تولد پسر ۸۳ ساله آل پاچینو و همسر ۲۹ ساله اش!

تولد پسر ۸۳ ساله آل پاچینو و همسر ۲۹ ساله اش!

ال پاچینو بازیگر سرشناس آمریکایی ۸۳ ساله تولد چهارمین فرزندش را جشن گرفت و نام خود را فاش کرد!

AM – آل پاچینو پس از تایید اینکه همسر 29 ساله اش، نورالفلاح، یک پسر به دنیا آورده است، در سن 83 سالگی به چهارمین فرزندش آمد.

آل پاچینو در ۸۳ سالگی دوباره پدر شد.

این زوج تایید کردند که اولین فرزندشان پسر است. ال و نور قبل از به دنیا آمدن فرزندشان تصمیم گرفتند نام فرزندشان را رومن پاچینو بگذارند.

آل پاچینو ستاره هالیوود و همسر کویتی-آمریکایی اش ماه گذشته اعلام کردند که در انتظار فرزندشان هستند. این خبر طرفداران این بازیگر را شوکه کرد. ستاره فیلم «صورت زخمی» قبل از تولد فرزند چهارمش صاحب 3 فرزند شد.

او دارای دوقلوهای ۲۲ ساله با همسر سابقش بورلی دآنجلو است. نام آنها اولیویا پاچینو و آنتون جیمز پاچینو است. آل پاچینو همچنین یک دختر 33 ساله به نام جولی پاچینو از ازدواجش با ایان تارانت دارد.

نماینده این زوج اعلام کرده است: تایید می کنم که آل پاچینو و نورالفلاح پسری به نام رومن پاچینو دارند.

آل پاچینو تولد چهارمین فرزندش را با یک شام گران قیمت جشن گرفت!

این زوج روز چهارشنبه در حال جشن گرفتن تولد فرزندشان دیده شدند. آنها برای یک شام مجلل به هتل Sunset در لس آنجلس می رفتند. نور در حال رانندگی به سمت این هتل دیده شد.

در حالی که صندلی کودک در صندلی عقب دیده می شود. با این حال هنوز تایید نشده است که رومی تازه متولد شده همراه آنها بوده است یا خیر.

نور و آل رابطه عاطفی خود را در سال 2022 آغاز کردند. علیرغم اخبار عجیب مبنی بر پدر شدن او در 83 سالگی، آل پاچینو پدر شدن دوباره را یک اتفاق شگفت انگیز نامیده است.

. این بازیگر پیش از این در مصاحبه ای اعلام کرده بود که پدر شدن به التیام زخم های روحی دوران کودکی اش کمک کرد. او در کودکی توسط والدینش رها شد.

آل پاچینو اولین مرد مسنی نیست که نورالفلاح با او وارد رابطه عاطفی شده است. قبل از آل، این تهیه کننده زن با ستاره هایی مانند میک جگر و کلینت ایستوود ارتباط داشت. نور در گذشته اعتراف کرد: «سن برای من هرگز مهم نبود.

تولد فرزند آل پاچینو ۸۳ ساله و همسر ۲۹ ساله اش! اولین بار در صبح. ظاهر شد.