تولد عاشقانه خواننده را به نامزدش تبریک می گویم!

تولد عاشقانه خواننده را به نامزدش تبریک می گویم!

دمی لواتو خواننده و بازیگر 30 ساله آمریکایی در پیامی عاشقانه با انتشار عکس هایی از خود و نامزدش تولد او را تبریک گفت!

صبح دمی لواتو خواننده مشهور هالیوودی با انتشار عکس هایی از خودش و جردن لوتس به نامزدش در پست اخیر اینستاگرامش تبریک گفت!

به گزارش گروه ترجمه صبح، دمی لواتو در پست شیرین اینستاگرامی خود که دوشنبه شب به افتخار تولد جردن لوتس به اشتراک گذاشت، این نوازنده را “فرشته شیرین” خود خواند.

بازیگر فیلم های موفق «کمپ راک» خطاب به نامزدش نوشت که نمی تواند بیشتر از این عاشق کسی باشد.

دمی لواتو در توضیح عکس‌هایی که به اشتراک گذاشته بود، نوشت: «تمام زندگی‌ام منتظر بودم تا تو را پیدا کنم. من نمی توانم صبر کنم تا تولدهای بیشتری را با هم جشن بگیریم.

تو یک رویای واقعی هستی که به حقیقت پیوسته و من از داشتن تو به عنوان آرزوی من سپاسگزارم. بهترین تولدت رو داشته باشی عشقم… تو لایق بهترین ها هستی. من تو رو خیلی دوست دارم.”

این پست اینستاگرامی حاوی عکس های مختلفی از خاطرات این زوج در کنار هم است. در خانه و در حال حرکت. یکی از شیرین‌ترین عکس‌های این پست، این زوج را در حال آفتاب گرفتن در کنار دریا روی گلبرگ‌های گل رز به شکل قلب نشان می‌دهد.

جردن لوتس 27 ساله نیز پست دمی لواتو را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و نوشت: «هر چیزی را که برای تولدم نیاز دارم همینجا دریافت کردم. دوستت دارم عزیزم.”

این زوج هنگام کار بر روی آخرین آلبوم استودیویی دمی لواتو با هم آشنا شدند و در آگوست گذشته رابطه عاشقانه خود را تایید کردند. این زوج اولین حضور رسمی خود را در ماه فوریه روی فرش قرمز انجام دادند.

نوشته تبریک تولد عاشقانه خواننده به نامزدش! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.