تماشا کنید: ویدیوی جعبه گشایی Xiaomi 14T و ۱۴T Pro جزئیات جدیدی را فاش می کند – بازیگرها

تماشا کنید: ویدیوی جعبه گشایی Xiaomi 14T و ۱۴T Pro جزئیات جدیدی را فاش می کند – بازیگرها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

اخیرا ویدیو جعبه گشایی Xiaomi 14T و Xiaomi 14T Pro منتشر شده است که طراحی و رنگ این گوشی ها را فاش می کند. انتظار می رود این گوشی های رده بالای شیائومی به زودی رونمایی شوند.

شیائومی 14 تی و شیائومی 14 تی پرو نسل جدید مدل های سال گذشته به ویژه شیائومی 13 تی و شیائومی 13 تی پرو هستند و با سخت افزار و ویژگی های جدید به بازار آمده اند. به گزارش 91mobiles، این گوشی‌ها قبلاً روی پلتفرم‌هایی مانند Geekbench و IMDA دیده شده‌اند که نشان می‌دهد به زودی باید منتظر رونمایی آن‌ها باشیم.

ویدیو جعبه گشایی Xiaomi 14T و 14T Pro

این ویدیو که برای اولین بار در TikTok منتشر شده است توسط کاربر محبوبی به نام Abhishek Yadav در شبکه اجتماعی X به اشتراک گذاشته شده است که در این ویدیو شاهد دو گوشی هستیم که گفته می شود شیائومی 14 تی و شیائومی 14 تی پرو هستند.

در این ویدیو جعبه گشایی، شیائومی 14 تی را در رنگ آبی تیره می بینیم. همچنین پنل پشتی این گوشی هوشمند دارای بافت خاصی است که در این ویدیو قابل مشاهده است. گوشی شیائومی 14 تی پرو نیز به رنگ نقره ای با بدنه ای فلزی دیده می شود.

در پنل پشتی هر دو گوشی رده بالای شیائومی، سه لنز دوربین با فلاش LED در یک ماژول مربع قرار دارد. اگر دقت کنید، می توانید برند لایکا را در ماژول Dubin ببینید. در مجموع می توان گفت که این گوشی ها ظاهری شیک و جالب دارند و طراحی آن ها شبیه گوشی های رده بالا است.

انتظار می رود طرح رنگ شیائومی 14T و 4T Pro شامل انواع رنگ های آبی تیتانیوم، مشکی تیتانیوم و خاکستری تیتانیوم است.

به تازگی اطلاعاتی در مورد مشخصات و قیمت سری 14T شیائومی به بیرون درز کرده است. به نظر می رسد که قیمت Xiaomi 14T شروع از 649 یورو. این نسخه دارای 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. قیمت Xiaomi 14T Pro با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی 899 یورو قیمت خواهد داشت.

آنچه ما از سری Xiaomi 14T انتظار داریم

انتظار می رود سری 14T شیائومی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با وضوح 1.5K باشد. این نمایشگرها احتمالاً از نرخ رفرش 144 هرتز و حداکثر روشنایی 4000 نیت پشتیبانی می کنند.

علاوه بر این، نسخه استاندارد Xiaomi 14T ممکن است با پردازنده MediaTek Dimension 8300 Ultra عرضه شود. اما نسخه پرو احتمالا به تراشه Dimension 9300 Plus مجهز خواهد شد.

در مورد دوربین ها باید گفت که برای Xiaomi 14T لنز اصلی 50 مگاپیکسلی IMX906 سونی با لرزشگیر اپتیکال (OIS)، لنز 50 مگاپیکسلی تله فوتو و دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض با اپتیک لایکا. در نظر گرفته می شوند. یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز در جلو قرار گرفته است. همچنین انتظار داریم که Xiaomi 14T Pro به سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز شود. این سنسور از نوع Light Fusion 900 خواهد بود که به طور مشترک توسط شیائومی و لایکا ساخته شده است.

احتمالاً شیائومی 14 تی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. همچنین شایعه شده است که نسخه Pro احتمالاً از شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند. از گوشی های جدید سری T چه انتظاری دارید؟ آیا این گوشی ها می توانند جایگزین خوبی برای نسل قبل باشند؟ نظرات خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. تکراری به اشتراک بگذارید و اخبار تلفن با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های سال 2024
  • بهترین گوشی های میان رده 2024
  • بهترین گوشی های شیائومی در سال 2024

تماشا کنید: ویدیوی جعبه گشایی Xiaomi 14T و 14T Pro نشان می دهد که جزئیات جدیدی برای اولین بار در Tecrato – Tech Life نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.