تنها افراد مشهوری که روند پیری خود را دوست دارند!

تنها افراد مشهوری که روند پیری خود را دوست دارند!

علیرغم تمام فشارهایی که بر روی ستارگان هالیوود در مورد ظاهرشان وجود دارد، کسانی هستند که با مقوله پیری در جنگ نیستند.

به گزارش صبح به نقل از روزیاتو، یکی از مشهورترین زنان تاریخ تلویزیون، جنیفر آنیستون را بر آن داشته تا برای حفظ جوانی خود تلاش کند. او درباره خانم هایی که تصمیم می گیرند موهای خاکستری خود را رنگ نکنند، گفت: “اگر دوست دارید موهای خاکستری خود را رنگ نکنید، این کار را انجام دهید! اگر دوست دارید موهایتان را رنگ کنید، این هم عالی است.

من فکر می کنم همه باید به انتخاب هایی که می کنند مطمئن باشند. من هم حس متفاوتی ندارم الان از نظر بدنی احساس خوبی دارم. به همین دلیل است که ناگهان با چنین پیامی مواجه می شوید بسیار عجیب است: “شما در مقایسه با سنت عالی هستید.”

کامرون دیاز

دیدگاه کامرون دیاز نسبت به پیری پس از مادر شدن در 40 سالگی بسیار تغییر کرد.

او گفت: “من بسیار هیجان زده هستم. 50 یا 60 سال در پیش دارم. من می خواهم تا 110 سالگی زندگی کنم، زیرا یک فرزند کوچک دارم.” فکر می کنم همه در 40 سالگی آن لحظه شگفت انگیز را دارند که قدردانی می کنند. والدین آنها، و من می‌خواهم وقتی پسرم به 40 سالگی رسید، این تجربه را با او داشته باشم.”

علاوه بر این، او سعی می‌کند خود را از همه فشارها برای جوان ماندن رها کند: «آخرین چیزی که در طول روز به آن فکر می‌کنم این است که ظاهرم چگونه است.

من روی ساختن توده عضلانی کار می کنم تا بتوانم از تغییرات هورمونی خود استفاده کنم. من احساس خوشبختی می کنم که به این سن رسیده ام، دوستانی دارم و دخترم را دارم.»

بی بی روکساس

بی بی رکسا در سال 2019 به مخاطبان توییتر خود درباره آنچه یک تهیه کننده موسیقی یک بار به او گفته بود گفت: «مرد به من گفت که من خیلی پیر شده ام و در وضعیت گیج کننده ای هستم. من یک ترانه سرا هستم و تصاویری از خودم در اینستاگرام منتشر می کنم که دیگر ترانه سراها نمی گذارند، به خصوص در سن من که 29 سال دارم.

بی بی رکسا اکنون 33 سال سن دارد و می گوید از سن خود فرار نمی کند: من در مورد سنم دروغ نمی گویم و آهنگ هایی را نمی خوانم که احساس می کنم فروش بهتری داشته باشند چون «جوان تر» به نظر می رسند. قدر سنم را می دانم. میدونی چرا؟ زیرا اکنون من عاقل تر و قوی تر هستم.”

آنتونیو باندراس

برای آنتونیو باندراس، که همیشه نقش مردان خوش‌تیپ را در فیلم‌ها بازی می‌کرد، پیری مفهومی است که او اکنون با آن رابطه خوبی دارد: «بعد از حمله قلبی، چیزهایی که واقعا برایم مهم بودند ناگهان برایم روشن شدند و همه چیزهایی که فکر می‌کردم. آنها در واقع اینطور نبودند.

او پس از 60 سالگی به این نتیجه رسید که نقش‌هایی را می‌خواهد که معنادارتر باشند، نه بر اساس چهره‌اش: «بعضی وقت‌ها بر اساس قیافه‌تان نقش‌هایی به شما پیشنهاد می‌شود، نقش‌های من در دوران جوانی‌ام بسیار رمانتیک بود و ظاهری ورزشی داشت.

همیشه این نقش ها را به من پیشنهاد می کردند. اما از یک جا به بعد گفتم: نه، من چیزی عمیق تر از این می خواهم. “”

کیت وینسلت

این احساس کیت وینسلت در مورد پیری است: “ما در حال حاضر زنانه تر و قوی تر می شویم. خودمان بیشتر می شویم. توانایی بیان نظر خود را پیدا می کنیم و از آنچه دیگران در مورد ما فکر می کنند نمی ترسیم و برایمان مهم نیست. چه شکلی هستیم.”

او درباره انتخاب نقش هایش گفت: برای من خیلی مهم است که درباره مشکلاتی است که باید درباره آنها صحبت کرد و شاید صحبت در مورد آنها برای مردم سخت باشد.

به علاوه، من از اینکه در بیشتر مواقع واقعاً آشفته به نظر می‌رسم خجالت نمی‌کشم. منظورم این است که چه کسی با آرایش به مدرسه می‌آید؟ من این کار را نمی کنم.»

جین سیمور

جین سیمور 72 ساله اعلام کرده است که قصد انجام هیچ گونه عمل زیبایی روی صورت و بدن خود ندارد: “من لیفت صورت یا بوتاکس و تمام موارد زیبایی که وجود دارد انجام نداده ام، زیرا صادقانه بگویم، من فکر نکن هیچ وقت مثل الان سرم شلوغ باشه.” من بوده ام و حالا می توانم واقعی باشم، و فکر می کنم واقعی بودن برای یک بازیگر واقعا مهم است. شما به چهره ای نیاز دارید که حرکت کند.”

سیمو همچنین گفت که تظاهر به کوچکتر از سنش نمی کند، بلکه فقط سعی می کند سالم ترین نسخه از خودش باشد: «مادر من همیشه می گفت سخت ترین کار دنیا به دنیا آمدن است.

می دانید که در همان سنی که اکنون هستم، بسیاری از اعضای خانواده، دوستان و مردم من درگیر بیماری ها و بحران های مختلف هستند. بنابراین هر روزی که ما اینجا هستیم یک معجزه است و هر لحظه که می توانید عشق خود را به دیگران ابراز کنید شما را خوشحال تر می کند. این شعار زندگی من است.”

هایدی کلوم

هایدی کلوم به عنوان یکی از موفق‌ترین سوپرمدل‌های دنیا می‌گوید که به پیری فکر نمی‌کند: «اگر بگویم فشار پیری را حس نمی‌کنم، بینی‌ام مثل پینوکیو کشیده می‌شود. تلاشی برای نگه داشتن زمان یا جستجوی چشمه جوانی نیست. همه ما پیر می شویم. “بنابراین سعی می کنم این را بپذیرم، اما نه بدون کمی دعوا.”

او همچنین با بیان اینکه قصد ندارد به این زودی ها مدلینگ را کنار بگذارد، اما ممکن است دیگران به او حس کنند که برای این کار خیلی پیر شده است، گفت: وقتی 40 ساله شد گفتند: «پس کی می خواهی مدلینگ را کنار بگذاری؟ شما در حال حاضر 40 ساله هستید و دارید پیر می شوید. اما 40 سال زیاد نیست. من سال آینده 50 ساله خواهم شد و هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارم.”

جولیا رابرتز

جولیا رابرتز در مصاحبه‌ای با ذکر خاطره‌ای بی‌اهمیت عمل‌های زیبایی را نشان داد: «اخیراً برای معاینه پوست نزد یک متخصص پوست رفت.

آقای دکتر به یک طرف صورتم نگاه کرد و گفت: وای نمیخوای خط خنده ات رو پر کنی؟ من هم گفتم: از آنها بپرسم؟ میدونی چندتا داستان خوب پشت سرشون هست؟ چند خنده خوب چند تا مهمانی عالی؟ از آنها بخواهید “”

رابرتز در مورد همسرش نیز گفت: وقتی به من نگاه می کند، بی نهایت احساس خوشحالی می کنم، اینطور نیست که نگاه کنم و فکر کنم دارم پیر شده ام.

معنای نگاه او این است: “بیست سال است که با این شخص زندگی می کنم. این شخص زندگی من است و او اینگونه است.”

فقط توسط افراد مشهوری نوشته شده است که روند پیری خود را دوست دارند! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.