تنها فرزند «فروزان» بازیگر قبل از انقلاب به طرز عجیبی درگذشت/عکس

تنها فرزند «فروزان» بازیگر قبل از انقلاب به طرز عجیبی درگذشت/عکس

تحقیقات درباره مرگ ناگهانی پسر فروزان از صبح امروز در دادسرای امور جنایی تهران آغاز شد.

به گزارش صبح به نقل از رکنا، رسیدگی به مرگ ناگهانی فرزند پروین خیربخش (فروزان); صبح امروز این بازیگر زن قبل از انقلاب در دادسرای جنایی تهران برگزار شد.

متوفی به نام سیامک شامگاه سه شنبه به علت نامعلومی در منزل خود واقع در محله تجریش جان باخت و مرد و دو زن که خود را از بستگان سیامک 70 ساله معرفی کرده بودند به پلیس آگاهی خبر دادند.

ماموران با حضور در منزل متوفی برای رسیدگی متوجه شدند که همان زن و مرد در حال جابجایی اقلام با ارزش از منزل متوفی هستند.

به همین دلیل این افراد مظنون و دستگیر شدند.

تحقیقات در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران برای روشن شدن علت مرگ سیامک و ارتباط دستگیرشدگان با مرگ وی در دستور کار وحید ناصری، بازپرس ویژه قتل های پایتخت قرار گرفت.

این در حالی است که با دستور بازپرس جنایی جسد برای بررسی ها و آزمایشات لازم به پزشکی قانونی منتقل شده است.

پروین خیربخش (فروزان) در 13 شهریور 1316 در بندر انزلی به دنیا آمد. فعالیت خود را از سال 1341 با دوبله و صداپیشگی در نقش های دوم و سوم آغاز کرد و تا سال 1344 ادامه داد.

او کار بازیگری را از سال ۱۳۴۲ با بازی در فیلم «سهیل عطیز» به کارگردانی سیامک یاسمی آغاز کرد و تا سال ۱۳۵۶ در سینما فعالیت داشت.

او در دهه 1950 مسیر متفاوتی را در بازیگری انتخاب کرد. فروزان در سال 1350 در فیلم باباشمال به کارگردانی علی حاتمی ظاهر شد و حاصل این همکاری دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره سپاس بود.

بعد از انقلاب

فروزان در ایران ماند و از فعالیت هنری محروم شد و پس از آن دیگر در اکران سینما دیده نشد. او به خواست خودش هرگز در جمع هنرمندان و دوستدارانش ظاهر نشد.

او حاضر نشد با هیچ یک از شبکه های تلویزیونی مصاحبه کند و تصویر جدیدی از خود منتشر کند. در سال های پایانی عمرش، اخبار کمی از او در رسانه ها منتشر می شد.

فروزان پس از 37 سال انزوا سرانجام روز یکشنبه 13 بهمن 1393 در سن 78 سالگی در منزل خود در تهران درگذشت و سپس در 14 بهمن در قطعه 73 ردیف 166 و شماره 41 بهشت ​​زهرایی تهران به خاک سپرده شد.

او فرزندی به نام سیامک ساجدی از خود به جای گذاشت که به طور ناگهانی درگذشت.

نوشته تک فرزند «فروزان» بازیگر پیش از انقلاب به طرز عجیبی درگذشت / اولین عکس بامداد. ظاهر شد.