تولد هفتمین فرزند رابرت دنیرو در ۷۹ سالگی!

تولد هفتمین فرزند رابرت دنیرو در ۷۹ سالگی!

رابرت دنیرو تنها چند ماه قبل از تولد هشتاد سالگی خود فاش کرد که تولد هفتمین فرزندش را جشن گرفته است!

رابرت دنیرو بازیگر مشهور و موفق هالیوود صبح امروز تولد هفتمین فرزندش را در سن 79 سالگی جشن گرفت.

به گزارش گروه ترجمه صبح، رابرت دنیرو اعلام کرد که برای هفتمین بار پدر شده است. برنده اسکار این خبر را در طی یک مصاحبه تبلیغاتی برای آخرین فیلمش، درباره پدرم، به اشتراک گذاشت.

این فیلم کمدی اواخر این ماه اکران می شود.

در این مصاحبه از رابرت دنیرو در مورد شش فرزندش پرسیده شد: می دانم که شما شش فرزند دارید. اینجا بود که دنیرو این خبر خوشحال کننده را به اشتراک گذاشت و برخی اطلاعات نادرست در مورد خانواده اش را اصلاح کرد.

برنده اسکار گفت: در واقع هفت فرزند. من به تازگی تولد هفتمین فرزندم را جشن گرفته ام. رابرت دنیرو یکی از مشهورترین بازیگران هالیوود از اوایل دهه 70 است.

این بازیگر در مورد زندگی خصوصی خود بسیار محافظه کار است و فاش نکرده است که همسر جدیدش و مادر هفتمین فرزندش کیست. سخنگوی رابرت دنیرو نیز تولد فرزند جدید او را تایید کرده است.

6 فرزند این بازیگر از سه همسر مختلف!

رابرت دو فرزند بزرگش را با همسر اولش دایان ابوت به اشتراک می گذارد. زندگی این زوج از سال 1976 تا 1988 به طول انجامید. آنها پدر و مادر دارنا 51 ساله و رافائل 46 ساله هستند.

دنیرو همچنین دارای پسران دوقلو به نام های جولیان و آرون 27 ساله است. مادر این دوقلوها شریک سابق دنیز، توکی اسمیت است.

گفته می شود که این زوج از حدود سال 1988 تا زمانی که در سال 1996 از هم جدا شدند با هم زندگی کردند.

رابرت همچنین یک پسر 25 ساله به نام الیوت و یک دختر 11 ساله به نام هلن دارد. به گزارش صبح، مادر آنها گریس هایتاور بازیگر هالیوودی است. گریس و رابرت در سال 1997 ازدواج کردند و طبق گزارش ها حدود سال 2018 از هم جدا شدند.

رابرت دنیرو در مصاحبه اخیر خود از پدر بودن صحبت کرده است. این بازیگر اعتراف کرده است که اگرچه به دوست داشتن کودکان اعتقاد دارد، اما گاهی باید برای آنها پدر سخت گیر باشد.

نوشته تولد هفتمین فرزند رابرت دنیرو در ۷۹ سالگی! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.