جان بریتنی اسپیرز در خطر است. احتمال مرگ او به دلیل مصرف بیش از حد دارو

جان بریتنی اسپیرز در خطر است.  احتمال مرگ او به دلیل مصرف بیش از حد دارو

از نوامبر 2021، زمانی که توافق 13 ساله برای کنترل امور شخصی و مالی بریتنی اسپیرز لغو شد، او شادی آزادی خود را در رگباری از پست‌های بسیار احساسی در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته است، که بسیاری از آنها او را نیمه برهنه نشان می‌دهند. است.

به گزارش صبح به نقل از روزیاتو; پست های اغلب عجیب و غریب او به این ترس دامن زده است که این زن 41 ساله شکننده تر از آن چیزی است که تصور می کند. او از سال‌هایی که دیگران زندگی او را کنترل می‌کردند، آسیب دیده است و ممکن است هنوز با مشکلات روانی دست و پنجه نرم کند که دلیل اصلی او به پدرش اجازه داد تا زندگی او را کنترل کند.

اعتیاد بریتنی اسپیرز به مت آمفتامین

خانواده بریتنی اسپیرز در مصاحبه ای اختصاصی با خبرنگار دیلی میل به او گفتند که مصرف مواد مخدر او از سر گرفته شده است و برخی از اعضای خانواده ادعا می کنند که او اکنون به کریستال مت (متامفتامین) اعتیاد دارد، مشتقات بسیار اعتیادآور کوکائین که سریال The معروف Breaking Bad درباره آن بود، اعتیاد آور است.

پس از گذراندن نه ماه با خانواده اسپیرز – پدر و مادر بریتنی، برادرش، همسر سابقش و فرزندانش – برای یک مستند جدید، این خبرنگار معتقد است که وضعیت او عمیقاً نگران‌کننده‌تر از آن چیزی است که کسی فکر می‌کند.

کوین فدرلاین، همسر سابقش و پدر دو پسرشان، گفت: “می ترسم او معتاد شود؛ دعا کردم که کسی به اعتیادش اشاره کند و او به خود بیاید. این وحشتناک است. مادر پسران من است.”

پسرانش، شان 17 ساله و جیدن 16 ساله، از دیدن مادرشان خودداری می کنند و ادعا می کنند که او در خانه مواد مخدر مصرف می کند.

پدر بریتنی، جیمی، گفته است که می ترسد دخترش به سرنوشتی دچار شود که امی واینهاوس خواننده انگلیسی، که در سن 27 سالگی بر اثر سوء مصرف مواد مخدر و الکل درگذشت.

این خبرنگار پس از گذراندن وقت با هر دو خانواده، امی در سه سال قبل از مرگش و بریتنی در سال گذشته، متوجه شباهت های نگران کننده ای شده است و همانطور که همسر سابقش چندین بار گفته است: “هر بار که تلفن زنگ می خورد.” می ترسم خبرهای ویرانگری به گوش برسد. من نمی خواهم پسرها یک روز صبح از خواب بیدار شوند و بفهمند که مادرشان اوردوز کرده است.

قطع ارتباط با خانواده

1686581808 476 جان بریتنی اسپیرز در خطر است احتمال مرگ او به

پس از پایان کنترل قانونی خانواده اش بر زندگی او، بریتنی روابط خود را با آنها قطع کرد و پدرش را متهم کرد که او را آزار می دهد، او را قلدری می کند و حتی بریتنی را مجبور به استفاده از کنترل بارداری کرده است. اعضای مختلف خانواده می گویند که مایلند با او تماس بگیرند، اما ادعا می کنند که او دیگر به مراقبت آنها وابسته نیست و در عوض اکنون به گروهی از مشاوران قدرتمند متکی است و افرادی که زمانی به بریتنی نزدیک بودند نمی توانند از آنها عبور کنند. .

ماه گذشته، بریتنی فاش کرد که گام‌هایی برای آشتی با مادرش، لین، برداشته است، اما برای بقیه اعضای خانواده‌اش، چنین نزدیکی وجود نداشته است. سال گذشته هیچ کدام از آنها در مراسم ازدواج او با سام اصغری، مدل 26 ساله آمریکایی-ایرانی شرکت نکردند.

خواهر بریتنی، جیمی لین، نیز پس از خاطراتش، چیزهایی که باید می گفتم، که در آن اعتراف کرد که به دلیل بدنامی بریتنی با عزت نفس پایین دست و پنجه نرم می کند، دیگر با بریتنی در تماس نیست.

دور از بچه ها

1686581808 65 جان بریتنی اسپیرز در خطر است احتمال مرگ او به

کوین همسر سابق بریتنی به این خبرنگار گفت که در یک مقطع زمانی که پسران هنوز نوزاد بودند، به وکیل خود دستور داد که به بریتنی هشدار دهد که هنگام مصرف مواد مخدر شیر ندهد.

پسربچه ها تصمیم گرفتند تا زمانی که مادرشان برای مشکلاتش کمک نگرفته، نبینند. بریتنی پس از انتشار مقاله ای که تصمیم پسران در مورد مادرشان را فاش می کرد، در شبکه های اجتماعی ظاهر شد و پسرانش را مانند یک حیوان زخمی مورد حمله قرار داد.

آنها در طول سال ها تجربیات دردناک زیادی با او داشته اند و با افزایش سن هیچ چیز تغییر نکرده است. در یک اقامت وحشتناک در خانه بریتانی، آنها می گویند که مادرشان را نیمه شب در نزدیکی درب اتاق خواب Jaden با یک چاقوی آشپزخانه در دست دیدند. جیدن به پدرش گفت: «او با چاقو آنجا ایستاده بود.

بریتنی در واکنش به تصمیم پسرانش گفت: من سزاوار احترام هستم، من مادر آنها هستم. او در واقع هزینه تحصیل و زندگی پسرانش را تامین می کند.

بریتنی اسپیرز هزینه زندگی و تحصیل فرزندانش را می پردازد

کوین فدرلاین ماهانه 40000 دلار از بریتنی برای مخارج پسرانشان دریافت می کند. بریتنی درست می گوید که سال ها برای سبک زندگی اطرافیانش هزینه کرده است.

نقشه کوین این است که پسرانش را به هاوایی ببرد. در هاوایی، والدین باید فرزندان خود را تا 23 سالگی حمایت کنند، شرطی که در هر ایالت دیگر ایالات متحده به 18 سالگی ختم می شود. این می تواند برنامه ای برای ادامه دریافت کمک هزینه بریتنی به کوین باشد.

بریتنی همچنین معتقد است که کوین زمان زیادی را با پسرانش نمی گذراند، او ادعا می کند که کوین نیز یک مصرف کننده دائمی ماری جوانا است که در کالیفرنیا قانونی است.

امروزه کوین و پسرانش در کالاباساس زندگی می‌کنند، منطقه‌ای برای افراد مشهور در کوه‌های سانتا مونیکا با همسایگانی مانند کورتنی کارداشیان و دیگر افراد مشهور. البته کرایه این خانه که زمین بسکتبال و استخر دارد را بریتنی می پردازد.

کوین و شریک زندگی‌اش ویکتوریا مطمئناً یک خانه دوست‌داشتنی برای پسران انتخاب کرده‌اند و زمانی را صرف کرده‌اند تا آنها را به مدرسه و فعالیت‌های دیگر برسانند. اما هیچ گلی در باغ نیست. چمن ها آراسته نشده اند و با دو سگ که در اطراف پرسه می زنند، باید مراقب جایی که قدم می گذارید باشید. پسرها عکس های مادرشان را در اتاق خوابشان دارند، اما هیچ جای دیگری از خانه هیچ نشانی از بریتنی ندارند.

برنامه توانبخشی و درمان؛ آخرین فرصت برای نجات بریتنی اسپیرز

گزارش هایی وجود داشت مبنی بر اینکه بریتنی مصرف تثبیت کننده های خلق و خوی خود را متوقف کرده است و داروهایی که در عوض مصرف می کند او را هیجان زده می کند.

یکی از دوستانش به TMZ گفت: “می ترسم او بمیرد.”

جودی مونتگومری، یکی از محافظان سابق بریتنی که از سوی دادگاه به جای پدرش در کنترل امور او منصوب شد و به درخواست بریتنی در هیئت مدیره او باقی ماند، به کوین گفت که سام اصغری و مدیرش، کید هادسون، قرار است در یک جلسه حضور داشته باشند. نشان می دهد. برای درمان و توانبخشی، بریتنی حداقل به مدت دو ماه در خانه امنی که برای او در لس آنجلس اجاره کرده اند، با یک متخصص پزشکی که در درمان اعتیاد متخصص است، تحت درمان قرار خواهد گرفت. جودی حتی به کوین گفته بود که پسرانش را برای اتفاقی که قرار است بیفتد آماده کند. زمانی که کوین منتظر پیامی از جودی بود تا بگوید که برنامه درمانی شروع شده است، فقط پیامی از جودی دریافت کرد که در آن استعفا داد.

زمانی که شایعات نابسامانی سریال در فضای مجازی منتشر شد، بریتنی در اینستاگرام این داستان را تکذیب کرد و ادعا کرد که چنین طرحی وجود ندارد.

پس از آن، یکی از اعضای خانواده بریتنی گفت: “این آخرین فرصت برای نجات او بود.”

شاید جای تعجب نباشد که بریتنی تسلیم این مداخله نشد. هنگامی که بریتنی در سال 2008 از کار افتاد و مجبور به درمان شد، علاوه بر از دست دادن کنترل زندگی، نوزادانش را نیز از او گرفتند. در سال 2019، بریتنی به دادگاه گفت که مجبور شده در یک آسایشگاه روانی بماند و بدون رضایت او داروهای مختلفی به او داده اند.

شکست در زندگی مشترک با سام اصغری

1686581808 870 جان بریتنی اسپیرز در خطر است احتمال مرگ او به

امروز، گزارش ها حاکی از آن است که ازدواج بریتنی با اصغری با مشکل مواجه شده است و طرفداران متوجه شده اند که بریتنی در تعطیلات اخیر در پورتوریکو در ماه آوریل حلقه ازدواج خود را به تن نکرده است. همچنین گزارش هایی مبنی بر دیوانگی بریتنی در یک رستوران منتشر شده است.

یکی از دوستانش به یک نشریه آمریکایی گفت: «او اغلب تمام شب را بیدار است، روزها می خوابد و دائماً عصبانی است.

اگرچه جیمی توسط بریتنی و بسیاری از طرفدارانش به دلیل داشتن کنترل قانونی بر تمام زندگی خود محکوم شده است، اما جیمی قویاً معتقد است که او پدری دوست داشتنی است که برای محافظت از دختر مشهورش آنچه لازم بود انجام داده است.

نوشته جان بریتنی اسپیرز در خطر است. احتمال مرگ او به دلیل مصرف بیش از حد دارو در اول صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.