تماشا کنید: ویدیوی تشریح آیفون ۱۶ پرو جزئیات سخت افزاری را فاش می کند – بازیگرها

تماشا کنید: ویدیوی تشریح آیفون ۱۶ پرو جزئیات سخت افزاری را فاش می کند – بازیگرها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

بیش از یک هفته از معرفی سری آیفون 16 می گذرد و تاکنون علاقه مندان زیادی موفق به خرید این گوشی شده اند. و اکنون زمان بررسی هاست. اخیرا ویدیوی کالبد شکافی آیفون 16 پرو ارسال شده که سخت افزار داخلی را نشان می دهد.

چند روز پیش اولین ویدیوی جعبه گشایی آیفون 16 پرو منتشر شد و هم اکنون فیلم کالبد شکافی این گوشی به دست ما رسیده است. این ویدیو نشان می دهد که زیر پنل پشتی گوشی چه چیزی پنهان شده است.

ویدیوی کالبد شکافی آیفون 16 پرو

به گزارش gsmarena، مادربرد آیفون 16 پرو کوچکتر از آیفون 15 پرو است و طراحی کلی آن با نسل قبلی متفاوت است. همچنین اپل از سیستم توزیع دمای بهتری در این گوشی استفاده کرده است. با در نظر گرفتن فضای کم، می توان گفت که تعمیر آیفون 16 پرو کار نسبتا دشواری خواهد بود.

به نظر می رسد سخت افزار دوربین آیفون 16 پرو بزرگتر از 15 پرو باشد البته با توجه به اینکه از دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی در این گوشی استفاده شده است، چنین چیزی دور از انتظار نبود.

دیروز خبری در مورد ظرفیت باتری آیفون 16 پرو منتشر شد که این گوشی به باتری 3582 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که 9.4 درصد بزرگتر از باتری 3274 میلی آمپر ساعتی آیفون 15 پرو است روی بدنه فولادی که در اطراف باتری قرار دارد. این قاب، که در آیفون 15 پرو وجود نداشت، احتمالا به دفع گرما کمک می کند.

بدنه داخلی گوشی از آلومینیوم و گرافیک ساخته شده است. اپل اعلام کرده است که شاسی جدید از ویژگی های کنترل دما بهتری برخوردار است. علاوه بر این، به نظر می رسد دکمه کنترل دوربین در جای خود با لیزر ذوب شده است و نمی توان آن را جدا کرد.

کابل فلکس پورت شارژ نیز جدا از میکروفون ها است و به همین دلیل نسبت به آیفون 15 پرو راحت تر قابل تعمیر است.

نظر شما در مورد ساختار داخلی آیفون 16 پرو چیست؟ آیا تغییرات این گوشی را نسبت به نسل قبل کافی می دانید؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار تلفن با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

  • سری آیفون 17 به نمایشگرهای پیشرفته تری نسبت به نسل های قبلی مجهز شده است
  • دنباله فیلم ترسناک «28 روز بعد» با آیفون 15 پرو مکس فیلمبرداری شد!
  • سیستم کنترل دمای اسنپدراگون 8 نسل 3 بهتر از Apple A18 Pro به نظر می رسید

تماشا کنید: ویدیوی شکست آیفون 16 پرو جزئیات سخت افزار را آشکار می کند اولین بار در Tecrato منتشر شد – زندگی با فناوری – بازیگرها – زندگی با فناوری – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.