توضیحات پردیس احمدیه (ساحل) درباره سکانس نقض پوست شیر

توضیحات پردیس احمدیه (ساحل) درباره سکانس نقض پوست شیر

در این قسمت از بازیگرها مطلبی در مورد توضیحات پردیس احمدیه (ساحل) در خصوص توالی نقض پوست شیر ​​برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

شیر اسکین ساحل در مورد سکانس تجاوز چه گفت؟

پردیس احمدیه با برادران محمودی; مهمانان ویژه برای نمایش عمومی قسمت هفتم از فصل سوم سریال پوست شیر آنها در پردیس سینمایی لوتوس مال بودند.

وی در گفتگویی کوتاه در حضور مردم از سکانس تجاوز جنسی در پوست شیر ​​صحبت کرد. در ادامه این سخنان را از زبان ساحل پوهت شیر ​​می شنویم:

ما واقعاً از تمام محبت شما در این مدت، همدردی، نگرانی و همه محبت شما سپاسگزاریم. ما از طرف کل تیم پوست از شما تشکر می کنیم. دو چیز به ذهنم رسید: یکی اینکه سکانس تجاوز را با تمام وجود، با تمام وجود و با تمام وجودم بازتولید کردم. یعنی فکر می کنم ادای احترام به همه دختران سرزمین من است که در این سال ها باید اتفاقات زیادی داشته باشند. این احساسی بود که می خواستم با شما به اشتراک بگذارم. نکته دیگر اینکه قبلاً در صفحه ام گفته بودم که پدرم در قید حیات نیست اما هادی حجازی فر خدا حفظش کند، واقعاً آقای هادی حجازی فر به دلیل جوانی و احساس پدر بودن باعث مرگ پدرم شد. واقعا برای من زنده شد با تمام وجود احساس کردم که یک پدر واقعی دارم و جای او را ترک می کنم تا انشاءالله هفته آینده همه با هم پیش ما باشند. دوستت دارم

————————————————

بازنشر محتوای شبکه‌های اجتماعی صرفاً به منظور گزارش‌دهی منتشر می‌شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس‌کننده دیدگاه رسانه بازیگرها نیست. بازیگرها در شبکه های اجتماعی داخلی

توضیحات پردیس احمدیه (ساحل) درباره سکانس تجاوز به پوست شیر ​​اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.