«تیموتی چالامی» خوانندگی را امتحان خواهد کرد!

فیلم جدید تیموتی شالامی

Timothée Chalami بازیگر معروف و محبوب هالیوود در فیلم جدید خود نقش خواننده مشهور آمریکایی «باب دیلن» را بازی می کند و در این نقش به خوانندگی می پردازد!

تیموتی شالامه که قرار است در نقش خواننده مشهور آمریکایی «باب دیلن» ظاهر شود، از صدای دیگران استفاده نخواهد کرد و خود را در این فیلم خواهد خواند.

به گزارش گروه ترجمه صبح، تیموتی شلامی بازیگر 27 ساله آمریکایی آماده ایفای نقش خواننده مشهور آمریکایی است و در این فیلم به اجرا و خوانندگی خواهد پرداخت!

جیمز منگولد، کارگردان این فیلم بیوگرافیک، در مصاحبه اخیر خود در لندن برای جشن گرفتن فیلم جنگ ستارگان، درباره پروژه جدید خود صحبت کرد. حالا طرفداران برای اکران هر چه سریعتر این فیلم هیجان بیشتری دارند.

در این گفت و گو با مجله Collider از این کارگردان موفق پرسیده شد که آیا تیموتی شالامی در این فیلم خواهد خواند یا از صدای شخص دیگری بر روی تصویر این بازیگر استفاده خواهد شد؟

جیمز منگولد به این سوال پاسخ مثبت داد و گفت: بدیهی است که خودش اجرا و آواز خواهد کرد.

ستاره های صنعت موسیقی آمریکا در فیلم جدید!

او که آثار موفقی چون «ایندیانا جونز» و «شماره سرنوشت» را فیلمبرداری کرده است، در این گفت وگو درباره دوران تاریخی این فیلم و بخشی از زندگی باب دیلن که به تصویر می کشد، صحبت کرده است.

“ما بخش بسیار جالب و هیجان انگیزی از تاریخ آمریکا و زندگی باب را نشان خواهیم داد. زمانی که باب دیلن تنها 19 سال داشت و با کمتر از 10 دلار به نیویورک نقل مکان کرد. “وقتی هیچ چیز نداشت، ناگهان تبدیل به یکی از بزرگترین و بزرگترین ها شد. خوانندگان محبوب جهان.”

جیمز منگولد ادامه داد: “وقتی به نیویورک آمد و با فرهنگ موسیقی محلی آشنا شد. شهرت غیرقابل نفوذ او و پیشی گرفتن از همه افراد در صنعت. یک داستان واقعی بسیار سرگرم کننده.

تاریخ فراموش نشدنی صنعت موسیقی در آمریکا. ستارگانی مانند وودی گاتری، باب دیلن، پیتر سیگر و جان بایزر در این فیلم به تصویر کشیده خواهند شد.

انتظار می رود فیلمبرداری این فیلم زندگینامه ای از مرداد ماه سال جاری آغاز شود. قبلاً تأیید شده بود که تیموتی شالامه برای آماده شدن برای این نقش در کلاس‌های گیتار شرکت کرده است.

نوشته شده توسط “تیموتی چالامی” آواز را امتحان خواهد کرد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.