تمام گوشی های اوپو تا پایان سال ۲۰۲۴ به هوش مصنوعی مجهز می شوند – بازیگرها

تمام گوشی های اوپو تا پایان سال ۲۰۲۴ به هوش مصنوعی مجهز می شوند – بازیگرها

مقاله تمام گوشی های هوشمند اوپو تا پایان سال 2024 به هوش مصنوعی مجهز می شوند اولین بار در وب سایت بازیگرها – Life with Technology نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

به گفته اوپو، گوشی های هوشمند به زودی به یکی از مهم ترین ابزارهای هوش مصنوعی تبدیل خواهند شد. بنابراین با این چشم انداز، تمامی گوشی های هوشمند اوپو تا پایان سال جاری به هوش مصنوعی مجهز خواهند شد. علاوه بر موضوع مورد بحث، اوپو 50 میلیون کاربر را هدف گذاری کرده است و قصد دارد تا پایان سال به این تعداد کاربر در سراسر جهان برسد.

اوپو به دنبال آن است هوش مصنوعی خود را دارد، با این حال با شرکت هایی مانند گوگل، مایکروسافت، مدیاتک و سایر شرکت ها برای کسب و استفاده از تجربیات مختلف در این زمینه همکاری خواهد کرد. اوپو بیش از 5000 پتنت مرتبط با هوش مصنوعی به ثبت رسانده است که تقریبا 70 درصد آنها در زمینه تصویربرداری هوش مصنوعی است.


بیشتر بخوانید:

  • طراحی لوگو با هوش مصنوعی
  • سایتی برای عکاسی با هوش مصنوعی.

تجهیز تمامی گوشی های هوشمند OPPO به هوش مصنوعی

این فقط یک ادعا نیست. در ژانویه امسال، Oppo اولین شرکتی بود که یک مدل زبان بزرگ با ۷ میلیارد پارامتر را در گوشی هوشمند (مدل AndesGPT در سری Find X7) پیاده‌سازی کرد. این مدل وظیفه درک زبان طبیعی و کارهایی مانند خلاصه سازی را بر عهده داشت. اوپو تاکنون بیش از 100 ویژگی مجهز به هوش مصنوعی را به گوشی های خود اضافه کرده است.

به گفته این شرکت، کاربران به طور متوسط ​​15 بار در روز از این عملکرد استفاده می کنند، بنابراین Oppo در حال حاضر بر روی تولید هوش مصنوعی متمرکز شده است که می تواند در کارهایی مانند ویرایش عکس، حذف اشیا و قرار دادن آنها یا موارد مشابه تخصص داشته باشد.

مدل‌های زبان بزرگ (LLM) همچنین برای رونویسی سریع گفتار و ترجمه همزمان استفاده خواهند شد. Oppo همچنین برنامه‌های دستگاه مشترک را پیش‌بینی می‌کند که در آن ویژگی‌های هوش مصنوعی دسکتاپ و تلفن با هم کار می‌کنند.

تمامی گوشی های هوشمند اوپو در سال 2024 به هوش مصنوعی مجهز خواهند شد
تمامی گوشی های هوشمند OPPO مجهز به هوش مصنوعی هستند

Oppo در حال توسعه سیستمی است که از ترکیبی از دو نوع هوش مصنوعی استفاده می کند: هوش مصنوعی روی دستگاه (یعنی هوش مصنوعی که مستقیماً روی خود دستگاه اجرا می شود) و هوش مصنوعی ابری (یعنی هوش مصنوعی که از طریق اینترنت اجرا می شود). اتصال و استفاده از سرورهای قدرتمند در حال اجرا در ابر).

در این معماری هیبریدی، همکاری اوپو با گوگل نقش مهمی ایفا می کند. به طور خاص، در سری گوشی های Reno12 و پرچمدار آینده Find X، از مدل هوش مصنوعی گوگل به نام Gemini استفاده خواهد شد. این مدل هوش مصنوعی عملکردهای پیشرفته ای را به این گوشی ها اضافه می کند.

علاوه بر این، گوشی های هوشمند Oppo دارای جعبه ابزاری به نام «جعبه ابزار AI» هستند که شامل ویژگی هایی مانند «AI Writer» و «AI Recording Summary» است. به عبارت دیگر، این ویژگی ها به کاربران کمک می کند تا متن ها را هوشمندانه بنویسند یا متون ضبط شده را خلاصه کنند و همه اینها با کمک هوش مصنوعی است.

بنابراین ترکیب این دو نوع هوش مصنوعی این امکان را برای گوشی های OPPO فراهم می کند که از هوش مصنوعی هم به صورت محلی (بدون نیاز به اتصال به اینترنت) و هم به صورت آنلاین (با استفاده از قدرت سرورهای ابری) استفاده کنند که باعث عملکرد بهتر و بهتر می شود. بیشتر. امکانات برای کاربران

همکاری با مایکروسافت بر بهبود ارتباط بین دسکتاپ و هوش مصنوعی موبایل تمرکز دارد و هدف آن ارائه پاسخ های سریع و دقیق از طریق صدا و متن طبیعی است.

همکاری Oppo با MediaTek بیشتر بر روی سخت افزار متمرکز است. این دو شرکت برای تنظیم دقیق تراشه ها و بهبود عملکرد ذخیره سازی و محاسباتی گوشی های آینده Oppo با یکدیگر همکاری می کنند.

نیکول ژانگ، مدیر کل محصولات هوش مصنوعی در OPPO، گفت:

“ما معتقدیم که سیستم عامل هوشمند با عوامل هوش مصنوعی یکپارچه خواهد شد و از تعامل چند وجهی پشتیبانی می کند، در حالی که خدمات شخص ثالث به روشی انعطاف پذیرتر ارائه می شود. این منجر به تحول و بازسازی در مقیاس بزرگ هوش مصنوعی خواهد شد. اکوسیستم تلفن هوشمند.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید متن
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید محتوا
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید موسیقی
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی گوگل

منبع: gsmarena

مقاله تمام گوشی های هوشمند اوپو تا پایان سال 2024 به هوش مصنوعی مجهز می شوند اولین بار در وب سایت بازیگرها – Life with Technology نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.