی برای آزاد کردن دوروف از اتهامات – بازیگرها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

پاول دوروف، بنیانگذار و مدیر عامل تلگرام پس از دستگیری در فرانسه، مراحل ایجاد تغییرات در تلگرام. شروع کرده و گفته است که می خواهد بهبود نظارت را نقطه قوت خود قرار دهد.

دوروف روز جمعه با انتشار پستی در تلگرام از رویکرد جدید این پیام رسان خبر داد و از غیرفعال شدن برخی ویژگی های «قدیمی» خبر داد. اولین تغییرات از زمان دستگیری وی در فرانسه در مورد پست های وبلاگ داخلی و ویژگی “افراد نزدیک” مبتنی بر مکان اعمال شد.

به گزارش ورج، این تغییرات در پی تلاش دوروف برای تغییر شهرت تلگرام به عنوان بستری برای فعالیت های مجرمانه است. این شهرت به دلیل سیاست‌های تعدیل محتوا بود. مقامات فرانسوی در اواخر ماه اوت دوروف را به تسهیل معاملات قانونی و مشارکت در توزیع محتوای سوء استفاده جنسی از کودکان دستگیر و متهم کردند.

آغاز روند تغییرات در تلگرام پس از انتشار پاول دوروف

دوروف در اولین بیانیه پس از دستگیری که روز پنجشنبه منتشر شد، گفت: افزایش ناگهانی تعداد کاربران تلگرام به 950 میلیون باعث ایجاد سردرد شد و به مجرمان اجازه داد از پلتفرم ما سوء استفاده کنند. به همین دلیل هدف شخصی من بهبود چشمگیر وضعیت در این زمینه است.

وی همچنین افزود که چهار روز پس از دستگیری در مصاحبه ای به من گفته شد که می توانم شخصاً مسئول استفاده غیرقانونی از تلگرام توسط دیگران باشم، زیرا مقامات فرانسوی پاسخی از تلگرام دریافت نکرده اند.

آغاز روند تغییرات در تلگرام پس از انتشار پاول دوروف

تلگرام از آن زمان برخی از توضیحات مربوط به چت های خصوصی و ردیابی محتوا را اصلاح کرده و با این به روز رسانی های جدید ادامه داده است. این شرکت همچنین ویژگی های جدیدی مانند پاداش ستاره و فعال کردن حالت خواندن را در مرورگر داخلی اضافه کرده است.

در پیام دوروف آمده است:

در حالی که 99.999 درصد از کاربران تلگرام هیچ ارتباطی با جرم و جنایت ندارند، 0.001 درصدی که در فعالیت های غیرقانونی شرکت دارند، تصویری منفی برای کل پلتفرم ایجاد کرده اند. بنابراین، امسال متعهد هستیم که مانیتورینگ تلگرام را از یک نقطه ضعف به یک نقطه قوت تغییر دهیم.

دوروف اعلام کرد که آپلود رسانه های جدید در ابزار وبلاگ نویسی مستقل تلگرام، تلگرام را متوقف کرده است، زیرا «بازیگران ناشناس» از آن سوء استفاده می کنند.

تلگرام در سال 2016 راه اندازی شد و به هر کسی اجازه می دهد تا به صورت ناشناس یک پست ایجاد کند، محتوا را آپلود کند و سپس صفحه وب را در رسانه های اجتماعی یا تلگرام به اشتراک بگذارد. با این حال، محققان امنیتی گزارش داده اند که برخی از افراد از این ابزار برای انجام کلاهبرداری های فیشینگ استفاده می کنند و کاربران را فریب می دهند تا اطلاعات شخصی خود را با ایجاد صفحات فرود جعلی یا اعلان های جعلی فاش کنند.

تلگرام همچنین ویژگی «People Nearby» را حذف کرد که به شما امکان می داد سایر کاربران نزدیک خود را پیدا کرده و پیام ارسال کنید. دوروف ادعا کرد که این ویژگی «مشکلاتی با ربات‌ها و کلاهبرداران» دارد و تنها کمتر از 0.1 درصد از کاربران از آن استفاده می‌کنند. تلگرام قصد دارد این ویژگی را با “Businesses Nearby” جایگزین کند و به “کسب و کارهای معتبر و تایید شده” اجازه دهد محصولات خود را نمایش دهند و پرداخت ها را بپذیرند.

متن کامل دوروف به شرح زیر است:

تلگرام به 10 میلیون مشترک پولی رسیده است. 10 میلیون نفر در حال حاضر از Premium تلگرام لذت می برند!

امروز، ویژگی‌های جدید را معرفی می‌کنیم و برخی از ویژگی‌های قدیمی را حذف می‌کنیم.

ما ویژگی «People Nearby» را حذف کرده‌ایم که کمتر از 0.1 درصد از کاربران تلگرام از آن استفاده می‌کردند، اما با مشکلاتی مانند ربات‌ها و کلاهبرداران مواجه شده بود.

در عوض، «کسب و کارهای نزدیک» را راه‌اندازی می‌کنیم که شامل شرکت‌های مورد اعتماد و تأیید شده می‌شود. این شرکت ها می توانند به راحتی کاتالوگ محصولات خود را به نمایش بگذارند و بدون هیچ زحمتی پرداخت را بپذیرند.

ما همچنین آپلود رسانه های جدید را در تلگراف، ابزار وبلاگ نویسی مستقل خود، غیرفعال کرده ایم، زیرا به نظر می رسد توسط بازیگران ناشناس مورد سوء استفاده قرار گرفته است.

99.999 درصد از کاربران تلگرام هیچ ارتباطی با جرم و جنایت ندارند، اما 0.001 درصد درگیر در فعالیت های غیرقانونی، تصویری منفی برای کل پلتفرم ایجاد کرده و منافع تقریباً یک میلیارد کاربر ما را به خطر انداخته است.

بنابراین، امسال متعهد هستیم که مانیتورینگ تلگرام را از یک نقطه ضعف به یک نقطه قوت تغییر دهیم.

نظر شما در مورد ایجاد تغییرات در تلگرام چیست؟ آیا این تغییرات بر استفاده شما از این برنامه تاثیر می گذارد؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

  • ایلان ماسک مسئول نظارت بر کل دولت فدرال می شود. میلیاردر فناوری به چه چیزی فکر می کند؟
  • پاول دوروف پس از راه اندازی: تلگرام حتی به قیمت خروج از بازار از اصول خود کوتاه نمی آید

محتوای تلگرام ویژگی های «سوءاستفاده شده» را غیرفعال کرد. راهی برای آزاد کردن دوروف از اتهامات اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.