تماشا کنید: محصول جدید Nutting آن چیزی که ما انتظار داشتیم نبود. خبری از Nutting 2a نیست [+ویدیو] – بارها و بارها

تماشا کنید: محصول جدید Nutting آن چیزی که ما انتظار داشتیم نبود.  خبری از Nutting 2a نیست [+ویدیو] – بارها و بارها

این مقاله را ببینید: محصول جدید Nutting آن چیزی که انتظار داشتیم نبود. خبری از Nutting 2a نیست [+ویدیو] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

عجیب ترین و منحصر به فرد ترین شرکت صنعت موبایل یک کت آزمایشگاهی شفاف با قیمت 160 پوند و همچنین یک کلاه شفاف با قیمت 35 پوند معرفی کرده است.

دیروز Nutting در شبکه اجتماعی اعلام کرد محصول جدید Nutting آیفون 2a را روانه بازار خواهد کرد، اما Nutting با ارائه دو لباس کار شفاف، مانند طراحی گوشی های این شرکت، به طور غیرمنتظره ای طرفداران خود را شگفت زده کرد. البته جای تعجب نیست زیرا این شرکت، چندی پیش، از زمان راه اندازی خود برند لباس خودش خبر داده بود.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • Notingphone 2a در پلتفرم صدور گواهینامه BIS مشاهده شد
  • توجه به بررسی گوشی 2; بررسی دقیق سیستم، دوربین، باتری و عملکرد.
  • ترفندهای جدید Notting Phone 2; برنامه ها و ویجت های جدید را مخفی کنید
  • توجه به تلفن 1 بررسی; بررسی دقیق سیستم، دوربین، باتری و عملکرد.

محصول جدید Notting Mobile نیست!

Labcoat شفاف اولین محصول از خط تولید پوشاک Knotting است که در دهه 1970 تحت تأثیر کارخانه های IBM قرار گرفت و در لندن مستقر است. از عناصر سازگار با محیط زیست از جمله زیپ های YKK Natulon ساخته شده از مواد بازیافتی استفاده می کند.

کت آزمایشگاهی شفاف ناتینینگ در چهار سایز کوچک، متوسط، بزرگ و فوق العاده بزرگ عرضه خواهد شد. علاوه بر این، Nutting کلاه شفافی را نیز معرفی کرده است که دومین محصول در خط تولید لباس های خود است و مکمل کت آزمایشگاهی محسوب می شود.

خط Nothing Apparel’s Nothing Apparel با همکاری Teenage Engineering طراحی شده است و شامل اقلامی مانند کلاه، ژاکت، لباس های فعال و موارد دیگر است که برای ماندگاری بیشتر طراحی شده اند.

تماشا کنید: محصول جدید Nutting آن چیزی که ما انتظار داشتیم نبود.  خبری از Nutting 2a نیست [+ویدیو] – بارها و بارها

قیمت درپوش شفاف 35 پوند (حدود 44 دلار) و قیمت کت شفاف آزمایشگاهی 160 پوند (حدود 200 دلار) خواهد بود. از فردا، مشتریان در بازار هند می توانند هر دو محصول را خریداری کنند. Nutting همچنین قصد دارد خط تولید پوشاک خود را در سال 2024 با معرفی پوشاک جدید و عرضه آنها در تمام بازارها گسترش دهد.

همچنین می توانید ویدیوی معرفی این محصولات جدید Nutting را در زیر مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

  • Redmi 13C توسط Fayuj رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات]
  • امکان حذف عکس ها از واتس اپ در اختیار کاربران ویندوز قرار گرفته است
  • تماشا کنید: رندر آیفون 16 پرو مکس منتشر شد
  • مشخصات Redmi K70 Ultra فاش شد Redmi با گوشی جدید خود با پرچمداران رقابت می کند
  • مقایسه آیفون 15 با گلکسی اس 23; بررسی ارزش خرید دو گوشی جذاب در سال 2023
  • رندرهای جدید گلکسی A15 دو گزینه رنگ دیگر را نشان می دهند

نظر شما در مورد محصول جدید Nutting چیست؟ ایده های خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

.

منبع: گجت ها

این مقاله را ببینید: محصول جدید Nutting آن چیزی که انتظار داشتیم نبود. خبری از Nutting 2a نیست [+ویدیو] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.