تماس تصویری بدون اینترنت به روش اپراتورها؛ وزیر ارتباطات اعلام کرد – بازیگرها

تماس تصویری بدون اینترنت به روش اپراتورها؛  وزیر ارتباطات اعلام کرد – بازیگرها

محتوای تماس تصویری بدون اینترنت به عنوان اپراتور. وزیر ارتباطات ابتدا این خبر را در سایت بازیگرها – زندگی با فناوری اعلام کرد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

وزیر ارتباطات اخیرا اعلام کرده است تماس تصویری بدون اینترنت در راه اپراتورها قرار دارد. با این خبر یکی از مهم ترین قابلیت های گوشی داریا برای تمامی گوشی های هوشمند در دسترس قرار می گیرد.

گوشی هوشمند داریا که چندی پیش وارد بازار موبایل شد، ویژگی بسیار جالبی داشت. این گوشی امکان برقراری تماس تصویری بدون اینترنت. مزایایی دارد که می تواند افراد زیادی را به خرید آن ترغیب کند. البته این تنها ویژگی این گوشی نیست و اولین گوشی هوشمند ایرانی مملو از امکانات عالی و به روز است. حال طبق اخباری که زارع پور در سرمقاله ای فاش کرد، این قابلیت به زودی بر روی تمامی اپراتورهای کشور قابل استفاده خواهد بود. علاوه بر این، همه کاربران گوشی های هوشمند می توانند از این ویژگی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: وضعیت اینترنت در نوبت دوم کنکور 1403 مشخص شد; آیا اینترنت قطع می شود؟

تماس تصویری بدون اینترنت به زودی در اپراتورهای ایرانی

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این سردبیر در شبکه اجتماعی با بیان اینکه زیرساخت های لازم برای راه اندازی امکان تماشای فیلم بدون اینترنت در سال 1401 ایجاد شده است، به طور کامل نوشت:

در سال 1401 برای اولین بار زیرساخت فنی و قانونی لازم برای “تماس های تصویری بدون اینترنت (ViLTE)” در اپراتورهای اصلی راه اندازی شد. این ویژگی در برخی از گوشی های موجود در بازار فعال شده است و ما در حال رایزنی با سایر سازندگان گوشی برای فعال سازی آن هستیم.

تماس تصویری بدون اینترنت به زودی در اپراتورهای ایرانی

وی همچنین به قابلیت تماس تصویری پیام رسان های ایرانی اشاره کرد و به آمار تماس های تصویری زائران حج پرداخت و گفت: با فراهم شدن زیرساخت های لازم برای پیام رسان های داخلی، میلیون ها تماس تصویری از طریق آنها برقرار می شود که در این اقدام پیش از این در روزهای پایانی حج و اربعین بیش از 20 میلیون تماس زائران از طریق این سکوها وجود نداشت.
ایتا نیز در ماه مارس راه اندازی شد.

تماس تصویری بدون اینترنت به زودی در اپراتورهای ایرانی

بیشتر بخوانید:

  • وزیر ارتباطات: بیش از 96 درصد روستاها به اینترنت متصل بودند
  • وزیر ارتباطات: 12 درصد خدمات دولتی هوشمند شده است
  • عملکرد بد اپراتورها هنگام افزایش سرعت اینترنت؛ آخرین وضعیت اینترنت 5G کشور
  • اپراتور هوش مصنوعی آموزش خواهد دید. رتبه ایران از نظر دانش هوش مصنوعی چگونه است؟

نظر شما در مورد عملکرد تماس تصویری بدون اینترنت چیست؟ لطفا افکار خود را با ما به اشتراک بگذارید.

محتوای تماس تصویری بدون اینترنت به عنوان اپراتور. وزیر ارتباطات ابتدا این خبر را در سایت بازیگرها – زندگی با فناوری اعلام کرد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.