تماشای رایگان و آنلاین سریال تشبندی قسمت ۴۰+ [بیوگرافی بازیگران و زمان پخش] – فیگر

Cheshm Bandi 1

محتوای تماشای سریال تشبندی قسمت 40+ رایگان و آنلاین [بیوگرافی بازیگران و زمان پخش] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

برای تماشای آنلاین و رایگان سریال چشم انداز قسمت 40 با ما باش سریال تشبندی سریالی است که از شبکه سه سیما پخش شده است.

در همه چهره ها:

زمان و ساعت پخش سریال تشبندی از شبکه سه سیما.

بیوگرافی بازیگران سریال طنز چاشمبندی.

سریال چشم انداز قسمت 40

قسمت را تماشا کنید 40 سریال چشم بندی (به محض انتشار لینک ضمیمه خواهد شد)

سریال چاشمبندی سریال جدید شبکه صدا سیما در ژانر کمدی است که مرجانه گلچین و حمید لولایی برای بازی با هم بازگشته اند. اولین قسمت این سریال ۱۸ آذر از شبکه سوم سیما پخش شد. سریال تاشبندی داستان کارخانه ای را روایت می کند که آتش گرفته و افرادی در این ماجرا دست دارند. ماسبدی یک ملودرام شیرین با ژانر کمدی است که داستانی بسیار جذاب را روایت می کند.

این سریال به کارگردانی شهید احمدلو و تهیه کنندگی سلیم سنایی محصول 1400 در ژانر کمدی، خانوادگی و اجتماعی است. حمید لولایی، مرجانه گلچین، شهرام قیدی، سروش جمشیدی، سیاوش مفیدی، نعیمه نظام دوست، سعید پیردوست، شاهین تسلیمی، مجید شهریاری، مختار صائقی، فرزانه سهیلی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال چشم انداز قسمت 40
سریال نشبندی قسمت 40 سریال نشبندی قسمت آخر

پخش سریال تشبندی روز: هر شب

ساعت پخش سریال تشبندی: 19:45

پخش سریال تشبندی: 2:25، 10:25 و 15:00

داستان آتش سوزی در یک کارخانه را روایت می کند. صاحب کارخانه شخصی به نام کاشانچی است که آن را به دو دامادش هدیه داده است.داستان این سریال با مرگ جمشید، باجناق کاظم شروع می شود و کم کم به درگیری بین او و باجناق کاظم می انجامد. خاله ناهید . .

بیشتر بخوانید:

  • بیوگرافی بازیگران سریال کره ای Payback (2023 Payback)
  • محبوب ترین بازیگران ترک در سال 2022 از نظر سایت IMDb
  • بازیگران سریال پاییز (اولین مینی سریال فیلمو)

قسمت 40 سریال چشم بندی

محتوای تماشای سریال تشبندی قسمت 40+ رایگان و آنلاین [بیوگرافی بازیگران و زمان پخش] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.