تماس های صوتی و تصویری X نیز برای کاربران عادی موجود است – بازیگرها

تماس های صوتی و تصویری X نیز برای کاربران عادی موجود است – بازیگرها

مقاله تماس صوتی و تصویری X نیز برای کاربران عادی منتشر شده است و اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شده است: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

تماس های صوتی و تصویری همچنین به آرامی برای کاربرانی که پولی ندارند منتشر می شود. در زیر نحوه فعال و غیرفعال کردن این عملکرد در برنامه X (توئیتر سابق) را توضیح می دهیم.

به زودی، تماس های صوتی و تصویری برای همه کاربران فعال است. شبکه اجتماعی X سال گذشته قابلیت جدیدی را معرفی کرد که به کاربران امکان برقراری تماس صوتی و تصویری مشابه اپلیکیشن هایی مانند FaceTime و WhatsApp را می داد. با این حال، این ویژگی به مشترکین حق بیمه محدود بود. اما X اکنون آن را در اختیار کاربران بیشتری قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: استفاده ایلان ماسک از تماس صوتی و تصویری X به جای تماس تلفنی

تماس های صوتی و تصویری X برای کاربران بیشتری در دسترس است

همانطور که دوباره توسط مهندس X انریکه باراگان و لیندا یاکارینو، مدیر کل شرکت گزارش شده است. این پلتفرم همچنین به آرامی تماس صوتی و تصویری را برای کسانی که مشترک Premium X نیستند فعال می کند.

برای کسانی که آشنا نیستند، X Premium (که قبلاً به عنوان آبی توییتر شناخته می شد) یک اشتراک پولی است که به کاربران ویژگی های بیشتری مانند امکان ویرایش پست ها، آپلود ویدیوهای طولانی تر و قالب بندی متن را می دهد. مشترکین همچنین یک نشان تأیید (تیک آبی) دریافت می‌کنند، پست‌های آن‌ها بازدید بیشتری دارد و تبلیغات کمتری می‌بینند.

به زودی، همه کاربران (اعم از مشترکین عادی و غیررایگان) می توانند با برنامه X تماس بگیرند و دریافت کنند. این ویژگی در پیام رسانی مستقیم (DM) ادغام شده است و مانند سایر برنامه هایی که از تماس پشتیبانی می کنند (مانند WhatsApp و Instagram) کار می کند. به دلیل ادغام با iOS CallKit API، تماس های دریافتی را به صورت یک تماس معمولی در صفحه قفل مشاهده خواهید کرد.

این ویژگی در زمان اعلام آن جنجال های زیادی را به همراه داشت، زیرا برخی از کاربران با ایده دریافت تماس از افرادی که نمی شناسند ناراحت به نظر می رسیدند. خوشبختانه، کاربران می توانند کنترل کنند که چه کسی می تواند با آنها تماس بگیرد یا حتی ویژگی تماس را غیرفعال کند. برای انجام این کار به روش زیر عمل می کنیم:

  • ابتدا وارد برنامه X شوید.
  • روی عکس پروفایل خود در بالا کلیک کنید
  • تنظیمات و امنیت را انتخاب کنید
  • منوی Privacy and Security را انتخاب کنید
  • روی گزینه پیام رسانی مستقیم ضربه بزنید.
  • گزینه های تماس صوتی و تصویری را به دلخواه تغییر دهید.

تماس های صوتی و تصویری

می‌توانید انتخاب کنید که تماس‌هایی را از افراد موجود در دفترچه آدرس، حساب‌هایی که دنبال می‌کنید یا فقط کاربران تأیید شده دریافت کنید. اگر می‌خواهید تماس با X را به طور کامل غیرفعال کنید، به سادگی کلید «فعال کردن تماس ویدیویی و صوتی» را خاموش کنید. با انجام این کار، هیچ کس نمی تواند از طریق X با شما تماس بگیرد.

با این حال، به خاطر داشته باشید که برنامه X شما باید به روز باشد.

بیشتر بخوانید:

  • با رای شورای عالی فضای مجازی استفاده از فیلتر شکن ممنوع شد [+جزئیات]
  • هر شخص، پلتفرم یا کانالی که بیش از 5 هزار دنبال کننده داشته باشد باید به صورت رسمی ثبت نام کند
  • الگوریتم اینستاگرام برای استوری چیست و چگونه کار می کند؟
  • کاشت اولین تراشه پیوند عصبی در مغز انسان؛ تاریخ سازی ایلان ماسک با “تله پاتی”

نظر شما در مورد فعال سازی تماس های صوتی و تصویری در X چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: 9to5mac

مقاله تماس صوتی و تصویری X نیز برای کاربران عادی منتشر شده است و اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شده است: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.