توصیه بازیگر زن: مراقب گرگ های هالیوود باشید!

توصیه بازیگر زن: مراقب گرگ های هالیوود باشید!

«جوآن کالینز» بازیگر مطرح سینمای هالیوود در مصاحبه ای با برنامه تلویزیونی «این صبح» گفت که وقتی وارد عرصه بازیگری شد، «مرلین مونرو» به او هشدار داد که مراقب «گرگ های هالیوودی» باشد!

جوآن کالینز صبح در جدیدترین مصاحبه خود توصیه های مرلین مونرو را در ابتدای ورودش به دنیای بازیگری فاش کرد.

به گزارش گروه ترجمه صبح، او در این گفت و گو گفت: مرلین زنی بسیار بی گناه بود، مرگ او مرا بسیار غمگین کرد زیرا مرلین در طول زندگی اش رنج های زیادی کشیده بود و همیشه قربانی آزار مردان بود.

در سینما برای اینکه به مرلین نقشی بدهند، مردان هر طور که دوست داشتند از او سوء استفاده می کردند و مدام او را آزار می دادند، مردانی چاق، زشت و بسیار پیر که بسیار تاثیرگذار و قدرتمند بودند.

وقتی 23 سالم بود، در مهمانی جین کلی با مرلین آشنا شدم و به او گفتم که قرار است در فیلم «دختری با تاپ مخملی قرمز» بازی کنم و او به من گفت که ابتدا این نقش به او پیشنهاد شده است، اما چون سن او از نگاه هالیوود. او این نقش را نپذیرفته است.

مرلین همچنان به من هشدار می داد مراقب گرگ های هالیوود باشید و به او گفتم که جای نگرانی نیست چون سال هاست در این حرفه هستم، اما او گفت که افراد بسیار قدرتمندی در هالیوود هستند که تا به خواسته هایشان نرسند از من دست نمی کشند. آنقدر تاثیرگذار و قدرتمند که به راحتی می توانند همه را نابود کنند.

در طول دوران حرفه ای ام بارها مورد آزار و اذیت مردان قرار گرفته ام، وقتی در 25 سالگی برای گرفتن نقش به دفتر کارگردانی بسیار قدیمی رفتم، او از من خواست به اتاق شخصی اش بروم و وقتی امتناع من را دید، از من پرسید چند سال دارم. من بودم.

بعد از شنیدن کلمه 25 سال غافلگیرم کرد و به من گفت سنم زیاد است و برای این نقش مناسب نیستم! در هالیوود کلاسیک، با توجه به استانداردهایی که توسط مردان ایجاد شده بود، 27 سالگی سن پیری و سن بازنشستگی برای زنان در نظر گرفته می شد.

پدرم هرگز نخواست که من این حرفه را انتخاب کنم زیرا می دانست مردانی در این صنعت هستند که تنها هدفشان استثمار است.

بازیگری را از 16 سالگی شروع کردم و در همان ابتدا بارها مورد تعرض و نگاه جنسی مردان به خصوص کارگردانان و تهیه کنندگان و افراد قدرتمندی مانند رئیس شرکت های تولید فیلم قرار گرفتم.

یک عکاس به خود اجازه نمی دهد شما را لمس کند، اما کارگردان و صاحبان قدرت و غیره به شما تعرض کردند و مدام به بهانه های مختلف برای مرتب کردن لباس و مو و غیره شما را لمس کردند و یا با این جمله “عزیز من” ما را صدا کردند. ، و غیره.”

نوشته توصیه بازیگر زن: مراقب گرگ های هالیوود باشید! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.