تماشا کنید: یکی دیگر از ویدیوهای جعبه گشایی Galaxy S24 FE منتشر شد – Tekrato

تماشا کنید: یکی دیگر از ویدیوهای جعبه گشایی Galaxy S24 FE منتشر شد – Tekrato

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

روز گذشته اولین ویدیو جعبه گشایی گلکسی اس 24 FE دیدیم که توسط تیم تبلیغاتی سامسونگ ساخته شده و توسط ایوان بلاس منتشر شده است. و حالا ویدیوی دیگری منتشر شده است که گوشی را در رنگ های آبی و خاکستری نشان می دهد.

به گزارش gsmarena، ویدیوی جعبه گشایی قبلیاطلاعات نسبتا کاملی در مورد مشخصات و طراحی گلکسی اس 24 FE فاش کرده بود. باید اشاره کنیم که سامسونگ پیش فروش این گوشی نیز آغاز شده است؛ در همین حال، Galaxy S24 FE هنوز به طور رسمی معرفی نشده است.

ویدیو جعبه گشایی Galaxy S24 FE

با توجه به اینکه دو ویدیوی جعبه گشایی منتشر شده و حتی مراحل پیش فروش نیز آغاز شده است، می توان پیش بینی کرد که نسخه جدید Fan Edition به زودی به صورت رسمی معرفی شود.

 

همانطور که گفتیم صفحه پیش فروش منتشر شده و احتمالا به زودی در دسترس نخواهد بود; اما به هر حال قیمت Galaxy S24 FE لو رفته است. طبق اطلاعات منتشر شده در وب سایت سامسونگ، قیمت پایه گلکسی اس 24 FE با 128 گیگابایت حافظه 649.99 دلار و برای مدل 256 گیگابایتی 709.99 دلار است.

گزارش ها حاکی از آن است که S24 FE به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض، لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. احتمالا سامسونگ این گوشی هوشمند را به نمایشگری 6.7 اینچی مجهز کرده که روشنایی بالاتری نسبت به S23 FE دارد.

با توجه به شایعاتی که تاکنون منتشر شده است، می توان حدس زد که سامسونگ گلکسی اس 24 FE را در روز پنجشنبه این هفته معرفی خواهد کرد. اما نظر شما در مورد مشخصات و طراحی این گوشی چیست؟ آیا این مدل را به‌روزرسانی گلکسی S23 FE می‌دانید؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار تلفن با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

  • ناشنوایی کاربر پس از انفجار Galaxy Buds FE. سامسونگ هنوز پاسخی نداده است
  • Galaxy S25 Ultra با تراشه گلکسی اسنپدراگون ویژه روی Geekbench مشاهده شد

تماشا کنید: یکی دیگر از ویدیوهای منتشر شده جعبه گشایی Galaxy S24 FE اولین بار در Tecrato – Living With Technology ظاهر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/