توصیه جالب فخری خروش به بازیگران زن

توصیه جالب فخری خروش به بازیگران زن

فخری خروش به من می گفت دلت را به بچه های بازیگر نگو. رازدار باشید و فقط کار کنید.

به گزارش صبح به نقل از ایرنا، زری برومند پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر گفت: فخری خروش به من می گفت دلت را به بچه های بازیگر نگو. رازدار باشید و فقط کار کنید.

زری برومند بازیگر فیلم مترسک (حسن محمدزاده 1362) در کنار فخری خروش در گفت و گو با خبرنگار سینما گفت: خانم خروش برای من اسطوره، معلم و بازیگر مهمی بود.

وی افزود: زمانی که برای فیلمبرداری مترسک به ارومیه رفتیم، تنها آرزوی من این بود که خانم خروش را ببینم زیرا می خواستم با بازیگری که قرار بود با او بازی کنم، ملاقات و صحبت کنم.

برومند با اشاره به آشنایی خود با فخری خروش و بازی این بازیگر با دیدن فیلم هایی که در آن ایفای نقش کرده است، گفت: از بازی خانم خروش در تارج بسیار لذت بردم.

این پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: خانم خروش به معنای واقعی یک هنرپیشه بود که به سینما و بازیگران و عوامل تیم احترام می گذاشت و در تمرینات مودب و محترم بود.

برومند از فخری خروش به عنوان بازیگر توانا و آشنا به صحنه و دوربین یاد کرد و گفت: درگذشت چنین هنرمندان بزرگی برای اهالی سینما و تئاتر درد بزرگی است و جای آنها را هیچکس و هیچ چیز دیگری پر نمی کند.

وی می گوید: تا زمانی که چنین هنرمندانی در کنار ما زندگی می کنند باید قدر آنها را بدانیم که پس از مرگشان جز آه و حسرت چیزی برای ما باقی نمی ماند.

فخری خروش بازیگر سرشناس سینما و تئاتر شنبه ۲۹ خرداد در سن ۹۳ سالگی در لس آنجلس آمریکا درگذشت.

نوشته توصیه جالب فخری خروش به یک زن بازیگر اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.